Miksiköhän Skodan kojelaudan ilmastoinnin suuttimet ei voi olla sähkösäätöisiä? Melko vanhanaikaista ja epähygienistä räpeltää niitä sormilla eikä sinne pelkääjän puolen päätyyn meinaa edes ylettää vaikka ei auto leveä olekaan. Samoin voisi hanskalokero olla sähköisesti aukeava ja sulkeutuva. Ratti olisi juurikin oikea paikka näille käyttökytkimille.
Varusteista valittamista
29
401
Vastaukset
- äitismyypersettä
voi sinua pelleä,koska se on audi
- tehthetheh
Eihän noita tarvitse säätää kuin kesällä auki ja talvella kiinni.
- NoHehee
Ei hitti, täytyykö niitä säleiköitä tosiaan suuntailla käsin? Voihan suuri-ja-mahtava-...
- KyykmanNolaaItseäänTaas
Missä autossa nuo on sähkösäätöisiä ja mitenkä ne ovat epähygienisiä
- Dhfjk
Skodisti kaivelee sormella nenäänsä ja p*rsettään ja sitten räpiköi suuttimia, yöäk. Eikö idässä kyetä tekemään kyllin pieniä servomoottoreita säätimiä varten vai miksiköhän ne on käsin veivattavia säleikköjä?
- KyykmaninLogiikkaa
Kyykkis kerro jo missä autossa suuttimia käännellään servoilla ja eikö se paska jää niiden ohjaisnamiskoihin samalla tapaa/
- Sarkasmi.sakari
KyykmaninLogiikkaa kirjoitti:
Kyykkis kerro jo missä autossa suuttimia käännellään servoilla ja eikö se paska jää niiden ohjaisnamiskoihin samalla tapaa/
Kyykky-faktojen logiikan mukaan tällä palstalla keskustellaan vain Skodasta (rajattuna se vikoihin ja puutteisiin, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan). Muiden autojen ominaisuuksista EI keskustella nimiä mainiten . Tämän ns. "mutku Toyota"-kortin käyttö on ehdottomasti kielletty palstan narsistis-provokatiivisten substandardien mukaan.
Yleisesti toki on syytä aina muistuttaa, että oikeassa Länsiautossa kaikki ominaisuudet ovat täydellisiä, Skodassa ei milloinkaan mikään toimi.
- HOLISTI74.91
siis mitä hemmettiä!!!!????? 90 luvun japsiautoissa kaikki lämmön yms säätimet toimivat sähköllä. miksi ei euroromuissa vielä vuonna 2017!!!!!!?????????
- TotuusVastaanFakta
Jaa. 2000-luvun japsiauton "automaattisessa ilmastoinnissa" ilman puhalluksen suuntaus hoidettiin käsin. Skoda/VW nimittää sitä touhua puoliautomaattiseksi, mutta semantiikkaa toki... ;)
- Venähe
Onhan niissä kaikenlaisia veivejä ja vipstaakeja, kampia ja kahvoja muutenkin. Skota on sellainen tee-se-itse auto.
- harmistustenharmistus
Kovalla sateella tarvitaan puhallusta myös matkustajan puolen ikkunaan. Se ei onnistu kuin kääntämällä suulake oikeaan asentoon ja säätämällä se auki. Todella ikävää jos on yksin ajamassa kun pitää pysähtyä säätämään sitä.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorg
Škodassa on erillinen suutin sivuikkunoille. Kun laittaa puhalluksen huurteenpoistoasentoon menee päälle automaattisesti. Simply clever.
- Kyykmaster
KQLMEKAKARAAJARAKKIorg kirjoitti:
Škodassa on erillinen suutin sivuikkunoille. Kun laittaa puhalluksen huurteenpoistoasentoon menee päälle automaattisesti. Simply clever.
Ai nytkö ne servomoottorit taas löytyykin?
- Eitiedäei
Kyykmaster kirjoitti:
Ai nytkö ne servomoottorit taas löytyykin?
Ei taida olla auton ilmastoinnin toiminta tuttua? Käypä joskus tutkimassa tätäkin asiaa ennen kuin kirjoitat älyttömyyksiä.
- FactChecking
Eitiedäei kirjoitti:
Ei taida olla auton ilmastoinnin toiminta tuttua? Käypä joskus tutkimassa tätäkin asiaa ennen kuin kirjoitat älyttömyyksiä.
Kun matkustajan ikkuna on huurussa ei mikään huurunpoisto, ainakaan skodassa, puhalla sinne vaan se räppänä täytyy itse käydä kääntämässä ja säätämässä sopivaan asentoon. Fakta.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorg
FactChecking kirjoitti:
Kun matkustajan ikkuna on huurussa ei mikään huurunpoisto, ainakaan skodassa, puhalla sinne vaan se räppänä täytyy itse käydä kääntämässä ja säätämässä sopivaan asentoon. Fakta.
Alä puhu sontaa. Kojelaudan molemmissa päissä on pitkä kapea suutin joka on suunnattu sivuikkunaan. Ei edes ole säädettävissä. Lisäksi kojelaudassa on NELJÄ suutinta jotka ovat säädettävissä, ne eivät liity huurteenpoistoon vaan nopeaan lämpötilan säätöön. jos autossa on manuaali-ilmastointi kuten allekirjoittaneen fabiassa, pitää huurtenpoisto kääntää päälle manuaalisesti, kompura päälle painokatkaisijasta ja puhallus tuulilasille "hellannappulasta" kääntämällä ja lämpötila toisesta, askelmoottorit pitävät huolen muusta. Jos on automaatti ei välttämäti tarvitse tehdä mitään, auromatiikka hoitaa. Poikkeuksellisissa olosuhteissa auromatiikalta voidaan pyytää lisää tehoa esimerkiksi säätämällä puhallusteho manuaalisesti suuremmalle.
Näin se toimii, kaikissa autoissa, niin škodassa, mersussa rojotassa kun rolssissakin. Škodan automaatista ei ole henkilökohtaista kokemusta, saabin ysi-kolmosessa toimi mainiosti, ysifemmassa ei,mersun acrosin nappuloihin tarvinnu koskea ikinään, scanian vastaava oli hanurista, volvon siltä väliltä.
Eipä näyrä nulikalla olevan kokemusta. - iglutpoisliikenteestä
KQLMEKAKARAAJARAKKIorg kirjoitti:
Alä puhu sontaa. Kojelaudan molemmissa päissä on pitkä kapea suutin joka on suunnattu sivuikkunaan. Ei edes ole säädettävissä. Lisäksi kojelaudassa on NELJÄ suutinta jotka ovat säädettävissä, ne eivät liity huurteenpoistoon vaan nopeaan lämpötilan säätöön. jos autossa on manuaali-ilmastointi kuten allekirjoittaneen fabiassa, pitää huurtenpoisto kääntää päälle manuaalisesti, kompura päälle painokatkaisijasta ja puhallus tuulilasille "hellannappulasta" kääntämällä ja lämpötila toisesta, askelmoottorit pitävät huolen muusta. Jos on automaatti ei välttämäti tarvitse tehdä mitään, auromatiikka hoitaa. Poikkeuksellisissa olosuhteissa auromatiikalta voidaan pyytää lisää tehoa esimerkiksi säätämällä puhallusteho manuaalisesti suuremmalle.
Näin se toimii, kaikissa autoissa, niin škodassa, mersussa rojotassa kun rolssissakin. Škodan automaatista ei ole henkilökohtaista kokemusta, saabin ysi-kolmosessa toimi mainiosti, ysifemmassa ei,mersun acrosin nappuloihin tarvinnu koskea ikinään, scanian vastaava oli hanurista, volvon siltä väliltä.
Eipä näyrä nulikalla olevan kokemusta.Huurre pois puhaltamalla, ja vieläpä sisäpuolelta samalla kun ajetaan?
Sinulta voisi ainakin ottaa kortin pois, jos sitä nyt ikinä edes on ollut.
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmakeha-abc/Huurre - Kyykmaster
HOHOO skodisti ei käytä sisälämmittimiä tai jääraappoja - kyl mie ne ikkunat ajossa sulattelen
- naurattaa.skoota
Kylmät kippanat vuotavat aina ja talvella lasit sisäpuolelta huurussa. Toisessa ketjussa oli termostaatti paskana jo kesällä etukäteen
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorg
Kyykmaster kirjoitti:
HOHOO skodisti ei käytä sisälämmittimiä tai jääraappoja - kyl mie ne ikkunat ajossa sulattelen
En käytä kesällä jääraappaa eikä edes talvella ole tarvetta sisälämmittimelle.
Škodassa sähkövastus puhalluskanavassa, kun talvella käynnistää koneen ja raappaa lasit lämmityslaite työntää lämmintä.
- Kyyk_among_us
Niin se Toyota-kortti taas heiluu vaikkei täällä keskustelevilla kai sellaista taida olla
- ikävä_ja_nolokippa
Ei Skoota-itäkippanaa varustella kunnolla. Vähäisistäkin varusteista puolet hajalla.... sellaista se on itäautoilun ihanuus. Mitäs jorma tähän?
- Poistoa.vailla.jorma
Kyykman ON ylläpidon suosikki ja rahasampo?
- putosinko.pöljältä
Hyvä oli provo taas kun on kerännyt näin paljon vastauksia. Kyllä kyykkänä sitten osaa vedättää.
Vai ilmastoinnin suuttimet sähkökäyttöisiä ja napit ratissa. Hehehehe röhöhöhö.- Skeidassa.ei.mitään
Eikös oikeissa länsiautoissa ole?
- ovetkin.moottorilla
Skeidassa.ei.mitään kirjoitti:
Eikös oikeissa länsiautoissa ole?
Sitähän jo aiemmin kysyttiin, mutta kriitikko väisti asian kieltämällä muista merkeistä keskustelun, koska Skoda-palsta.
- BacktoUssr
Eli ei päädytty oikein mihinkään. Muuhun kuin että niinhän ne skotassa on käsipelissä väänneltävät suuttimet. Parasta neuvostodisaignia.
- OnkoBMWlänsiauto
Milläs niitä suuttimia niinku väännellään oikeissa länsiautoissa, jos saa kysyä? Ja mistä sellaisen länsiauton saisi, Länsiautostako?
- öhman
Mulla toi säätö toimii ääniohjauksella aurinkoenergialla. Sanon vaan ääneen, että "viittiks kääntää sitä suutinta puhaltaan vähän enemmän ylöspäin."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1531646Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin671606Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä681330En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311302- 441164
- 172958
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik102925Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60754Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja42697Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke156685