Hyviä uutisia sinulle...........
Tänäänkin olen elellyt kivuissa............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=atrqRDgEhsY
Anne.......
13
331
Vastaukset 13
Tunnetko sinäkin sen.........
<3
Kun vittusi kostuu vahingonilon määrästä............- Päivän_jatkoa
No kuten olen todennut, voisit olla täällä mun kanssa lomailemassa, jos vaan ottaisit yhteyttä. Turha syyllistää.
- Päivän_jatkoa
Risto_ kirjoitti:
Hyh hyh.........
<3
Olet väärä...........En ole, mutta usko mitä tykkäät.... En jaksa sun juttuja täällä...
Päivän_jatkoa kirjoitti:
En ole, mutta usko mitä tykkäät.... En jaksa sun juttuja täällä...
Todista............
<3- Päivän_jatkoa
Risto_ kirjoitti:
Todista............
<3En todista sulle tänne enää yhtään mitään!
Päivän_jatkoa kirjoitti:
En todista sulle tänne enää yhtään mitään!
Oikea Anne ei ole niin tyhmä, että tänne kirjoittelisi, kun on muukin keino olemassa............
<3- Päivän_jatkoa
Risto_ kirjoitti:
Oikea Anne ei ole niin tyhmä, että tänne kirjoittelisi, kun on muukin keino olemassa............
<3En jaksa.........,..,,,,,,....
Päivän_jatkoa kirjoitti:
En jaksa.........,..,,,,,,....
Niin.......
Sun kannattaiskin mennä ulkoilemaan trollailun sijasta...........
<3- Päivän_jatkoa
Risto_ kirjoitti:
Niin.......
Sun kannattaiskin mennä ulkoilemaan trollailun sijasta...........
<3Niinhän ulkoilenkin.......
- terveisiäRisukasaan
Risto_ kirjoitti:
<3Niih, missäs sua sitten vois nähdä, kun kirjoituksistasi päätellen et liiku kuin lähikauppaan lavan hakuun ja takaisin? Ehkä Anne on Siwassa - tai Alkossa - töissä? Toisekseen, sinähän se tunnut valinneen tämän palstan kommunikointikanavaksesi (syistä joita voi vain arvailla), joten olettaa sopii että odotat niitä vastauksiakin tänne. Anyways, onnea valitsemallanne tiellä.
- Elluhalloyb
Risto
Sitä ne yöjuoksut teettää....
No saitko edes?
Ota buranaa!!!!!
Kuule mulla kastuu ihan jostain muusta....👅😈💣 - Päänsisäinenääni
Miksi juot niin paljon T? Olen huolissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64536- 39526
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40465Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73462Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24445- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371