TUIn valmismatka Norwegianin reittilennolla

Agiamarinaanelokuussa

Oletteko olleet tänä vuonna Kreetalla TUI:n valmismatkalla, joka lennetän Norwegianin reittilennolla? Miten lentolippu on toimitettu ja onko koneeseen saanut varattua paikat? En ole löytänyt lentolippua mistään, TUI:n Minun lomani osiosta sitä ei saa, pitää kirjautua CheckMyTrip:iin, mutta sielläkään ei ole lentolippua eikä voi tehdä paikkavarausta. Norwegianin sivuille kirjautuminen ei onnistu, ei löydä varausnumerolla mitään. TUI:n chatista sanottiin, että 1,5 vko ennen lomaa lentolippu tulee s-postiin. Aika myöhään... ja paikkavaraus jää varmaan tekemättä, ellei sitten lähempänä lomaa onnistu. Sekava homma minusta kaiken kaikkiaan eikä missään oikein ole ohjeita tämän tyyppiseen valmismatkaan.

2

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroatianreissaaja

      Heippa,

      Keväällä käytiin TUI:n matkalla, oli Norwegianin reittilento, vaikkakin ei Kreetalle vaan Kroatiaan. Reittilennollehan varsinaisia lentolippuja ei tarvita, vaan riittää että otat mukaan passit ja sitten TUIn matkalippu, jonka tulostimme Minun Lomani-sivulta muistaakseni muutama viikko ennen reissuun lähtöä.

      Mekin huomasimme, ettei Norwegianin nettisivu tunnista TUI:n varausnumeroa. Olimme TUIhin yhteydessä ja heiltä kerrottiin, että lentoyhtiön sivulle pääsee kirjautumaan lentoyhtiön varaustunnuksella, joka ilmestyi Minun Lomani-sivulle n. 1 kk ennen reissuun lähtöä.

      Toiv näistä oli jotain hyötyä. Meillä oli ainakin oikein mukava reissu :)

      • Agiamarinaanelokuussa

        Kiitos vastauksesta. Lentolipuissa oli tuo sama 25 pv kuin matkalipussakin, että löytyi lentoyhtiön sivuilta. Vaikka liput olisi tulleetkin sähköpostiin vähän ennen lomaa, niin minusta on kiva jo ajoissa tsekata kaikki tarvittavat asiakirjat ym kuntoon. Se on osa matkan odotusta. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe