Lapsen tekoa ollaan yritetty nyt jonkin aikaa ja nyt kuukautiset ovat 4 päivää myöhässä. Yleensä tulevat ajallaan (kierto n.28-32). Raskaustesti näytti negaa tänään ... en kyllä tehnyt aamupissasta testiä. Teen huomenna uudestaan. Huvikseni tein pari päivää sitten ovulaatiotestin johon tuli 2 viivaa?? ;O Voiko olla näin myöhäinen ovulaatio vai mahdollista raskautta joka ei vielä näy raskaus testeissä? ;/ Jotku sanovat että ovulaatio testeistä voi katsoa myös raskauden??
Oireita on ollut sellaisia että vatsaa pistelee välillä ja on jotenkin täysinäinen/turvonnut olo. Välillä jopa menkkamaisia kipuja mutta ne taas lakkaavat. Vatsassa myös erityisesti vas puolella alhaalla jotenkin paineen tunnetta. Huimausta myös silloin tällöin. Muita mahdollisia raskausoireita en ole havainnut... esim rinnat eivät ole kipeät. Mitähän tää mahtaa nyt olla... onko vastaavia kokemuksia?? ;(
Mikähän mulla on?
nipsu847
1
194
Vastaukset
- Ojhv
Oon kuullut että ovistestejä ei pitäisi tehdä enää sen jälkeen kun ovis on bongattu sillä näyttää positiivista kunnes menkat alkaa. Mutta sinulla voi olla myös pco jolloin ovistestit on aina plussaa.
Mutta voit toki olla raskaanakin :D
Eli arvailua vain sillä keho on kummallinen vehjes ja toimii jokaisella ihmisellä eri tavoin..
Suosittelen odottelemaan vielä ainakin viikon verran ja tekemään taas testin. Sen jälkeen voisi olla yhteydessä lääkäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81428- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51943Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623