Oli niin hassua..jopa kohtalonomaista :)
Meidä kohtaamisemmekin
27
1386
Vastaukset
- Kenetkohtasit
Okei..ketä tällä viestillä tavoittelet??
Ihan mahdotonta sanoa🤔 - töissäolennähnyt
Niin taisikin olla. Toisen epäonni oli meidän onnemme. Kumpa nyt vain törmäisimme uudestaan 😢😢 Minä olen miettinyt sinua paljon...
Oliko sulla punanen t-paita eilen päällä?😀
- Mieleenjäänyt
Onhan meitä punapaitaisia tuolla montakin liikenteessä:)
Olen kerran tutustunutkin neitokaiseen kenestä sitten tuli minulle jollain tapaa kohtalonomainen. Näin vuosien jälkeen olisi hauska törmätäkin jossain. No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.
- kesäpartakin
Mieleenjäänyt kirjoitti:
Onhan meitä punapaitaisia tuolla montakin liikenteessä:)
Olen kerran tutustunutkin neitokaiseen kenestä sitten tuli minulle jollain tapaa kohtalonomainen. Näin vuosien jälkeen olisi hauska törmätäkin jossain.Ei hitsi olikohan se hän vaikeuttaa tunnistamista hiukan ku oli
- siisminullaoli
Keskiviikkona oli kyllä.
- Mieleenjäänyt
EiMies kirjoitti:
No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.
Et käyttäisi "hauskaa"? Mikä jottei?
Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen? - maanantaina
tuli polkupyörällä vastaan eräs oranssi paitainen.
En omista punaista paitaa. - ylösulosjalenkille
maanantaina kirjoitti:
tuli polkupyörällä vastaan eräs oranssi paitainen.
En omista punaista paitaa.Niin mulla olikin ja pyöräilin :)
- kunhanihmettelen
Mieleenjäänyt kirjoitti:
Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen?15 v on pitkä aika osaisikohan sanoo mitään :)
- jälleentapaaminen
Mieleenjäänyt kirjoitti:
Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen?Sekoittavat henkilöt täällä nämä ihmiset siksi outoja vastauksia:)
- Mieleenjäänyt
Niin missäs sinä tämän punapaitaisen näitkään?
EiMies kirjoitti:
No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.
Ensinnäkään en käytä slangia kommenteissani; olisin kirjoittanut "punainen".
Toisekseen en myöskään juuri käytä hymiöitä teksteissäni. Kolmannekseen en käytä sanaa "törmätä", tarkoittaessani sattumalta kohtaamista.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä"-sanaa nettikirjoituksissaan.
Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?- HeiEiMia
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Ensinnäkään en käytä slangia kommenteissani; olisin kirjoittanut "punainen".
Toisekseen en myöskään juuri käytä hymiöitä teksteissäni. Kolmannekseen en käytä sanaa "törmätä", tarkoittaessani sattumalta kohtaamista.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä"-sanaa nettikirjoituksissaan.
Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?Olen aika varma että kukaan ei luule sinun olevan tuo EiMies, ja sen nimimerkki ei kyllä mikään uniikki kedonkukka ole ettäkö luulisit väkisellä sen olevan sinua imitoimassa... :|
Yritä nyt saada mielenrauha. En ihmettelisi jos jotku sinua täällä esittäisivät koska itse olen ihan samaa kokenut. Minä en ainakaan olettanut että sinä olisit EiMies koska sinulla on jo tuo M-nimimerkki. Joku taisi vihjata että olet trolli.
Kuka minä olen sanomaan miten aikaasi käytät. Aika turhaa tuo vanhojen ketjujen nostaminen ja EiMies-nimimerkin häiriköiminen. - maannataioli
ylösulosjalenkille kirjoitti:
Niin mulla olikin ja pyöräilin :)
Päivä jolloin ajoin mutkaista tietä.
Kukkulalta itään päin.
- ootmunkohtaloseoikee
Niin hän se oli :)
- Etköhänsäoo
Näyttänyt selvästi että ei ollut noin. Aika kamala oot ollut.
- ihanlätkässä
Aloitus ei ollut mulle, mutta sopii kyllä tähän päivään täydellisesti!
- Jokuvaanjostain
Juu niin oli juu.
- löytötavaratoimistosta
Niin.
Löysit minut.
:)- saakolöytäjäpitää
Luovutetaan jos on tuntomerkit
kohillaan,,,, - muutenki
saakolöytäjäpitää kirjoitti:
Luovutetaan jos on tuntomerkit
kohillaan,,,,Ok tää on huono palsta
- poliisiasia
Jakomielen persoonat siis kohtasivat. Tuliko tappelu?
- manainsutvaisillo
Kohtaamisemme kieltämättä oli jopa ikävän kohtalonomaista :( Epätodennäköistä nähdä tuollaisen teeman ympärillä. Ei ne tähdet tänne ohjaa rakas. Mä joudun kävelee sun ohi just siks :) Mä oon jo niin viisas, etten lue tähtiä enää.
- Luotujatoisillemme
Kyllä oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841