Onko lääkekannabista mahdollista käyttää Kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoidossa?
Olen nyt pari kuukautta käyttänyt Litoa, edelleen sellanen fiilis että ei toimi. Lopetin cipralexin toisen lääkepaketin jälkeen, tuntu et aivotoiminta nopeentu 5x, ei saanu unta yms.
Olen erittäin masentunut, monesti miettiny itteni tappamista, mutta en kummiskaan ole tehnyt mitään itelleni. Maniassa taas olen yliaktiivinen, puhelias, kekseliäs, nukun joka toinen päivä n. 6h. Ei saa unta vaikka käyttää Melatoniinia 5-10mg... Olen epätoivoisesti koittanut löytää keinoja internetistä miten voin hoitaa itseäni ja tavoitella mun unelmia töitten ohella. Nyt kun olen työtön niin minulla ei ole ns. mitään menetettävää. Kaikki kaverit ovat hylännyt yms. Myös miettinyt ulkomaille muuttamista.
Olen myös laittomasti kokeillut, mutta laatu on mielestäni tosi surkeaa. (kehnosti kasvatettu)
Olen kiinnostunut lääkekannabiksesta ja haluaisin opiskella sitä lisää, missä tätä mahtaisi oppia? Ei varmaan suomessa?
Onneksi salijäsenyys alkaa ens kuussa ja personal traineri messis. Nyt on ollu 7kk tauko salista, muuten liikkunu ihan ahkerasti. :)
kakssuuntanen lääkitys
matias20
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694