Pitäkö siis olla lastenvalvojan kuittaama sopimus lapsen yhtishuotajuudesta`kun ro tulossa? Miehellä ei vil kämppää. riittääkö että laittaa sinne sopimuksen joka itse yhdessä tehty ja he kuittaavat.
Vastaukset 1
- eilastenvalvojalle
Kun olette saaneet lapsenne avioliitossa olette automaattisesti lastenne huoltaja molemmat eikä mitään sopimuksia tarvita.
Voitte halutessanne sopia keskenänne lastenne huollosta, asumisesta/ tapaamisoikeudesta, tiedoksisaannosta, elatuksesta ym. lapsianne koskevista asioista.
Mitään sopimuksia ei ole siis edellä mainituista asioista pakko tehdä, eikä olla myöskään missään yhtey-dessä sosiaalitoimeen/ lastenvalvojaan vaikka kuinka vaatisivat.
Te ja vain te yhdessä vanhempina päätätte lastenne asiat ei lastenvalvoja ym. viranomaistahot. Lastenvalvoja ei ole sopimusosapuoli.
Mikäli haluatte omasta aloitteestanne vahvistuttaa mahdolliset keskinäiset vanhempien väliset vapaaehtoiset sopimukset
lastenne asioissa suositan vahvistuttamaan ne käräjäoikeudessa esim. avioerohakemuksen 1. vaiheen yhteydessä erillisellä vapaamuotoisella hakemuksella/ lomakkeella, saatavana valmiita lomakkeita myös käräjäoikeudesta.
Älä ole yhteydessä lastenvalvojaan halutessasi toimia sivistyneesti
ja pitää välit ex-puolisoosi lapsen parhaaksi. Omasta kokemuksesta ni viisaampana nyt neuvon; lastenvalvojan aiheuttaessa itse omalla menettelyllään lasteni tarkoitushakuisen vieraannuttamisen isästä perättömin selvityksin tuomioistuimessa joka ei ole lapsen edun mukaista.
Kysymykseesi; ei tarvita lastenvalvojan kuittaamaa sopimusta eikä
mitään sopimusta; lastenvalvoja ei ole lastenne asiassa sopimus osapuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591220
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571148Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741- 44734
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669