Mikset vastannut mulle

voitavautua

Olis hauska tietää.

28

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikonaisellevaimiehelle

      Missä?

    • Rakastettunsa

      En minullekaan vastata.
      En ole vastausten arvoinen enkä hänen

    • Näinmenetellään

      No nyt vastaan 😋

    • Mullaonkammoja

      Pelottaa!!! Anteeksi!

      • mitäkammoja

        Pelkäätkö että rakastut lujemmin??


      • kaikkeemuuta

        En mää sitä pelekää.


    • Päiviltä

      Minä en ole saanut vastauksen vastausta. Kaikkien ajatusten ja tunteiden kanssa jäin täysin yksin.

      Hän ei ehkä halunnut antaa turhaa toivoa, hän ei tunne samoin, hän ei arvosta minua, hän ei välitä, hän haluaa keskittyä omaan elämäänsä, hän ei halua minua elämäänsä ja kaikki tuo yhteensä. Hän pakeni, hän ei halunnut puhua, hänellä on toinen, hän piti tilannettamme mahdottomana. Hän ei tunne samoin.

      Rakastan häntä silti. Olen oppinut ymmärtämään. Vaikka sattuu.

    • qössaölä

      Ei olis kuitenkaa antanut peppua niin mitä turhaa.

      • itsekäsolet

        Oikeesti siksi jätät vastaamatta???? Törkeää. Olet itsekäs.


      • persettävainpitäisisaada

        Pepun takiako hänestä olet vain kiinnostunut, et siitä ihmisestä?


      • gössaölä
        persettävainpitäisisaada kirjoitti:

        Pepun takiako hänestä olet vain kiinnostunut, et siitä ihmisestä?

        Minä pidän peppuseksistä ja hän ei joten miksi vastaisin.


      • Jahas.


    • siksipäsiksi

      Koska siitä olisi voinut tulla jotain.

      • aaaapuvaaa

        Se oliskin ollut Hirrrrrveetä!!!


      • eipelkkälaastari

        No niin ois siinä tilanteessa. Joskus täytyy ajatella muutakin kuin sitä miltä tuntuu juuri sillä hetkellä.


      • Kuhan_kysyn
        eipelkkälaastari kirjoitti:

        No niin ois siinä tilanteessa. Joskus täytyy ajatella muutakin kuin sitä miltä tuntuu juuri sillä hetkellä.

        Mistäs tiedät 100% että olis laastarisuhde?
        Eikö sen toisen ihmisen tunteilla ole väliä?


      • einytenempää
        Kuhan_kysyn kirjoitti:

        Mistäs tiedät 100% että olis laastarisuhde?
        Eikö sen toisen ihmisen tunteilla ole väliä?

        Nimenomaan oli väliä.


    • Väärä_numerovalinta

      Taisit lähettää viestisi väärään numeroon, kun me ei tunneta, etkä siksi tiedä mun numerooooo.

      • meniköniin

        Annoitko itse väärän?


    • Mitenkävi

      Ei numero käytössä.. koita sitä toista.

    • Sitäeinää

      Estetyt ei mene perille..🙄

      • siltimielessäpyörii

        Eikös esim sähköpostiin tule joku viesti jos estettyyn lähettää? Entä jos on itse estänyt, mutta lähettää estetylle meneeköhän perille... Sekava soppa, taidan heittää lusikan nurkkaan.


      • Poistinsut

        Älä luulekkaa et laittasin enää ees yhtä viestii sul!


      • senkinhöntti

        Hyvä kun poistit, ei ollut sulle.


    • nojaajaa

      Vaihdoin numeroa, sulla on vanha!

    • puhelutonvaikeita

      Tekstariin vastaisin.

    • Etollutsopiva

      Nou nou Päivi,oot blokattu,näkemiin!

      • Päiviltä

        Tää ei ainskaan o mulle, joka tähän ketjuun kirjotin. Eli et ainakaan tämän Päivin kustannuksella voi itseäs imarrella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe