Kyllä te eurajokilaiset olette niin spedejä, että mua naurattaa ihan kippurassa. hahahahahahaahahaaaaaaaaaaaaa
Vastaukset 6
- suomen_monaco
Vituttako olla KÖYHÄ?
- naurattavia
Ite varmaan olet. Minä en todellakaan ole. Naamaläski, hahahahahahahaaaaaaaaaaaaa!!
- naurettavaejokelainen
Moro sulle naurava raumalainen!
Nauru kuulemma pidentää ikää. Olen iloinen, että saat meistä lisää elinoimaa. Pyydä nauruun mukaan myös ystäväsi :) - naurattavia
Aika naurettavia, kun puhutte jostain Suomen Monacosta, jota Eurajoki ei todellakaan ole. Surkeita ylivelkaisia pellejä, jotka yrittävät näytellä olevansa parempia kuin muut. Ei juuri kauppoja ja lasten harrastusmahdollisuudet olemattomat. Suomen Monaco, buahahahahahahahaaaaaaaaaa!!!!
- Uffigxoh
En o koskaan kuullutkaan tällaista. Uotila on suomen monaco.
- naurettavaejokelainen
Joo, on melko hauskaa, jos joku pitää Eurajokea Suomen Monacona :) Hyvinhän E-joella on asiat, mutta mitään glamouria täältä ei löydy. Rauhallinen mesta asua ja hyvät liikuntapaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541