Ex narkomaani kertoo

holisti55

Itse olin ennen erittäin kannabis myönteinen ja olin todella sitä mieltä että alkoholille tulisi olla toinen laillinen vaihtoehto kannabis. Mutta nyt aineita lähes päivittäin x ajan käyttäneenä voin kertoa että se on varmasti totta kun huumevalistuksessa sanotaan että kaikki huumeet on samaa. Oli aine mikä hyvänsä tarpeeksi pitkään käytettynä kaikista tulee sama vaikutus, se sumentaa pääkopan, katoaa ilot katoaa surut kaikki muuttuu samaksi vitun harmaaksi paskaksi ja vaikutus siis jatkuu myös selvinpäin. Myös alkoholilla on liika käytettynä tämä vaikutus. Eläkää ilman aineita, liikkukaa, harrastakaa tai kuunnelkaa musiikkia, olkaa aitojen ystävien kanssa ketkä ei tyrkytä päihteitä ja jos niitä ei ole niin etsikää niitä vaikka harrastusten parista. Hyvää kesää ja toivottavasti päihteetöntä elämää.

68

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannabis_psykoosi_iskee

      Hyviä elämänohjeitahan siinä tuli. Kyllä tämä elämä kannattaa ennemmin elää kuin haaskata se rämpimällä nuppi sekaisin kuin käkikello 24/7. Jotain vikaahan siinä omassa elämässä silloin on jos sitä pitää paeta huumemaailmoihin.

      • JukkaRipinen

        Siinä toinen satusetä.


    • takkutukka.pössyttelijät

      Lähes kaikilla käyttäjillä taitaa olla tuo negatiivinen asenne raitistelua kauppaavia kohtaan. Se voi tietysti kertoa siitäkin, että käyttäjiksi ajautuu tietyn tyyppisiä ja luonteisia ihmisiä, niiden luonteeseen kuuluu se kaiken oman nisti tekemisen ja toiminnan kritiikin kestokyvyttömyys.

      • Repteste

        Kaikki "huumeet" ei tosiaan ole samaa, vaikka aloitusviestin tekaissut satusetä niin väittää. Siinä jo menee metsään todella pahasti.


      • kannabis_psykoosi_iskee

        Huumeillä päästään sinne huumemaailmaan, pakoon sitä omaa elämää.


      • irti.huumeista
        Repteste kirjoitti:

        Kaikki "huumeet" ei tosiaan ole samaa, vaikka aloitusviestin tekaissut satusetä niin väittää. Siinä jo menee metsään todella pahasti.

        Todisteet pöytään tai turpa kiinni, nisti.


      • JukkraRiipinen
        irti.huumeista kirjoitti:

        Todisteet pöytään tai turpa kiinni, nisti.

        Jos tietämys asioista on tuolla tasolla, niin ei kannata ainakaan huumevalistajaksi ryhtyä enää nykypäivänä. Niistä ajoista, kun Jouko puhui paskaa ammatikseen, ovat ajat paljon muuttuneet. Valehteleva huru-ukko ei enää herätä luottamusta valistettavissa, ainakaan jos vielä kykkii itse kännissä kukkapenkissä valistusluentojen välisenä aikana. Sitähän se Joukonkin touhu oli.


      • ihme.pelle
        JukkraRiipinen kirjoitti:

        Jos tietämys asioista on tuolla tasolla, niin ei kannata ainakaan huumevalistajaksi ryhtyä enää nykypäivänä. Niistä ajoista, kun Jouko puhui paskaa ammatikseen, ovat ajat paljon muuttuneet. Valehteleva huru-ukko ei enää herätä luottamusta valistettavissa, ainakaan jos vielä kykkii itse kännissä kukkapenkissä valistusluentojen välisenä aikana. Sitähän se Joukonkin touhu oli.

        Todisteet väittelleesi, että aloittaja on satusetä. Dummy.


      • RiiposenKukkis

      • holisti646
        RiiposenKukkis kirjoitti:

        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkijat-suomessa-meneillaan-alkoholikatastrofi/1889630#gs.mOsMKaM

        Surullista pienen maan tulevaisuuden kannalta, kun verovaroin koulutetun työväestön yleisin kuolinsyy on alkoholihuume, joka myös aiheuttaa eniten väkivaltaa. Joukokin kovin kännissä riehui, sitten kannabista syytteli synneistään.

        Olet oikeassa tuosta alkoholihuumeesta. Se on ihan ok kohtuu käytettynä SIIS JOS EI OLE ALKOHOLI RIIPPUVUUTTA, mutta ei liika käytettynä. Tuo jouko juttu kuulostaa vitsiltä, mutta tiedä näitä, että yrittääkö joku todellakin vaan mustamaalata kannabista.


      • JoukoVitsi
        holisti646 kirjoitti:

        Olet oikeassa tuosta alkoholihuumeesta. Se on ihan ok kohtuu käytettynä SIIS JOS EI OLE ALKOHOLI RIIPPUVUUTTA, mutta ei liika käytettynä. Tuo jouko juttu kuulostaa vitsiltä, mutta tiedä näitä, että yrittääkö joku todellakin vaan mustamaalata kannabista.

        Alkoholin kohtuukäyttökin tuhoaa aivoja, koska alkoholi on solumyrkky.


      • holisti675
        JoukoVitsi kirjoitti:

        Alkoholin kohtuukäyttökin tuhoaa aivoja, koska alkoholi on solumyrkky.

        Totta tuokin. Ja punainen liha aiheuttaa syöpää ja sokeri on haitallista, se on kun jostain aina pitää saada iltalehtiin sivun täytettä.


      • JukkaPiippinen
        holisti675 kirjoitti:

        Totta tuokin. Ja punainen liha aiheuttaa syöpää ja sokeri on haitallista, se on kun jostain aina pitää saada iltalehtiin sivun täytettä.

        Alkoholikin aiheuttaa syöpää. Suomessa arvioidaan noin 10 prosenttia kaikista syöpätapauksista johtuvan alkoholista. Siinä jää lihat ja sokerit toiseksi.


      • holisti238756
        JukkaPiippinen kirjoitti:

        Alkoholikin aiheuttaa syöpää. Suomessa arvioidaan noin 10 prosenttia kaikista syöpätapauksista johtuvan alkoholista. Siinä jää lihat ja sokerit toiseksi.

        Joo. Tarkemmin ajatellen puhut ihan totta. alkoholi aiheuttaa suolisto syöpiä ja myös muun tyyppisiä syöpiä.


    • mariasofi

      Ex narkomaani, kiitos rohkeasta ja tärkeästä viestistäsi. Voimia ja siunausta sulle!

      • Oxxa

        Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?


      • JoukoPallerioinen
        Oxxa kirjoitti:

        Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?

        Melkoista satuilua oli taas. Eikö yhtään hävetä jatkuva valehtelu?


      • holisti56

        Hienoa kuulla jos viestini kosketti. Voimia ja siunausta sinulle ja kaikille muille!


      • holisti57
        Oxxa kirjoitti:

        Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?

        Rukoile poikasi puolesta ja rukoile itsellesi voimaa ja ymmärrystä, Äläkä koskaan luovuta! Yritä keskustella poikasi kanssa syyllistämättä sitä ja yritä kysyä mistä poikasi paha olo johtuu. Tai poikasi voi olla myös minunkaltaiseni jonka piti kouluaikoina esittää kovaa jätkää. Toivottavasti saatte asiat oikeille raiteille. Rukoilin jo sinun ja poikasi puolesta.

        Ja tosiaan HUUME/ALKOHOLI RIIPPUVUUS KESTÄÄ KOKO LOPPUELÄMÄN!
        KANNATTAA TARKKAAN MIETTIÄ MITEN ELÄMÄNSÄ KÄYTTÄÄ, VOIN KERTOA ETTÄ EI OLE TODELLAKAAN KIVAA KUN ALKOHOLI JA HUUMEET PYÖRII KOKO AJAN MIELESSÄ, VAIKKA HALUAN PYSYÄ IKUISESTI EROSSA MOLEMMISTA IHAN OIKEASTI!!


      • inyniyio
        Oxxa kirjoitti:

        Kiitos Ex narkomaasi kirjoituksestasi! Kunpa se ta voittaisi mahdollisimman monta aineisiin seonnutta! Äitinä seuraan aikuisen pojan huumetouhuja enkä mahda tilanteelle mitään. Pikkuhiljaa on tullut ajatus antaa lapsen mennä, kun kaikki puheet kaikuvat kuuroille korville. Ei auta hyvä, ei paha. Pikavippejä olen maksanut kymmeniä tuhansia. Valehtelua ja kaverin suojaamista, nimiä ei kerrota. Ennen niin hyvänluontoisesta pojasta on tullut paha. Kuinka pitkälle äidin rakkauden tulee kestää?

        luuletteko että puhuminen auttaa nistille? Ainut joka auttaa on käydä pohjalla ja nousta sieltä ylös,mä en ole tavannu ensimmäistäkään nistiä,jolle puhe olis jotain auttanu.


      • ksjdhfksjf
        inyniyio kirjoitti:

        luuletteko että puhuminen auttaa nistille? Ainut joka auttaa on käydä pohjalla ja nousta sieltä ylös,mä en ole tavannu ensimmäistäkään nistiä,jolle puhe olis jotain auttanu.

        Uskoon tulo auttaa, mutta toisille se pohjakosketus on se ponnahduslauta.


    • irti.huumeista

      JukkaPipinen on huumeiden puolestapuhuja ja väärän tiedon levittäjä. Ilmoittakaa poistoon.

    • rrrrrrrrrrrr

      Narkkarit kituuttavat kaukana normaali ihmisen elämästä, että turha niitä on yrittää valistaa. Antaa pipipäiden kuolla pois.

      • HaurnoLauromox

        Tuokin narsistinen ajatusmalli on kuin suoraan Narsistien Uhrien Tuki ry:n sivuilta. Narsistia ei kiinnosta yhtään miten muilla oikeasti elämässä asiat ovat, koska hän "tietää" aina kaiken paremmin kuin kukaan muu. Eli keksii siis satuja toisten elämästä omasta päästään.


      • Holisti58

        Voi olla että puhut ihan totta. Ja kysymykseen että pitäisikö kannabis laillistaa, ei minun viisaus riitä antamaan vastausta.


    • hyhyhhuumeet

      Lukekaa KukkosenPipipään tekosyitä ja miten vältellään faktoja. Ei poju suostu myöntämään, että kannabis tappaa :D

      • PipiRippinen

        Tuskin mikään päihde on sellaiselle hyväksi, jolla on jotain ongelmia sydämen kanssa. Kerrohan toki paljonko niitä kannabiksen käyttäjiä Ranskassa on, että voidaan pohtia todennäköisyyksiä "kuolla" kannabikseen, jos on sydänvika?


    • VetääHatsitEnnenKokousta

      Kannabis on henkiselle terveydelle pahasta ja todiste siitä on suomijulkkis Junes Lokka. Tämä lätkäisä marokkomaani ja kukankasvattaja suuruusharhaisissaan kannabispsykooseissaan hankkiutui Oulun kunnallisvaltuustoon ja nyt terrorisoi siellä täysjärkisiä ihmisillä harhaisilla aloitteellaan, joiden puolesta äänestää vain Junes Lokka yksin itse.

      • JuleksPokka

        Älä arvostele maamme demokraattista päätöksentekoa.


      • Praperi
        JuleksPokka kirjoitti:

        Älä arvostele maamme demokraattista päätöksentekoa.

        Kyllä on Juleks pOkka aika vähäinen rikollinen politiikassa.


      • awfhakwfhfw

        Kannabis on todellakin myrkkyä henkiselle terveydelle. nm kokemus kertoo


      • suhgsge
        awfhakwfhfw kirjoitti:

        Kannabis on todellakin myrkkyä henkiselle terveydelle. nm kokemus kertoo

        EDIT: Siis liika/seka käytettynä. KOHTUUS KAIKESSA


    • Elämäopettaa

      Jep, kannabis on todellakin vitullista myrkkyä mielenterveydelle.
      Olen ite 17v ja käytin päivittäin noin 9 kukauden ajan viime vuonna. Henkilökohtaisista syistä vähensin ja sitten lopetin. Edelleen oireilen aika usein. Sain päivittäisestä käytöstä äärimmäisen ahdistavaa vainoharhaisuutta. (Ei siis mitään aistiharhoja, mutta mielenterveys järkkyi muulla tapaa).
      En halua tämän tarkemmin avata, vaikka mieli tekisi. En halua, että mua tunnistetaan.
      Sen verran voin sanoa, että kuvitelkaa itsenne ihmiseksi, joka ei pelkää kuolla, vaan elää. Pelkää jokaista elävää ihmisolentoa henkensä edestä ja kätkee sen kaiken sisälleen, koska ei halua puhua muille ajatuksistaan, edes lähimmilleen. Ja tuhat asiaa tämän lisäks.
      Muistakaa, että tämä kaikki tuon vitun ruohon takia. Ennen olin todella ulospäinsuuntautunut, aina iloinen ja elämästä nauttiva ihminen.


      Että kyllä, pistää vähän kyrsimään ihmiset ketkä väittävät ettei kannabiksesta voi mitään tulla. Itse olin ennen yksi heistä.
      Eikä tietenkään kaikille tulekkaan mitään ongelmia kyseisestä aineesta. Mutta jos juuri sinulle ei tule, se ei tarkoita ettei jollekin toiselle voisi tulla.

      • rehellinensuomalainen

        Ei viinakan sovi kaikille ja oireita tulee välittömästi.


      • troopi

        älä valehtele.


      • holisti374637
        rehellinensuomalainen kirjoitti:

        Ei viinakan sovi kaikille ja oireita tulee välittömästi.

        Ihan totta että alkoholi ei sovi kaikille,toisille tulee riippuvuus, minä mukaan lukien. Toiset muuttuu kusipäisiksi riidan haastajiksi kun alkaa tarpeeksi humalassa olla. Ja krapula on lähes välitön oire.


      • tunnistettu

        Oletko K.R Kainuusta?


      • Elämäopettaa

        Jos multa kysyit nii en ole :D etelä suomesta päin oon


    • Maseratiniemi

      Noudatan mitä kirjoitit koska se ei ollut edes otsikko ja kommentit ovat paskaa koska otsikkoa ei ole sekä elätte 3D maailmassa missä minä olen pyhä jeesus nasaretilainen taika leivän tekijä joka parantaa ihmiset ja vesistöt sillä. Enkä tykkää puurosta.

    • hggg
    • erughir

      Huumeilla saa suoran yhteyden lusiferiin. lusifer tarkoittaa valon tuojaa, mutta on harhaanjohdattaja ja pahan puolella, eli samassa leirissä kuin saatana.

      • NukkuvaTiedustelija

        Kolahtaako ne raamatun tekstit paremmin kännissä?


      • ushefehfu
        NukkuvaTiedustelija kirjoitti:

        Kolahtaako ne raamatun tekstit paremmin kännissä?

        Ei. Vaan täysin selvinpäin ja rukoilemalla.


      • aiwuhqiwhiwfu

        Olen siis tuon lusifer jutun kirjoittaja. Ja haluan muuttaa edellestä tekstiä sen verran että omat yliluonnolliset kokemukset jos niitä edes olivat johtuivat seka/liika käytöstä. Että sitä vaan että ei ne huumeet kohtuu käytöllä ole sittenkään välttämättä portti pahuuteen, ELIKKÄ KOHTUUS KAIKESSA!


      • jhgjhgjgjh
        aiwuhqiwhiwfu kirjoitti:

        Olen siis tuon lusifer jutun kirjoittaja. Ja haluan muuttaa edellestä tekstiä sen verran että omat yliluonnolliset kokemukset jos niitä edes olivat johtuivat seka/liika käytöstä. Että sitä vaan että ei ne huumeet kohtuu käytöllä ole sittenkään välttämättä portti pahuuteen, ELIKKÄ KOHTUUS KAIKESSA!

        Mutta olen edelleenkin sitä mieltä että kaikista päihteistä tulisi pysyä erossa.


    • urghoeo
    • ouehehoeg

      Päihteet on henkisesti heikkojen ihmisten tapa käsitellä vaikeita asiota, vaikkakaan ne asiat eivät päihteillä häviä mihinkään. Asiat on kohdattava ja käsiteltävä selvinpäin vaikka se tuntuisi kuinka vaikealta. Kun asiat on läpikäyty olo helpottaa.

      • HeikkiNiemikolo

        Ei minulla ole elämässä mitään vaikeita asioita. Tykkään silti käyttää kannabista silloin tällöin.


      • hgfhgfh
        HeikkiNiemikolo kirjoitti:

        Ei minulla ole elämässä mitään vaikeita asioita. Tykkään silti käyttää kannabista silloin tällöin.

        Ok. Ymmärrän mitä meinaat. Muista silti kohtuus kaikessa. Hyvät kesät


      • holisti2547

        Olen siis tuon päihteet on henkisesti heikkojen juttuja kirjoittaja. Halusin vielä sanoa sen että jokainen meistä enemmän tai vähemmän henkisesti heikko. Jos olisimme todellakin henkisesti vahvoja niin me olisimme synnittömiä, kukaan meistä ei ole synnitön. Opetelkaa antamaan anteeksi muille ja myös itselle. Siunausta kaikille!


    • holisti23875

      Kohtuus kaikessa tarkoittaa sitä ettei aineesta/alkoholista/ruuasta/seksistä/autosta/rahasta yms. tule liian tärkeää ja tee sinusta orjaa. Ihmisellä ei voi olla kahta Herraa. Lukekaa Raamattua ja rukoilkaa niin viisastutte jos otatte Herran vastaan.

    • izufhsiufsi

      ´Näin sanoo Herra Jumala´

    • Näinköonasiat

      Yhyhy olin idiootti ja käytin väärin päihteitä. Syy on päihteen eikä minun. Kaikki huumeet ovat samaa toivottavasti ootte nyy mun idiotismin esimerkillä päihteettömiä loppuelämänne.

    • Nainen0997678909

      Ymmärrän että olet päihdeongelmainen mutta maailma on täynnä ihmisiä jotka hallitsevat alkoholin ja kannabiksen käyttönsä. Jos sinulla on taipumus päihderiippuvuuteen niin miksi ihmeessä haluat kieltää muilta alkoholin ja kannabiksen käytön?

      Itse olen keski-ikäinen nainen, olen käyttänyt kannabista vuodesta 2015 enkä vieläkään ole jäänyt koukkuun. En edes muista koska viimeksi käytin koska se ei ole ongelma minulle. Yhtälailla en muista millon viimeksi pitsaa söin.

    • Apuasaanut

      Joka haluaa päästä kaikista riipuvuuksista eroon voi katsoa netistä. Karpaloprojekti.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe