Mä oon vähän epävarma

Epävarmapoika04

Moi oon 13v poika täytän ens vuonna 14. Mä en oo vielä varma tykkäänkö tytöistä vai pojista joten oon vähän niinku bi. Mä olin yhdellä leirillä ja siellä oli yks poika jonkakaa mä sit tutustuin. Me oltiin paljon kahestaan ja joskus yhen toisen pojankaa kans. Siel leirillä oli paljon ohjelmaa, pajoja ja vapaa-aikaa. Kerran kun meillä oli disco niin mä menin sinne ja tää poika jonkakaa vietin aikaa siellä meni toiseen paikkaan, pajaan. Myöhemmin mä menin sinne pajaan kans ja sanoin, että: "Mä tulin tänne koska aattelin et sä et varmaan haluu olla tääl yksin". Ja sit ihan hetken mä kattelin ympärilleni (Se seiso siis mun vastapäätä) ja ku katon takas sitä päin menee niinku ehkä 1sekka ja se tulee mua lähemmäs päällänsä. Se tuli siis oikeesti tosi lähelle ja mä otin pienen askeleen taakse päin. Tää on se asia josta oon epävarma. Se että kun mä mietin vähän et yrittikö se pussata mua. Mä haluisin tietää mitä ois tapahtunu jos oisin vaan jääny siihen seisomaan enkä liikkunu taakse päin. Mua ei haittaa se vaikka se oiski yrittäny pussata mua, mutta... en mä tiiä :D Niin mä haluisin vastauksen teiltä et pitäiskö mun antaa asian olla, vai kysyy silt siitä :/

16

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä se, että mä oon vähäsen ainaki ihastunu siihen poikaan, koska se on hauska ja hyvän näköne ♡

    • Ennen kuin edes ajattelet kysymistä, niin mieti tarkkaan:

      Millainen elinympäristösi on? Oletko ahdasmielisessä koulussa jossain pikkupaikkakunnalla vai hyväksytäänkö erilaiset suuntautumiset mukinoitta lähipiirissäsi? Millainen katastrofi se voisi elämänlaatusi kannalta olla, jos tämä poika kieltääkin kaiken kiinnostuksen ja leimaakin sinut kovaan ääneen homoksi?

      Vain sinä itse voit arvioida mahdollisen kysymisen hyvät ja huonot puolet.

      Muista, että loppujen lopuksi olisitte aivan liian nuoria mihinkään oikeaan parisuhteeseen. Kysymyksen esittäminen voisi toki saada aikaan esim. pientä "sutinaa" välillenne (niin ja olette myös turhan nuoria seksiinkin), mutta toisaalta se saattaa myös tuhota nykyisen ystävyytenne ja myös muun elämäsi.

      Juu, elämä ei ole aina helppoa. Varsinkaan, jos on ihastunut.

      • Kiitos vastauksesta :) Lähipiirini ihmiset ovat kyllä suvaitsevaisia homoihin, joten ei ainakaan tuomittaisiin :)


      • Epävarmapoika04 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta :) Lähipiirini ihmiset ovat kyllä suvaitsevaisia homoihin, joten ei ainakaan tuomittaisiin :)

        Oleppa hyvä. :)

        Vaikka lähipiirisi tuki ja hyväksyntä olisikin varmaa, niin jäljelle jää vielä kysymys tämän toisen pojan asenteista ja suhtautumisesta, eli miten hän siihen kysymykseen suhtautuisi. Laittaako hän välit poikki, koska sinä luulit häntä homoksi? Tai siksi, jos saa tietää sinun tuntevan jonkinlaista vetoa häneen?

        Jostain syystä jotkut pojat ja miehet ottavat sen suurena loukkauksena, jos saavat tietää jonkun homon (tai bi:n) olevan kiinnostuneen heistä "siinä mielessä". Ilmeisesti se koetaan jonkinlaisena loukkauksena miehisyyttä kohtaan, vaikka eihän asia suinkaan niin ole.

        Sinun täytyy vaan pohtia nyt niitä mahdollisia hyviä ja huonoja seurauksia, joita siitä kysymisestä voi sinulle aiheutua. Jos plussat voittavat mielestäsi miinukset 6-0, niin sitten ei varmaan auta muu, kuin kysyä. :)


      • 13vhomomuija

        Kyllä tän ikäset saa seksiä harrastaa, jos haluaa.. ja kyllä sellasen "parisuhteen" voi aloittaa myös.


      • 13vhomomuija kirjoitti:

        Kyllä tän ikäset saa seksiä harrastaa, jos haluaa.. ja kyllä sellasen "parisuhteen" voi aloittaa myös.

        Minulla on sinulle uutisia: tuon ikäisenä et ole vielä muutamaan vuoteen tarpeeksi vanha ja kypsä päättämään itse, että mitä saat tehdä.

        Tottakai sellaisen "parisuhteen" voi aloittaa, mutta mitään järkeä siinä ei tuossa iässä ole. Teidän iässä se "parisuhde" on vähän niinkuin adidasverkkarit: sellainen pitää olla, kun kaikilla muillakin on.

        Ei seksi tuossa iässä välttämättä vahingollista ole, mutta kaikki eivät myöskään ole vielä läheskään tarpeeksi vastuullisia harrastamaan sitä. Olen myös sitä mieltä, että jos ei ole vielä tarpeeksi vanha vastaamaan tekemistään laittomuuksista oikeudessa, niin ei myöskään ole tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä.


    • 19vpoika

      Itsellänikin oli ihastuksia vähän minne tahansa suuntaan vielä pari vuotta sitten. Ei siitä kannata välittää ja lokeroida itseään mihinkään sen tarkemmin vielä tuossa iässä. Vasta kun on vähän enemmän ja pidemmälle menneitä kokemuksia niin voi lokeroida itseään tarkemmin. Joku pieni ihastus nyt ei kerro vielä oikein mitään.

      Itse pohdin kovasti sitä mitä olen kun ihastuin kaveriini mutta lopulta sitten kun oli enemmän kokemuksia tyttöjen (ja myös yhden pojan) kanssa niin päädyin siihen tulokseen että tykkään tytöistä enemmän.

      • Kiitos vastauksesta :))


    • No kumpi kiihottaa? Pilde vai kyrpä?

    • stmarysalome

      sinä ET ala suuntautua poikiin.
      se on sairas se pappi joka antoi vuuoden homo palkinnon ala ikäiselle.
      ( tämä on sairas maailma! ) Kirjoituksesi oli KIva!! elävä!! joka hetki oli tärkeä, pidin siitä
      en ole elävämpää nähnyt keskustelusivulla. ainoa minkä jaksoi lukea! Joten et anna tappa asieluasi
      poikiin suuntautumalla.
      ( jos tuo nyt oli rehellistä
      jos ei niin sielusi kuole evalheellisuuteen...

      ( en ole varma,. ovatko nuoret tuollaisia
      vai oliko se huijausta.....
      Jos se oli totta.. että mietit että pussaako se poika..

      niin ei kyllä ole Mitään tunteita jos ensimmäiseksi alkaisi pussailla.

      Minäkin kerran pussasin vierasta koiraa!! ja tajusin, opin, että ei ole mitään mieltä antaa pusua vieraalle Vain omalle! koiralleen voi antaa pusunkin ehkä
      ( siin oli oikeasti paha olo
      ja olin sentään jo 30-40

      niin
      noin nuorena ehkä tietää vielä vähemmän ? jotkut
      ett kannattaako pussata. ( se oli kääpiöpinseri.. )

      vieraan pussaaminen, tai halaaminen on inhottavaa.

    • stmarysalome

      niin, uskon moneen elämään...
      mutta esim
      kun katsoin Ultrapäivien ilmoitusta,

      ne henkilört puhujat opettajat
      henkivät ylimielisyyttä ( he eivät ole täydellisiä

      ( siis "new ageen"
      liittyy vaikeuksia

      ( mieleen tulee.. että miehet kadehti tätä valaistua joka pystyi new age
      elämään
      ja he tuhosi elämääni ( Ismo Alanko lauloikin "hain sut tanssiin ja tuhosin elämäsi "

      ( toivoisin ett hän vois hankki a minulle asunnon
      kun olen asunnotton.
      tänään just huono päivä, vihasin Jumalaa
      ja eilisen!! aika intensiivisesti.. vihasin että on luonut elämän

      ( olen nukkunut nyt kaksi tuntia sohvalla päivällä...
      en tiedä minne menen yöksi.
      ( on rahaa joh retkeilymajaan

      mittään rakkautta ei ole ollut...... ( sille ei ole ehkä parasta ennustetta.. sille rakkaudelle..
      Mutta kokemukset ovat tärkeitä?
      ( siis rakkaudesta... )
      mutta mitä 13 vuotiaana.. tai 14....... ( saastaa tulee tv stä ?


      minä en katellut tv tä nuorena
      ( oli vain terveet 2 kanavaa.. )

      Muppet show oli kiva.. ( siin oli yksi homo..

      Nyte ei voi luottaa luter kirkkoonkaan. kun pappi ( piispa Irja antoi vuoden homo palkinnon
      ala ikäiselle ( ja ei selvittänyt sitä erehdystään ( se siinä pahinta. ( Vahingossahan hän sen antoi, kertoi sen.

      missä minun poika ystävä jonka kanssa perustan jotain parempaa. ?

    • TyrannosaurusRex

      Älä epävarmapoika04 välitä trolleista. Äläkä dinosauruksista. Löydät oman tiesi.

    • JonkulainenTyttö04

      Jos aloittaja vielä lukee näitä niin ihan turha välittää noista trolleista tai miettiä mitä muut ajattelevat:) Jos tiedät lähipiirisi suhtautuvan hyvin se riittää. Ei tän ikäsen tarvii miettii mikä on, eikä kenenkään. Ite oon saman ikänen tyttö enkä oo hetero, enkä lesbo tai bi. En suostu laittamaan itseäni mihinkään lokeroon;) Ollaan ihmisiä ja se riittää. Jos haluut juttukaveria niin kommentoi tähän jotain, niin voin laittaa vaikka sähköpostiosotteeni. Ps. Haluukko kertoo millä paikkakunnalla asut, ei oo pakko:)

    • 13vhomomuija

      Vituttaa tollaset trollit...

    • Eheytynyt

      Aloittajalle sanon, että olet hetero! Hanki itsellesi muija ja puuhaile sen kanssa. Homous on vaarallista ja addiktoivaa. Kun sille tielle on kerran lähtenyt, ei paluuta ole.

      Terv. 16v poika, joka meinasi repsahtaa, mutta onnistui eheytymään.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2141
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1369
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1241
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1114
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1086
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1086
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1051
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1007
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe