Kotisiivous Porissa

muukalainenmuualta

Olemme viime kuussa muuttaneet Poriin ja haluaisimme syksyn alkaessa kotiimme vakituisen, säännöllisen siivouspalvelun. Talomme on 120 m2. Mitä firmaa suosittelette Porissa? Meille kaikki ovat outoja.

43

6725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViikkarinVili

      Oman asuntoni on siivonnut jo 4 vuotta DiaSiivous. Erittäin hyvää jälkeä ja ajallaan. Suosittelen.

      • Marita00

        Äidilläni kävi myös jonkin aikaa Dia siivous mutta irtisanoimme sopimuksen. Työn jälki oli mitä sattui ja erittäin huolimatonta. Työn loputtua jätettiin ovia auki, ikkunapesun jälkeen ikkunat yms. yms. Vanhalle ihimiselle tuollaiset olivat ikäviä juttuja. Sänkyjen alla pölyjä, wc huolimattomasti siivottu. Nyt olen itse siivonnut siellä mutta kesän jälkeen pitää kyllä etsiä toinen siivousfirma. Itselläni ei riitä aika ja saavathan nuo vanhukset ilman arvonlisäveroa siivouksen joten ei tule kovin kalliiksi.


      • KuukkarinOlli
        Marita00 kirjoitti:

        Äidilläni kävi myös jonkin aikaa Dia siivous mutta irtisanoimme sopimuksen. Työn jälki oli mitä sattui ja erittäin huolimatonta. Työn loputtua jätettiin ovia auki, ikkunapesun jälkeen ikkunat yms. yms. Vanhalle ihimiselle tuollaiset olivat ikäviä juttuja. Sänkyjen alla pölyjä, wc huolimattomasti siivottu. Nyt olen itse siivonnut siellä mutta kesän jälkeen pitää kyllä etsiä toinen siivousfirma. Itselläni ei riitä aika ja saavathan nuo vanhukset ilman arvonlisäveroa siivouksen joten ei tule kovin kalliiksi.

        Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.


      • sata-riittäisi
        KuukkarinOlli kirjoitti:

        Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.

        Väkivaltaa vain vastaukseksi, luo ainakin uskottavuutta kirjoitukseesi


      • Anonyymi
        KuukkarinOlli kirjoitti:

        Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.

        Karmeeta juttus sulla, vai että sormet murskaksi..hohoijaa !!


      • Anonyymi
        KuukkarinOlli kirjoitti:

        Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.

        Oletko itse tää siivousyrittäjä kun niin kehua pläjäytit, epäilyttävää.


    • Kokemusonvalttia

      Aloittaja kysyi: MITÄ FIRMAA SUOSITTELETTE? Ei siis kysynyt mitä firmaa ei suositella. Onko kirjoitetun ymmärryksessä jotain pahaa vikaa? NO NÄKÖJÄÄN ON!

      • Anonyymi

        MiksI sulle pitää suositella jotain firmaa? Et kuitenkaan käyttäisi vaikka kymmenen samaa suositusta saisit.


    • Turpakiin

      Helvetin huru ukko luuleks sää keskone et täällä kirjoittajilla pitkäaikaistyöttömillä on mitään kokemusta yhtään mistään.

      • Veronimaksanut

        Tuollainen nimttely henkilöstä jota et edes tunne ei luo oikein hyvää mielikuvaa älykkyydestäsi. Mutta pidä tuo. Se pukee sinua.


    • FiltteriViikkarista

      Jos olet kissasi kanssa asuva liikuntarajoitteinen valkolaisvanhus niin ilmoittele paikallisissa lehdissä että kerkiääkö joku seurua siivoamaan kämppäsi ja siellä olevat arvotavarasi.

    • MauriPorista

      Onko rasistista sanoa juoksijasta ja hänen lähtönopeudestaan että lähtee kuin mummon pankkikortti lipaston laatikosta?

    • Moppix

      Aloittaja edustaa jotain "kilpailevaa" Firmaa ja mollaa nyt eri nikkien takaa kaikki muut firmat. On säälittävää touhua.

    • KotipalveluHallikainen

      Suosittelen kotipalvelu Johanna Hallikaista

    • HapaVeeraumalta

      Onko tämä siivousseurueiden usein vierailuillaan mummoille laulama hauska säkeistä laulusta Miksi lipaston laatikot ei aukene meille vai Hiski Salomaan laulamasta Tiskarin polkasta eli Soskee puudelma mengee piruna, pinko paaresko toktua ............ ?

      • Arse-Nikki

        Kotipalvelu Sivinaa olemme käyttäneet jo useamman vuoden ja olleet tyytyväisiä. Nyt näyttävät tarjoavan esittelysiivousta melko kohtuulliseen hintaan.


    • mäkylläosaan

      Voisin tulla siivoamaan pimeästi. Ammattitaitoinen olen.

      • eivoieieivoi

        ei pimees voi siivot,tollo.


      • Munmummunimunimunmumm
        eivoieieivoi kirjoitti:

        ei pimees voi siivot,tollo.

        "Valkeus nauraa pimeyden töitä" näi sanoi vanha mummo.


    • Paisenaama

      Tilatkaa Rositan ja Teklan putsauspalvelu. Tulee puhdasta niin nopeasti ettei huomaakaan. Tilaukset suoraan pöydästä Impola Teboililla.

    • tytsyli4
      • Tyytymätön

        Ei missään nimessä kirsikkapalvelua!
        Jäi niin huono kokemus siivouksesta.
        Lisäksi tuntihinta älytön. Samalla rahalla saa putkimiehen töihin. Tuntimäärä oli lähes tuplaantunut sovitusta ajasta.


    • Suosittelen

      City siivous. Suosittelen lämpimästi.

    • Suomenparastapalvelua

      Olisiko Porissa tarvetta hyvälle uudelle siivouspalvelulle, joka hoitaa hommat hienosti? Harkitsen toimipisteen perustamista Poriin. Meillä on jo toimintaa muualla Suomessa ja homma toimii kivasti.

      Kertokaa ajatuksia!

    • marttojensiivousta

      Martat siivoaa aika hyvin.Hyvä kokemus jäi itselle.Valtakadulla muistaakseni ovat.

      • Kantsiivertaillahintoja

        Marttojen hinnat ovat kalleimmat.
        Asuntoni siivoaa hyvin tunnissa, mutta Martoilla veloittaa vähintäin kahdesta tunnista.

        Vaihdoin Citysiivoukseen kolme vuotta sitten. Heillä oli silloin tuntitaksa 30 euroa ja Martoilla 45 euroa eli käytännössä 90 euroa (tänä vuonna Cs:n taksa 32 euroa).
        Jälki oli Citysiivouksessa vähintäin yhtä hyvää.


      • ViikkarinVili
        Kantsiivertaillahintoja kirjoitti:

        Marttojen hinnat ovat kalleimmat.
        Asuntoni siivoaa hyvin tunnissa, mutta Martoilla veloittaa vähintäin kahdesta tunnista.

        Vaihdoin Citysiivoukseen kolme vuotta sitten. Heillä oli silloin tuntitaksa 30 euroa ja Martoilla 45 euroa eli käytännössä 90 euroa (tänä vuonna Cs:n taksa 32 euroa).
        Jälki oli Citysiivouksessa vähintäin yhtä hyvää.

        Minä olen käyttänyt jo 4 vuotta Diasiivousta. Jälki on todella hyvää ja siivouskerta maksaa noin 56€/kerta. Puoltoistatuntia siinä menee mutta sitten kahvinkeitinkin puhdas. Siis lasikannu.


      • Anonyymi
        ViikkarinVili kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt jo 4 vuotta Diasiivousta. Jälki on todella hyvää ja siivouskerta maksaa noin 56€/kerta. Puoltoistatuntia siinä menee mutta sitten kahvinkeitinkin puhdas. Siis lasikannu.

        Diasiivous kerran käynyt eikä toista tule.Ikkunoissa 15 senttiä leveät harmaat raidat,lattiat vähän keskeltä sutastu nurkat jopa jätetty imuroimatta.Tosi ala arvosta työtä.


    • Perhe102

      Suosittelen Sivinaa. Olemme käyttäneet palveluja n. 2 v ja aina on homma toiminut moitteettomasti.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani saamastasi vastausryöpystä, joka ei ole asiallista nähnytkään. Olemme myös etsimässä hyvää siivouspalvelua Porista ja kommentointi saa kyllä karvat pystyyn. Jossain on pahasti vikaa!!!

    • Anonyymi

      Porissa ja muuallakin suomessa on uusi palvelufirma. ONNEXI. Sieltä saa vaikka lampun vaihdon ja verhojenlaiton. Itse käytän siivouspalvelua joka on todella hyvä. Ja edullinen verrattuna noihin jokaisesta kulkumetristä veloittaviin ohimennen sipaiseviin siivoojiin.
      Onnexi.fi.

    • Anonyymi

      suosittelen naapuria, tekee erinomaista jälkeä.

      • Anonyymi

        Kerro naapurin tiedot, niin voin kysyä meillekin


    • Anonyymi

      Halvin ei aina ole paras. Hyvin harvoin se on edes hyvä. Sivina on siivonnut meillä ja saa siivota jatkossakin.

    • Anonyymi

      Onnexi.fi. Sieltä löytyy hyvät siivoojat ja muutkin avustajat. Suosittelen. Saa aina kuitit mm kotitalousvähennystä varten.

      • Anonyymi

        Hei, miten sinulla on päivä mennyt, onko kaikki hyvin, minulla on kurkku kipeä


    • Anonyymi

      Älä nyt tee itsellesi mitään pahaa

    • Anonyymi

      Se hyvä asia, minulla maanantai oli kamala päivä, vuokranantaja kävi, ei ollut kiva vierailu

    • Anonyymi

      Tilaat Tenhon Putsis & Clean Kyy:n suorittamaan tehokkaan siivouksen, yksi käynti riittää ja puhasta tulee :D

    • Anonyymi

      Jos siivoaminen on noin ylivoimainen asia järjestää, niin muuta hotelliin. Vaihda huonetta viikon välein niin on koko ajan puhdas huone. Toinen vauhtoehto että menet hoitolaitokseen.

    • Anonyymi

      Emänsäkoinija siivoo tehokkaasti

    • Anonyymi

      Kuka hölmö maksaa siivousfimalle kodin siivouksesta? Meillä on vaikka kuinka paljon ahkeria ja tunnollisia ihmisiä eläkkeellä ja työttöminä, jotka tulevat mielellään siivoamaan pienellä korvauksella, kunhan vain pyydetään.
      Kannattaa laittaa ystäväpiiriin kyselyä. Tuntemattomia ei pidä kotiinsa päästää. Suosittelen lämpimästi pimeää työvoimaa, siinä voittaa työntekijä sekä työn tilaaja.
      Siinä saattaa jopa syntyä uusia ystävyyssuhteita.
      Valtio kuppaa meitä jo niin kiitettävästi, että ei käsi vapise palkatessa pimeää työvoimaa. Ei mene uniin.

    • Anonyymi

      Joopa joo

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe