Olemme viime kuussa muuttaneet Poriin ja haluaisimme syksyn alkaessa kotiimme vakituisen, säännöllisen siivouspalvelun. Talomme on 120 m2. Mitä firmaa suosittelette Porissa? Meille kaikki ovat outoja.
Kotisiivous Porissa
50
7230
Vastaukset
- ViikkarinVili
Oman asuntoni on siivonnut jo 4 vuotta DiaSiivous. Erittäin hyvää jälkeä ja ajallaan. Suosittelen.
- Marita00
Äidilläni kävi myös jonkin aikaa Dia siivous mutta irtisanoimme sopimuksen. Työn jälki oli mitä sattui ja erittäin huolimatonta. Työn loputtua jätettiin ovia auki, ikkunapesun jälkeen ikkunat yms. yms. Vanhalle ihimiselle tuollaiset olivat ikäviä juttuja. Sänkyjen alla pölyjä, wc huolimattomasti siivottu. Nyt olen itse siivonnut siellä mutta kesän jälkeen pitää kyllä etsiä toinen siivousfirma. Itselläni ei riitä aika ja saavathan nuo vanhukset ilman arvonlisäveroa siivouksen joten ei tule kovin kalliiksi.
- KuukkarinOlli
Marita00 kirjoitti:
Äidilläni kävi myös jonkin aikaa Dia siivous mutta irtisanoimme sopimuksen. Työn jälki oli mitä sattui ja erittäin huolimatonta. Työn loputtua jätettiin ovia auki, ikkunapesun jälkeen ikkunat yms. yms. Vanhalle ihimiselle tuollaiset olivat ikäviä juttuja. Sänkyjen alla pölyjä, wc huolimattomasti siivottu. Nyt olen itse siivonnut siellä mutta kesän jälkeen pitää kyllä etsiä toinen siivousfirma. Itselläni ei riitä aika ja saavathan nuo vanhukset ilman arvonlisäveroa siivouksen joten ei tule kovin kalliiksi.
Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.
- sata-riittäisi
KuukkarinOlli kirjoitti:
Olinkin 200%:n varma että tällainen mustamaalaustrolli tulee heti asiallisen ja tosiasioihin perustuvan jutun jälkeen. Tuollaisilta trollaajilta pitäisi murskata sormet.
Väkivaltaa vain vastaukseksi, luo ainakin uskottavuutta kirjoitukseesi
- Anonyymi
KuukkarinOlli kirjoitti:
Karmeeta juttus sulla, vai että sormet murskaksi..hohoijaa !!
- Anonyymi
KuukkarinOlli kirjoitti:
Oletko itse tää siivousyrittäjä kun niin kehua pläjäytit, epäilyttävää.
- Kokemusonvalttia
Aloittaja kysyi: MITÄ FIRMAA SUOSITTELETTE? Ei siis kysynyt mitä firmaa ei suositella. Onko kirjoitetun ymmärryksessä jotain pahaa vikaa? NO NÄKÖJÄÄN ON!
- Anonyymi
MiksI sulle pitää suositella jotain firmaa? Et kuitenkaan käyttäisi vaikka kymmenen samaa suositusta saisit.
- Turpakiin
Helvetin huru ukko luuleks sää keskone et täällä kirjoittajilla pitkäaikaistyöttömillä on mitään kokemusta yhtään mistään.
- Veronimaksanut
Tuollainen nimttely henkilöstä jota et edes tunne ei luo oikein hyvää mielikuvaa älykkyydestäsi. Mutta pidä tuo. Se pukee sinua.
- FiltteriViikkarista
Jos olet kissasi kanssa asuva liikuntarajoitteinen valkolaisvanhus niin ilmoittele paikallisissa lehdissä että kerkiääkö joku seurua siivoamaan kämppäsi ja siellä olevat arvotavarasi.
- MauriPorista
Onko rasistista sanoa juoksijasta ja hänen lähtönopeudestaan että lähtee kuin mummon pankkikortti lipaston laatikosta?
- Moppix
Aloittaja edustaa jotain "kilpailevaa" Firmaa ja mollaa nyt eri nikkien takaa kaikki muut firmat. On säälittävää touhua.
- KotipalveluHallikainen
Suosittelen kotipalvelu Johanna Hallikaista
- Anonyymi
Miksi?
- HapaVeeraumalta
Onko tämä siivousseurueiden usein vierailuillaan mummoille laulama hauska säkeistä laulusta Miksi lipaston laatikot ei aukene meille vai Hiski Salomaan laulamasta Tiskarin polkasta eli Soskee puudelma mengee piruna, pinko paaresko toktua ............ ?
- Arse-Nikki
Kotipalvelu Sivinaa olemme käyttäneet jo useamman vuoden ja olleet tyytyväisiä. Nyt näyttävät tarjoavan esittelysiivousta melko kohtuulliseen hintaan.
- mäkylläosaan
Voisin tulla siivoamaan pimeästi. Ammattitaitoinen olen.
- eivoieieivoi
ei pimees voi siivot,tollo.
- Munmummunimunimunmumm
eivoieieivoi kirjoitti:
ei pimees voi siivot,tollo.
"Valkeus nauraa pimeyden töitä" näi sanoi vanha mummo.
- Paisenaama
Tilatkaa Rositan ja Teklan putsauspalvelu. Tulee puhdasta niin nopeasti ettei huomaakaan. Tilaukset suoraan pöydästä Impola Teboililla.
- tytsyli4
Itse en ole käyttänyt, mutta positiivista palautetta olen kuullut.
http://www.kirsikkapalvelut.fi/yhteydenotto- Tyytymätön
Ei missään nimessä kirsikkapalvelua!
Jäi niin huono kokemus siivouksesta.
Lisäksi tuntihinta älytön. Samalla rahalla saa putkimiehen töihin. Tuntimäärä oli lähes tuplaantunut sovitusta ajasta.
- Suosittelen
City siivous. Suosittelen lämpimästi.
- Suomenparastapalvelua
Olisiko Porissa tarvetta hyvälle uudelle siivouspalvelulle, joka hoitaa hommat hienosti? Harkitsen toimipisteen perustamista Poriin. Meillä on jo toimintaa muualla Suomessa ja homma toimii kivasti.
Kertokaa ajatuksia! - marttojensiivousta
Martat siivoaa aika hyvin.Hyvä kokemus jäi itselle.Valtakadulla muistaakseni ovat.
- Kantsiivertaillahintoja
Marttojen hinnat ovat kalleimmat.
Asuntoni siivoaa hyvin tunnissa, mutta Martoilla veloittaa vähintäin kahdesta tunnista.
Vaihdoin Citysiivoukseen kolme vuotta sitten. Heillä oli silloin tuntitaksa 30 euroa ja Martoilla 45 euroa eli käytännössä 90 euroa (tänä vuonna Cs:n taksa 32 euroa).
Jälki oli Citysiivouksessa vähintäin yhtä hyvää. - ViikkarinVili
Kantsiivertaillahintoja kirjoitti:
Marttojen hinnat ovat kalleimmat.
Asuntoni siivoaa hyvin tunnissa, mutta Martoilla veloittaa vähintäin kahdesta tunnista.
Vaihdoin Citysiivoukseen kolme vuotta sitten. Heillä oli silloin tuntitaksa 30 euroa ja Martoilla 45 euroa eli käytännössä 90 euroa (tänä vuonna Cs:n taksa 32 euroa).
Jälki oli Citysiivouksessa vähintäin yhtä hyvää.Minä olen käyttänyt jo 4 vuotta Diasiivousta. Jälki on todella hyvää ja siivouskerta maksaa noin 56€/kerta. Puoltoistatuntia siinä menee mutta sitten kahvinkeitinkin puhdas. Siis lasikannu.
- Anonyymi
ViikkarinVili kirjoitti:
Minä olen käyttänyt jo 4 vuotta Diasiivousta. Jälki on todella hyvää ja siivouskerta maksaa noin 56€/kerta. Puoltoistatuntia siinä menee mutta sitten kahvinkeitinkin puhdas. Siis lasikannu.
Diasiivous kerran käynyt eikä toista tule.Ikkunoissa 15 senttiä leveät harmaat raidat,lattiat vähän keskeltä sutastu nurkat jopa jätetty imuroimatta.Tosi ala arvosta työtä.
- Perhe102
Suosittelen Sivinaa. Olemme käyttäneet palveluja n. 2 v ja aina on homma toiminut moitteettomasti.
- Anonyymi
Olen pahoillani saamastasi vastausryöpystä, joka ei ole asiallista nähnytkään. Olemme myös etsimässä hyvää siivouspalvelua Porista ja kommentointi saa kyllä karvat pystyyn. Jossain on pahasti vikaa!!!
- Anonyymi
Porissa ja muuallakin suomessa on uusi palvelufirma. ONNEXI. Sieltä saa vaikka lampun vaihdon ja verhojenlaiton. Itse käytän siivouspalvelua joka on todella hyvä. Ja edullinen verrattuna noihin jokaisesta kulkumetristä veloittaviin ohimennen sipaiseviin siivoojiin.
Onnexi.fi. - Anonyymi
suosittelen naapuria, tekee erinomaista jälkeä.
- Anonyymi
Kerro naapurin tiedot, niin voin kysyä meillekin
- Anonyymi
Halvin ei aina ole paras. Hyvin harvoin se on edes hyvä. Sivina on siivonnut meillä ja saa siivota jatkossakin.
- Anonyymi
Mitä tollasia. Ota mies siivoamaan. Meinaan tapahtuu. Kakskymppiä tunti.
- Anonyymi
Onnexi.fi. Sieltä löytyy hyvät siivoojat ja muutkin avustajat. Suosittelen. Saa aina kuitit mm kotitalousvähennystä varten.
- Anonyymi
Hei, miten sinulla on päivä mennyt, onko kaikki hyvin, minulla on kurkku kipeä
- Anonyymi
Älä nyt tee itsellesi mitään pahaa
- Anonyymi
Se hyvä asia, minulla maanantai oli kamala päivä, vuokranantaja kävi, ei ollut kiva vierailu
- Anonyymi
Tilaat Tenhon Putsis & Clean Kyy:n suorittamaan tehokkaan siivouksen, yksi käynti riittää ja puhasta tulee :D
- Anonyymi
Jos siivoaminen on noin ylivoimainen asia järjestää, niin muuta hotelliin. Vaihda huonetta viikon välein niin on koko ajan puhdas huone. Toinen vauhtoehto että menet hoitolaitokseen.
- Anonyymi
Emänsäkoinija siivoo tehokkaasti
- Anonyymi
Kuka hölmö maksaa siivousfimalle kodin siivouksesta? Meillä on vaikka kuinka paljon ahkeria ja tunnollisia ihmisiä eläkkeellä ja työttöminä, jotka tulevat mielellään siivoamaan pienellä korvauksella, kunhan vain pyydetään.
Kannattaa laittaa ystäväpiiriin kyselyä. Tuntemattomia ei pidä kotiinsa päästää. Suosittelen lämpimästi pimeää työvoimaa, siinä voittaa työntekijä sekä työn tilaaja.
Siinä saattaa jopa syntyä uusia ystävyyssuhteita.
Valtio kuppaa meitä jo niin kiitettävästi, että ei käsi vapise palkatessa pimeää työvoimaa. Ei mene uniin.- Anonyymi
2017 aloitus eikö löydy nyt kohta vuosi 2025 joten kestää varmaan toiset 7 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2017 aloitus eikö löydy nyt kohta vuosi 2025 joten kestää varmaan toiset 7 vuotta.
Eikö teillä siivota ollenkaan?
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
Juupa juu.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa pimeää siivoustyövoimaa. Jokaisen lähipiirissä on joku luotettava joka tulisi siivoamaan. Mutta ei kukaan ilmaiseksi tule, se ei ole maailman mukavinta hommaa siivota toisen suttuja. Mutta turha maksaa siitä firmalle, valtio vie siitäkin veron.
Suomi verottaa kansalaisensa hengiltä jo muutenkin, ei sille ehdointahdoin tule mitään antaa. Ne annetaan natoon, maahanmuuttajille, ukrainaan tai energiayhtiöiden huijauksiin. - Anonyymi
+358443181093
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875