TUIn valmismatka Norwegianin reittilennolla

Agiamarinaanelokuussa

Oletteko olleet tänä vuonna Kreetalla TUI:n valmismatkalla, joka lennetän Norwegianin reittilennolla? Miten lentolippu on toimitettu ja onko koneeseen saanut varattua paikat? En ole löytänyt lentolippua mistään, TUI:n Minun lomani osiosta sitä ei saa, pitää kirjautua CheckMyTrip:iin, mutta sielläkään ei ole lentolippua eikä voi tehdä paikkavarausta. Norwegianin sivuille kirjautuminen ei onnistu, ei löydä varausnumerolla mitään. TUI:n chatista sanottiin, että 1,5 vko ennen lomaa lentolippu tulee s-postiin. Aika myöhään... ja paikkavaraus jää varmaan tekemättä, ellei sitten lähempänä lomaa onnistu. Sekava homma minusta kaiken kaikkiaan eikä missään oikein ole ohjeita tämän tyyppiseen valmismatkaan.

2

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroatianreissaaja

Heippa,

Keväällä käytiin TUI:n matkalla, oli Norwegianin reittilento, vaikkakin ei Kreetalle vaan Kroatiaan. Reittilennollehan varsinaisia lentolippuja ei tarvita, vaan riittää että otat mukaan passit ja sitten TUIn matkalippu, jonka tulostimme Minun Lomani-sivulta muistaakseni muutama viikko ennen reissuun lähtöä.

Mekin huomasimme, ettei Norwegianin nettisivu tunnista TUI:n varausnumeroa. Olimme TUIhin yhteydessä ja heiltä kerrottiin, että lentoyhtiön sivulle pääsee kirjautumaan lentoyhtiön varaustunnuksella, joka ilmestyi Minun Lomani-sivulle n. 1 kk ennen reissuun lähtöä.

Toiv näistä oli jotain hyötyä. Meillä oli ainakin oikein mukava reissu :)

• Agiamarinaanelokuussa

Kiitos vastauksesta. Lentolipuissa oli tuo sama 25 pv kuin matkalipussakin, että löytyi lentoyhtiön sivuilta. Vaikka liput olisi tulleetkin sähköpostiin vähän ennen lomaa, niin minusta on kiva jo ajoissa tsekata kaikki tarvittavat asiakirjat ym kuntoon. Se on osa matkan odotusta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1796
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1429
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1240
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1182
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      67
      997
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      952
    7. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      41
      933
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      920
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      874
    10. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      46