Mulla on kaksi uutta audia pihassa

Kylläharmittaa

Ja naapureita taloyhtiössä ärsyttää. Osa lopettanu puhumisen. Toinen on mulla ja toisen hankin vaimolle. Kumpikin hetki sitten uusia ajamattomia autoja kunnon varusteilla ja koneilla. Quattro tietysti itsellä, vaimolle etuveto. Rikkaita ei olla mutta kyllä yksi 100 tonnia autoihin menee helposti...nuoria nousukkaita kusipäitä.

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RMB54

      Meitä on niin moneen lähtöön. Ehkä naapureita enempi v-----aa se, että viet kaksi autopaikkaa kun joillakin ei ole edes sitä ensimmäistäkään.
      Voi olla aivan sama vaikka autopaikoillasi olisi kaksi punaista 1970-luvun 1200 Ladaa.

    • MeitäOnMoneenJunaan

      Jotkut ne osaa panna rahan poikimaan lisää rahaa, ja toiset ne osaa vaan velkaantua samaa tahtia......

      • Kakkkkkkka

        Niimpä. Toiset laittaa poikimaan ja velkaantuu samalla ja maksaa velkaa myös vauhdilla pois niillä tuotoilla. Samalla kun vielä vähän tienaa niin mikäs tässä on ollessa kusipää.


    • elämä.pellissä

      Tuskinpa tervejärkisillä naapureilla on aikaa kadehtia, ehkä enemmänkin säälivät kaveria, jonka koko elämä näyttää pyörivän kahden ruostuvan peltilaatikon ympärillä!

      • SuuretLuulotVähänÄlyä

        Tuskin tervejärkiset naapurit kadehtivat, mutta vähä-älyisillä Audisteilla on näköjään suuret luulot velkaisistaan peltikasoista.


    • Mullaoonkolmeuutta

      "Mulla on kaksi uutta audia pihassa"

      Heh heh.Vuoden paras juttu pers'aukiselta!

      Repesin!

      • LottovoittajaKunOlen

        Mitä nauramista tuossa on? Mulla on viisi uutta Bentleytä pihassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe