Ikävä sun säteilevää elinvoimaasi

tukahtunut

Energiaa ja läsnäoloa. Hahmoasi, silmiäsi.
Se ikävä viilsi kuin veitsi. Haukon tässä hetken henkeäni. Kohta pystyn jatkamaan taas...

37

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäisi.Varmasti

      Toivottavasti voit tuon hänelle kertoa.

    • omatdraamat

      Koita nyt piristyy :) ei draamaa lisää tarvita yhtään

      • SivustaVain

        Oliko tuo olevinaan kannustusta?


      • parempaaneipysty
        SivustaVain kirjoitti:

        Oliko tuo olevinaan kannustusta?

        Juu


    • Ikäväolkapäällä

      Ikävä miehen hymyä, silmiä, huumoria, huulia, suudelmia, olemusta, olemisen helppoutta, kiusoittelua, herkkyyttäkin.

    • tänään.nähtiin

      Mihin AP viesti lähtee ja kenelle? Vaikka etukirjain vinkkinä

    • Vai_miten_

      Ei se laita kun ainakin kaks kaipaa häntä täällä. Tietää kyllä sen.

      • palstanvakiotko

        Joku jakomielitautinenko?


    • Lochnessiä

      En tiiä. Ite etsin miestä joka puree eikä pussaa. Jotain vesikauhuista, tasan hirviötä.

    • eiseoletuollainen

      Elät haavemailmassa, koita päästä yli.

      • nilbud

        Miten sä voit noin sanoa kenestäkään? Sinun negatiivisuutesi voi tuoda ihmisistä esiin ihan eri puolia kuin mitä he ovat jossakin muualla muissa tilanteissa.


      • MillainenSeOn

        Millainen se sitten on, kiinnostais tietää.


    • Sinä.veit.minun.sydämen

      Varovaisesti vastailen, myös minä tunsin ikävän viillon sydämessä, se oli kuin partaterä.
      Kui meidän katseet kohtasivat, näin miten silmät meni iloiseksi ja valloittava hymy tuli esiin.

      Katsoin kun sinun selkä mikä meni minusta kauemmas ja kauemmas kunnes katsoin muualle. (En halunnut et kukaan muu näkee ikävän minun silmissä).

      Sen huomasin kyllä et sinun askelet olivat vähän lyhyet ja pikkaisen hitaita kun kävelit käytävällä, ajettelin, onko kaikki kunnossa?! (Ehkä vaan kuvittelin)

      Ikävä on sinua kova, olet vahva ja vallottava persoona!

      • tyhjä_olo

        Itsellänikin jäi ikävä katseitamme hänen kanssaan. Se tunne..... Loppujen lopuksi en tiedä, miksi edes katseli, koska kaikesta päätellen hän ei voinut tuntea samoin. Mitä paremmin opin hänet tuntemaan, sitä enemmän aloin välittää hänestä. Jos hän ei olisi ollut niin mukava, olisi helpompi päästää irti.

        Tuntuu pahalta, kun emme enää näe, mutta itseni kannalta tämä lienee kuitenkin parasta.Toivon vaan kaikkea hyvää hänelle.


      • Heiaurinko

        Niin saattaa olla sun kannalta parempi että ette enää näe. Mutta älä missään nimessä väitä etteikö hänellä olisi tunteita suhun. Nimittäin saattoi ollakin. Paljonkin.


      • tyhjä_olo

        Kyseinen henkilö varattu, joten tuskinpa vain.


      • jatuntemattomaksi

        Varmaan kyllä totta, ei varatuilla ole tunteita. Varaukset tekee ihmisen tunteettomiksi.


      • Heiaurinko
        jatuntemattomaksi kirjoitti:

        Varmaan kyllä totta, ei varatuilla ole tunteita. Varaukset tekee ihmisen tunteettomiksi.

        Just näin. :D


      • Mutta.yksi.K.nainen
        tyhjä_olo kirjoitti:

        Itsellänikin jäi ikävä katseitamme hänen kanssaan. Se tunne..... Loppujen lopuksi en tiedä, miksi edes katseli, koska kaikesta päätellen hän ei voinut tuntea samoin. Mitä paremmin opin hänet tuntemaan, sitä enemmän aloin välittää hänestä. Jos hän ei olisi ollut niin mukava, olisi helpompi päästää irti.

        Tuntuu pahalta, kun emme enää näe, mutta itseni kannalta tämä lienee kuitenkin parasta.Toivon vaan kaikkea hyvää hänelle.

        En tiedä 100% varmuudella kenelle kyseinen viesti lähtee!?
        Onko vastausten joukossa oikea henkilö?
        Tunnistat hänet?

        Lainaan: "Tuntuu pahalta, kun emme enää näe"

        Miksi ette näe enää?
        Mikä estää?


      • Heiaurinko
        Heiaurinko kirjoitti:

        Just näin. :D

        Ei nyt loppupeleissä ole kuitenkaan hirveen hauska juttu jos varattuna pahoin ihastuu toiseen. Että ei naurata vaan. 😔


      • nonmaterialitic

        Tuo riippuu ihan ihmisistä miten kokevat, mitä tekevät ja miten näkevät. Suhtaudun asiaan sen vuoksi skeptisesti, että tiedän useampiakin jotka liitoissaan eivät ole onnellisia eli itse ajattelen, että onko se sille liitossa olevallekaan toiselle osapuolelle oikein olla suhteessa, jossa ei enää niin tunteita. Jos lapsia niin asiaa on tietysti hyvä harkita. Lisäksi esim.monille miehille tunteet ei edes ole niin tärkeitä, mutta jos toinen kärsii niin se on mielestäni riittävästi. Onneksi tutkimustenkin valossa onnellise ihmiset ja nimenomaan Suomessa asettavat toimivan parisuhteen ja rakkauselämän talouden edelle.


      • tarvitsee
        tyhjä_olo kirjoitti:

        Itsellänikin jäi ikävä katseitamme hänen kanssaan. Se tunne..... Loppujen lopuksi en tiedä, miksi edes katseli, koska kaikesta päätellen hän ei voinut tuntea samoin. Mitä paremmin opin hänet tuntemaan, sitä enemmän aloin välittää hänestä. Jos hän ei olisi ollut niin mukava, olisi helpompi päästää irti.

        Tuntuu pahalta, kun emme enää näe, mutta itseni kannalta tämä lienee kuitenkin parasta.Toivon vaan kaikkea hyvää hänelle.

        minulle tapahtui seuraavana vuonna käsittämättömän ikäviä asioita eikä ylpeyteni antanut periksi kun oli mahdollisuus hakea sitä paikkaa uudestaan parin vuoden päästä mutta joo ikävä viilsi vaikka ihan ystäviä oltiin mutta niitähän ihminen eniten


      • määräaikaisille
        tarvitsee kirjoitti:

        minulle tapahtui seuraavana vuonna käsittämättömän ikäviä asioita eikä ylpeyteni antanut periksi kun oli mahdollisuus hakea sitä paikkaa uudestaan parin vuoden päästä mutta joo ikävä viilsi vaikka ihan ystäviä oltiin mutta niitähän ihminen eniten

        Jouduin lähtemään yhdestä väärästä lauseesta eräässä palaverissa kun sanoin esimiehelle kollegani kanssa mitä eräs sana tarkoittaa ja kävi selväksi että olimme oikeassa niin sen jälkeen hän kieroili potkut mikä on helppoa


    • Sitämietin

      jotkin erotilanteet piirtyvät verkkokalvoille vahvana viestinä, ettei jäisi kaipaamaan. En koskaan ymmärtänyt tuota viestiä. En koskaan käsittänyt, ettei hän välittänyt.

      • koitaymmärtää

        En välittänyt susta, sorry.
        Välitin siitä toisesta.
        Oon vaan rehellinen.
        Turhaan kaipaat mua täällä.


      • koitaymmärtää

        Kyllä.
        Valitan.
        Tykkäsin enemmän hänestä.
        Pahoittelut.


      • Sitämietin

        Voisin olla sun varamuija.
        Ihan mitä vaan .
        Please , ÄLÄ JÄTÄ MUA!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrggggggghh
        Mouw 🙀😿räyh 😵😱🤢👻☠️


      • Hyvääyötää
        koitaymmärtää kirjoitti:

        En välittänyt susta, sorry.
        Välitin siitä toisesta.
        Oon vaan rehellinen.
        Turhaan kaipaat mua täällä.

        Sori, mut tuskin hänkään kaipaa enää sen jälkeen, kun saa tietää, että suhraat monen kanssa yhtäaikaa ja vielä täälläkin joudat olemaan. Sun välittämises on vain panemista.


      • Hyvääyötää
        koitaymmärtää kirjoitti:

        Kyllä.
        Valitan.
        Tykkäsin enemmän hänestä.
        Pahoittelut.

        Niin tykkäsit ja "rakastit oikeesti" häntäkin ja seuraava oli jo katseltuna ja lupauksia hänellekin annettu liuta, joita et kuitenkaan pidä. Huomaatko itse, miten tyhjä ja tuulella käypä ihminen olet. Miten ois jos vihdoin viimein ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja kantaisit vastuuta ja pitäisit omista lupauksistasi kiinni, etkä vain menisi suhteissasi omaan napaasi tuijottaen.


    • AP-lle kysymys
      Olitko puhelimessa kuin nähtiin?

      12.07.2017 klo: 12:00-12:15 välisenä aikana?

    • tilamaalaus

      Luonto näyttää vetävän häntä niinkuin sitä, joka on tottunut sitä rakastamaan sen ..... Sinne on pitkä ikävä tie kahden yksitoikkoisen muurin välissä, ja tuntuu sitä ..... heijastaa tuota maalauksiensa salaperäistä kauneutta, joka on niin kainoa, ...

    • Kaikki haluavat AP viestin itsellees mutta AP taisi jo poistua ja ei ole lukemasa näitä...
      Niin yksinkertainen ja lopulta niin surullinen

    • tukahtunut_ap_tässä

      No jopas nyt... ihmettelijöille tiedoksi, että tämä oli tunteenpurkuviesti. Miehelle, jota en ole nähnyt viikkoihin. Olen hyväksynyt sen, että en kuulu enkä tule kuulumaan hänen elämäänsä. Välillä on vaikeita hetkiä, mutta taistelen niistä ylitse. Hyvää jatkoa kaikille ja rakkautta elämäänne.

      • Onmuitakinkaipaajia

        Mitenkäs teille kävi, olitteko samassa opiskelupaikassa kunnes opiskelut päättyi vai? :)


      • tukahtunut_ap_tässä
        Onmuitakinkaipaajia kirjoitti:

        Mitenkäs teille kävi, olitteko samassa opiskelupaikassa kunnes opiskelut päättyi vai? :)

        Ei, emme ole opiskelijoita.


      • jokumuuuu
        tukahtunut_ap_tässä kirjoitti:

        Ei, emme ole opiskelijoita.

        Mitäs sitten tapahtui?


    • Jeemämeen

      Make Love not war. Rakkaus on numero yksi ja vaikka itse et saa, mutta jos voit vaan rakastaa. Se rakkaus hyödyttää silloin sinunkin, koska mikään ei ole niin ihana tunne kuin rakkaus. Minun ajatuksilla ei ole mitään tekemistä kenenkään täällä olevan kanssa, minä tulin vaan käymään. Odotan et kauppa aukee. T miehelle paljon rakkautta ja pus ...because..

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe