Hyvää huomenta nainen! :)
Ikävää taas on ennustettu sadetta.
Tostai AAMU
10
330
Vastaukset
- Huomentamies
Ei paljoa sadetta tänään :)
- Sieltätäältä
Huomennii. Ei onneksi jatkuvaa sadetta. Aurinkokin näyttäytyy.🌞
Niinpä onkin. Voi paskat!
Ensinnäkään en kiroile kommenteissani.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää KIROILLA kommenteissaan ja vijelee "törmätä"-sanaa nettikirjoituksissaan.
Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Rrrrrrrrrrrrrrr
Tostaita sinnekin! :D
- SamoinTäältä
sateen alta. Mutta onneksi sade ei kuitenkaan ole lunta ;).
- Älähänsano
Riippuu leveleistä.
Täällä muuten ihme meininki, kun syytteitä satelee ja kanteita nostellaan.
Itsevarmana porukka heti aamutuimaan.- Ihannormitilanne
Joo ne on niitä ' sivu suunsa puhuvia' , ei kannata välittää!😄
- toivontästänäin
Hyvää aamupäivää sinulle!:)))
- Eihaittaase
Sadekelillä on mukavaa kuunnella ropinaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514