Onko salolaiset naiset helpommin ukkomiesten perään kuin muut
Helppo kaato
67
1955
Vastaukset
- enpäuskovaaneivarmaaole
En ole koskaan ollut ukkomiehen kanssa mutta kerran yksi sellaiseksi löhes paljastuikin, miltei ainakin, muttei ihan kuitenkaan täysin ollutkaan. Mutta en siis usko niin ainakaan, enkä tiedä ainakaan suoraan niin olevan. Stadista olen kuullut juttuja ettei se kaikkia niin ole vaivannut se asia... mutta tiedä sitten aina noita juttujakaan.. kummallista miksiköhän erityisesti juuri muka salolainen joku pitäisi jostain ukkomiehestä? Taitaa sitten koskea ihan jokaista paikkakuntaa tuo asia silloin...
- ykssinkku
Onhan noita naimisissa olevia miehiä ollut "koe ajossa" useampikin. Ihan kelpo yksilöitä, menee mukavasti peti seurana. Eivätkä jää nurkkiin oleilemaan, lähtevät kun on "hommat" hoidettu.
- Janikaitse
Minulle kelpaa vain ukkomiehet. Valmiiksi testattu ja koeajettu. Ei hävetä vaikka on naimisissa ja perhettä sillä pitäähän minun ajatella omaa etuani ja väliä sellaisella perheellä muka on.
- aurinkonalla
Ukkomiehet jaksaa kun vaimo ei kuluta kotona puhtia pois. Ensin illalla ja vielä uusinta aamulla ja sitten kotiin.
- Kyösti.Tupuri
Verin UkkoMetsoa kakkoseen.
- avioliitonpyhyys
Taitaa olla ihan oma rotu nämä naikkoset jotka jahtaa perheenisiä. Ennen niitä sanottiin hutsuiksi. Onko näitä oikeasti paljon salossa
- jakaja2016
Minun ukko on käynyt vieraissa salolaisen blondin kanssa jo jonkin aikaa. Ei se meitä haittaa ollenkaan ja petipuuhat on nykyään paljon hellempiä ja rajumpia kun ukolla jatkuva huono omatunto. Ei perhettä kannata yhden huoran takia hajottaa.
- mikälietuli
Vaimo paneskeli työkaverin kanssa, ajattelin että olkoot kunhan minäkin saan. Kun sai selville että tiedän ei enää vieras mies kelvannutkaan.
- moottoritieonkuumaa
Myös minun miehellä on tyttöystävä salossa. Tuosta aikaisemmin jo luinkin että jollain rouvalla ihan sama tilanne että juuri salosta löytyy perheellisen miehen tyttöystävä. Jaetaanko lempeä teidän kylässä helpommin kuin muualla.
Rehellisesti sanottuna ärsyttää kun kolmen kimppaan ei ole tullut kutsua
Viriili mies kuitenkin kotonakin joten siksi saa niin paljon anteeksi.- lopunalkua
Mun mies käy myös varmasti jonkun muijan luona. Tulee välillä iltaisin kotiin väsyneenä, ollut muka kaverin luona. Ei jaksa tai kiinnosta enää mulle antaa, täs on ilman seksiä menty jo kolme kuukautta, kuivakausi alkoin jo kesän alusta. Olen ollut välillä haistavani naisen hajuveden eikä nenä yleensä noissa asioissa valehtele.
- misukkam
Naiset pitäkää miehistänne hyvää huolta ja hellikää niin ei tarvii miettiä käykö jossakin panolla. Mieheni ei käy eikä ole tarvetta saa kyllä sen minkä tarvitsee kotona. Näin on ollut jo 25 vuotta.
- uutuusviehättää
Kovin olet luottavainen!
- moraalision
Onko salolaisilla naisilla heikompi moraali
- salostapois
totta,rivitaloelämää Metsäkedonkadulla seuranneena!
- NokiallakinPantu
Puhumattakaam nokian kuviosta... Muutama sukupolvea, olisi sisäsiittoituus kunniassa..........
- uiiss
NokiallakinPantu kirjoitti:
Puhumattakaam nokian kuviosta... Muutama sukupolvea, olisi sisäsiittoituus kunniassa..........
Nokian aikoihin tuli kaikkea nähtyä varsinkin saunailoissa oli "liha" kosteaa ja lämmintä. Siellä perheen äidit päästeli paineita. Oli myös sinkku naisia joille varattu kelpasi hyvin.
- sielunpimeys
salostapois kirjoitti:
totta,rivitaloelämää Metsäkedonkadulla seuranneena!
ennen maa repeää kuin hu..a häpeää,pitää edelleen paikkansa
- nokiafore
Minun äijän tyttöystävä myös vanha Nokialainen. Siellä nähtävästi opittu löysä jako kulttuuri
- eihaittaamua
Eiköhän tuota "tavaraansa" jakavia naisia löydy lähes joka paikasta, olen miehenä tehnyt kyseisen huomion.
- yllättäenexrouva
Näissä kommenteissa ei puhuta tuskasta ,minkä nämä naikkoset aiheuttavat perheellisten ukkojen vaimoille,lapsille jopa lapsenlapsille. Minunkin ex- miehellä ukilla oli suhde salolaisen ymmärtäväisen isoäidin kanssa. Nyt ukko asuu yksin ja on masentunut. Minäkin asun yksin mutta minulla on sentään hyvät välit lapsien ja lapsenlapsen kanssa.
- Nainkunkone
Eiköhän ne ukot itse ole valinnan tehneet. Ukkohan siinä pettää eikä naikkonen :)r
- naikkonensaisiomaksi
Nyt,,ei enää pysty pettämään,karmanlaki toimi
- perheenäiti
Ei todellakaan kukaan puhu siitä tuskasta mitä nämä löyhällä antokulttuurilla varustetut "Janikat" aiheuttaa perheelle. Ei ymmärrä miksi tuollaiset naiset tekee toisille pahaa koko ajan.
- seolihyvää
"Janikaan" en ole törmännyt sen sijaan yksi toinen nimi pulpahtaa mieleen joka on myös varsin "antelias" mutta jääkööt sanomatta jos vaikka pyörii täällä. Naisen sulot olivat kyllä täyttä tavaraa.
- kummerrus
Helppo kaato? kumpi jää alle mies vai nainen ja jos naisella on vahvat reidet niin kyllä siinä pihdeissä pysyy niin kaunan kunnes lasti irtoaa.
- Salonäijä
Horatsuja salossa riittää, jotka ovat mielellään ukkomiesten kynnysmattoja.
- itsemääräämisoikeus
Eipä haittaa mua, jokainen tetee mitä haluaa eikä "ukkomiestä" kukaan nainen omista, jokainen päättää mitä kropallaan tekee.
- itsepetosta
Edellisellä kommentoijalla on kakkosen "moraali"eli ei mitään häpyä
- Uteliasolen
Millä kaduilla näitä ukkomiehiä vokottelevia naisia asuu?
- onnähty
Metsäkedonkatuhan on edellä mainittu
- Vihainenemäntä
Kedonkadut ovat kovin suosiossa
- Jormakkaaa
Siellähän nuo kylän kovimmat panomiehet juoksee.
- samakatuukkomiehillä
Onks siellä Metsäkedonkaduilla yks vai useampi hu..a??
- Salonmiäs
Metsäkedonkadusta ei ole tietoa, mutta muilla kedonnimisillä kaduilla on.
- onnähty
samakatuukkomiehillä kirjoitti:
Onks siellä Metsäkedonkaduilla yks vai useampi hu..a??
Metsäkedonkadulla kyllä käydään
- Asian.huomanmut
Asiaa jo moni onkin kirjoitellut, ehkä hanavedessä on jotain joka aiheuttaa tämän ilmiön. 🤔
- tiukkapipo2017
Moraali on aika löysää ja joustavaa..,☺
- moneenlähtöön
Moraalista viis, maine se on joka kantaa. Kyllähn sitä mieluusti tutustuu erilaisiin "puutarhoihin" varsinkin kun on hyvin hoidettu.
- puutarhurievp
Hortonomi vapaana kaikenlaiseen puutarhanhoitoon, varsinkin 20-30 vuotiaat puutarhat lähellä sydäntä. Junttaan myös paalua tarvittaessa pohjaan asti. Myös ruusutarhan hoito onnistuu, mutta ei mitään kompostijuttuja eikä lisäysviljelyä.Ei isorunkoisten kaatoja. Saanhan möyhiä puutarhassasi yöin ja päivin ?
- sydäntäraastaa
Kun sattuu pettäminen omaan nilkkaan,ei kukaan ota asiaa kepeästi
- palasina
No meidän 15v avioliiton ainakin Salolainen kaatava sai rikki.
- uskomattomiaisoäitejä
Minulla sama tilanne 33vuoden avioliitto rikottiin hetkessä.
- määränpääi
Jos on mennyt hetkessä niin ei kovin kestävällä pohjalla enää olutkaan.
- päämääräni
On vain tuhota toisen perheen elämä !
- Seksipetoko
Sää olet varmaan metsäpedonkadulta?
- elämäantaatakasin
määränpääi kirjoitti:
Kakkosen asenne kuvaa hyvin "kakkostason"ihmistä
- elämäantaatakasin
määränpääi kirjoitti:
Näin tapahtuu ja on jo tapahtunut
- Lohjaltaarvioin
Salolaiset naiset ovat usein maanläheisiä iloisia ja antavia.
- tyjennysmatkat
Löytyyhän niitä "antelioita" joka kylältä. Pitää vain katsoa kenen petiin päätyy, ettei ole vaikka vaimon työ kaveri tai tuttuja.
- Matkantyhjennys
"Antelioita" lihavia blondeja
- testattuon
On niillä lihavilla blondeillakin kosteeta tavaraa.
- Hyihelv
Vittulankylä on koko salo.
- hgddk
hankikaa elämä että ei tarvitse muitten elämää pilata
- Kuko
Moraalitonta pilata perheiden elämä, lapset vain kärsii.
- omatuntopuuttuu
Salon hu..ra,katso peiliin,näet läpeensä pahan olion.Olet aiheuttanut todella paljon surua ja murhetta täysin viattomalle!
- ukkomies_minäkin
Nihkeesti "irtoo".
- hässä
Siitä puhe mistä puute hä hä hää
Hankkikaa elämä - yöjuoksut
Tussu kelpaa en siitä kieltäydy ihan sama naisen siviilisääty.
- Saanut
Onhan ne varsinkin rekkamiesten muijat ovat iltaisin yksin kun äijät tekee pitkiä päiviä. Rekkamiehet on kyllä tutkitusti suurin osa homoja et täytyyhän niitten vaimoja jonkun auttaa.
- mittatäysi
Ainakin se Helsingintien pullanpaistaja
Hei ! Täällä olisi mukava ja huomaavainen 45v varattu mies. Harrastan salia ja lenkkeilyä, joten pidän itsestäni huolta. Laita Janika sekä muut vapaat ja varatut naiset viestiä tähän suomen sähköpostiin. Jään odottaan postiasi
- Isontalonemäntäitse
Janika miksi et vastaa vai eikö enää kutita
- Boimerkki
Voiboi
- Asemanpoika
Joskus jo v. 85-90 oli Märynummella siskokset E ja P J , ne oli helppoja kaatoja varsinkin se E ei kai maailma siitä ole muuttunut nyt molemmilla monen ukon kanssa lapsia
- Kirkonkylä
Ilm.kyse oli silloin Jokisen sisaruksista?Asuin kirkolla tuolloin
- huomattuon2
Ei auta sekaantua kehenkään, liian pienet piirit, tieto leviää äkkiä.
- Isontalonemäntäitse11
Kyllä nykypäivänäkin voisi olla jotku moraalisäännöt varsinkin kun aviomiehiä ja isiä metsästää Janika.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379