MMstore tilaukset ja asiakaspalautukset

pettyntilaaja

Onko kukaan tilannut kyseisestä Marcus & Martinus verkkokaupasta ja palauttanut/vaihtanut esim. vaatekokoa?

Itse tilasin lapselleni vaatteen ja se tuli FedExin kuriiripalvelulla pihaan. Palautustarraa ei ole mikä liimattaisiin pakettiin, eikä palautuslappua.

Ei ollut muuta kuin se paperi, missä oli tuotteen nimi ja tilausnumero minkä olin ostanut.

Ihme pulju, kun ei voi vaihtaa.

13

4063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanonisti___minäkin

Ei ole.
      Me kameraihmiset emme koskaan käytä vaatteita vaan aina hypimme nakuina.

• AsiaSelvisi

Olenkin kuullut puhuttavan alastonkuvauksesta...

• MMER1

Tilasimme MMstoresta juuri tuotteita kauankohan niillä kestää tulla Suomeen?

• MMERFOREVER

Niillä kestää yleensä 6päivää mulla on ainakin kestänyt 6 päivää

• Apina007

verkkosivuilla niillä on palautuslappu joka pitää täyttää kun palauttaa. oman palautuksen tein sitte omaa piikkiin kun en löytäny tietoa muusta. Rahat tuli takaisin tilille muutaman viikon päästä miinustettuna postikulut. eli kalliix tuli paita kun se tarttee taas uudestaa tilata ja taas maksaa postikulut...

• ProudMMer

Olen ostanut jo muutamaan otteeseen. Ensimmäisen kerran kun tilasin vuonna 2016 niin paketti tuli noin kahdessa viikossa. Silloin halusin vaihtaa hupparista koon ja sain uuden ja vanha huppari on minulla vieläkin. Ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä kyseisestä kaupasta.

• MMer007

Paljonko postikulut maksaa?

• MMersforever

MMstore on kyl ihan hyvä kauppa😀👍🏻

• Mursu123

PALJONKO POSTIKULUT MAKSAAA

• MMer

Riippuu tavarasta mut noin 5-15€

• 124321

Siiri huttu Helena kuusamo juntilan tie 5A haluaisin paketin mmstoresta

• Anonyymi

Olen tehnyt tilauksen lokakuussa ja nyt on joulukuu. Ei näy tuotteita, maksu kyllä on mennyt. Ei tarvitse toista kertaa tilata.

• Anonyymi

Joo totta kai oon kun oon niin iso fani oon fanittanu niitä 10 vuotta ja oon tillannu huppareita t paitoja reppuja ja muita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2671
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2285
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      207
      2259
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      270
      1752
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      147
      1379
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1224
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1188
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1072
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1040
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe