Kyllä minä nyt taas mieleni pahoitin. Olen kyllä huomannut joo, että tällä kylällä nämä kirkollis menot ovat arvossaan ja uskonnollisuus paistaa joka nurkan takaa, mutta pitääkö nyt oikeasti kaikki tapahtumat mennä pilaamaan jeesusteluilla? Muksu festarit hieno ajatus kyllä, mutta ylläri pylläri torilla laulaa mc jeesus erittäin huonosti jeesus pelastaa aiheisia kappaleita. Oikeasti!? Entäs se virtain "ilmeisesti vähemmistö" joka ei kuulu kirkkoon tai edustaa jotain muuta uskonlahkoa. Eikö heille ole Virroilla mitään päiväkerhoja lapsille tai tapahtumia jotka ei olisi seurakunnan järjestämiä? Ei uskoisi, että Virroillakin eletään 2000 lukua.
Hartaat Virtolaiset.
3
630
Vastaukset
No joko sinä tai lapses on Päättänyt kumpaa sukupuolta ovat vaiko ei kumpaakaan...
- uskonvapaus
Juuri samaa mieltä !! Mukavaa kun torilla on taas elämää mutta tämähän karkottaa meistä monen. Uskonnolliset jutut omana juttunaan jonnekkin muualle niitä haluavalle.
Ei pilata hyviä tapahtumia , kuten muksu festarit ym. tälläisella. - Parastalapsille
Sanaa pitää julistaa siellä missä sopii ja siellä missä ei sovi. Muu Suomi kulkee harhaan mutta pidetään me lippu korkealla. Kristittynä elämisessä on siunaus, pysyy perheet koossa. Kaikkein parasta on lapselle elää isän ja äidin kanssa jotka on sitoutuneet kristilliseen avioliittoon ja voivat olla ylpeitä perheestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795