Mä kokeilin kaikki aineet autotallista, mutta mikään ei ollut hyvä. Sitten menin siivouskomerolle ja löysin Lidlin W 5 pahojen kotitalous tahrojen poistoainetta. Suihkuttelin sitä maalipinnoille , levittelin kämmenellä tahroihin ja annoin vaikuttaa muutaman minuutin. Sitten otin vanhan fleese takin hihan palan ja hankasin sillä: Kaikki pihkatahrat oli pehmenneet ja lähtivät todella helposti pois.
Kuivuneet pihkatahrat pois autosta
7
219
Vastaukset
- ihanKaikkeaEiKannataKoit
Tärpätti toimii.
- 4656546
Nuolla aineilla varmasti lakkapintakin tuhoutuu. Kannattais mielummin käyttää autoille tarkoitettua ainetta, esim Autoglymin pienpoistoaine jolla pikitahrat/hyönteiset lähtee helposti.
- halpaJaToimiiHyvin
Tärpätti ei tuhoa maalipintaa. Ei sitä tietenkään jätetä pintaa, vaan huuhdellaan lopuksi ja varmaankin pestään ja vahataan koko auto kuitenkin.
- Voivoi_voivoi
Vanha neuvo on kokeilla voilla. En tiedä toimiiko, mutta ainakin halpa ja joka taloudesta löytyy. Tosin margariini sopisi siihen paremmin kuin leivän päälle.
- raavittu
Sehän on parhainta ruoste esto ainetta suoran luonnosta!
- VoillaLähtee
Voi on varma konsti vaikka tuntuukin ihmeeltä!
- vaikeaaOnElämä
On sitä ihan oikeitakin aineita kaupan hyllyllä jos edullinen tärpätti kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742