Olis hauska tietää.
Mikset vastannut mulle
28
945
Vastaukset
- olikonaisellevaimiehelle
Missä?
- Rakastettunsa
En minullekaan vastata.
En ole vastausten arvoinen enkä hänen - Näinmenetellään
No nyt vastaan 😋
- Mullaonkammoja
Pelottaa!!! Anteeksi!
- mitäkammoja
Pelkäätkö että rakastut lujemmin??
- kaikkeemuuta
En mää sitä pelekää.
- Päiviltä
Minä en ole saanut vastauksen vastausta. Kaikkien ajatusten ja tunteiden kanssa jäin täysin yksin.
Hän ei ehkä halunnut antaa turhaa toivoa, hän ei tunne samoin, hän ei arvosta minua, hän ei välitä, hän haluaa keskittyä omaan elämäänsä, hän ei halua minua elämäänsä ja kaikki tuo yhteensä. Hän pakeni, hän ei halunnut puhua, hänellä on toinen, hän piti tilannettamme mahdottomana. Hän ei tunne samoin.
Rakastan häntä silti. Olen oppinut ymmärtämään. Vaikka sattuu. - qössaölä
Ei olis kuitenkaa antanut peppua niin mitä turhaa.
- itsekäsolet
Oikeesti siksi jätät vastaamatta???? Törkeää. Olet itsekäs.
- persettävainpitäisisaada
Pepun takiako hänestä olet vain kiinnostunut, et siitä ihmisestä?
- gössaölä
persettävainpitäisisaada kirjoitti:
Pepun takiako hänestä olet vain kiinnostunut, et siitä ihmisestä?
Minä pidän peppuseksistä ja hän ei joten miksi vastaisin.
- siksipäsiksi
Koska siitä olisi voinut tulla jotain.
- aaaapuvaaa
Se oliskin ollut Hirrrrrveetä!!!
- eipelkkälaastari
No niin ois siinä tilanteessa. Joskus täytyy ajatella muutakin kuin sitä miltä tuntuu juuri sillä hetkellä.
- Kuhan_kysyn
eipelkkälaastari kirjoitti:
No niin ois siinä tilanteessa. Joskus täytyy ajatella muutakin kuin sitä miltä tuntuu juuri sillä hetkellä.
Mistäs tiedät 100% että olis laastarisuhde?
Eikö sen toisen ihmisen tunteilla ole väliä? - einytenempää
Kuhan_kysyn kirjoitti:
Mistäs tiedät 100% että olis laastarisuhde?
Eikö sen toisen ihmisen tunteilla ole väliä?Nimenomaan oli väliä.
- Väärä_numerovalinta
Taisit lähettää viestisi väärään numeroon, kun me ei tunneta, etkä siksi tiedä mun numerooooo.
- meniköniin
Annoitko itse väärän?
- Mitenkävi
Ei numero käytössä.. koita sitä toista.
- Sitäeinää
Estetyt ei mene perille..🙄
- siltimielessäpyörii
Eikös esim sähköpostiin tule joku viesti jos estettyyn lähettää? Entä jos on itse estänyt, mutta lähettää estetylle meneeköhän perille... Sekava soppa, taidan heittää lusikan nurkkaan.
- Poistinsut
Älä luulekkaa et laittasin enää ees yhtä viestii sul!
- senkinhöntti
Hyvä kun poistit, ei ollut sulle.
- nojaajaa
Vaihdoin numeroa, sulla on vanha!
- puhelutonvaikeita
Tekstariin vastaisin.
- Etollutsopiva
Nou nou Päivi,oot blokattu,näkemiin!
- Päiviltä
Tää ei ainskaan o mulle, joka tähän ketjuun kirjotin. Eli et ainakaan tämän Päivin kustannuksella voi itseäs imarrella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592