Meidä kohtaamisemmekin

Löysin_sut

Oli niin hassua..jopa kohtalonomaista :)

27

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenetkohtasit

      Okei..ketä tällä viestillä tavoittelet??
      Ihan mahdotonta sanoa🤔

    • töissäolennähnyt

      Niin taisikin olla. Toisen epäonni oli meidän onnemme. Kumpa nyt vain törmäisimme uudestaan 😢😢 Minä olen miettinyt sinua paljon...

    • Oliko sulla punanen t-paita eilen päällä?😀

      • Eikun tiistaina!


      • Mieleenjäänyt

        Onhan meitä punapaitaisia tuolla montakin liikenteessä:)
        Olen kerran tutustunutkin neitokaiseen kenestä sitten tuli minulle jollain tapaa kohtalonomainen. Näin vuosien jälkeen olisi hauska törmätäkin jossain.


      • No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.


      • kesäpartakin
        Mieleenjäänyt kirjoitti:

        Onhan meitä punapaitaisia tuolla montakin liikenteessä:)
        Olen kerran tutustunutkin neitokaiseen kenestä sitten tuli minulle jollain tapaa kohtalonomainen. Näin vuosien jälkeen olisi hauska törmätäkin jossain.

        Ei hitsi olikohan se hän vaikeuttaa tunnistamista hiukan ku oli


      • siisminullaoli

        Keskiviikkona oli kyllä.


      • Mieleenjäänyt
        EiMies kirjoitti:

        No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.

        Et käyttäisi "hauskaa"? Mikä jottei?
        Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen?


      • maanantaina

        tuli polkupyörällä vastaan eräs oranssi paitainen.
        En omista punaista paitaa.


      • ylösulosjalenkille
        maanantaina kirjoitti:

        tuli polkupyörällä vastaan eräs oranssi paitainen.
        En omista punaista paitaa.

        Niin mulla olikin ja pyöräilin :)


      • kunhanihmettelen
        Mieleenjäänyt kirjoitti:

        Et käyttäisi "hauskaa"? Mikä jottei?
        Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen?

        15 v on pitkä aika osaisikohan sanoo mitään :)


      • jälleentapaaminen
        Mieleenjäänyt kirjoitti:

        Et käyttäisi "hauskaa"? Mikä jottei?
        Jos vaikka sitten järisyttävän iloinen jälleentapaaminen pitkän ajan jälkeen?

        Sekoittavat henkilöt täällä nämä ihmiset siksi outoja vastauksia:)


      • Mieleenjäänyt

        Niin missäs sinä tämän punapaitaisen näitkään?


      • EiMies kirjoitti:

        No harvalla näitä lukevalla oli tiistaina kirkkaanpunainen t-paita. "Hauska"-sanaa en käyttäisi kyllä jos törmäisin erääseen mieheen.

        Ensinnäkään en käytä slangia kommenteissani; olisin kirjoittanut "punainen".
        Toisekseen en myöskään juuri käytä hymiöitä teksteissäni. Kolmannekseen en käytä sanaa "törmätä", tarkoittaessani sattumalta kohtaamista.

        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä"-sanaa nettikirjoituksissaan.
        Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?


      • HeiEiMia
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Ensinnäkään en käytä slangia kommenteissani; olisin kirjoittanut "punainen".
        Toisekseen en myöskään juuri käytä hymiöitä teksteissäni. Kolmannekseen en käytä sanaa "törmätä", tarkoittaessani sattumalta kohtaamista.

        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä"-sanaa nettikirjoituksissaan.
        Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?

        Olen aika varma että kukaan ei luule sinun olevan tuo EiMies, ja sen nimimerkki ei kyllä mikään uniikki kedonkukka ole ettäkö luulisit väkisellä sen olevan sinua imitoimassa... :|
        Yritä nyt saada mielenrauha. En ihmettelisi jos jotku sinua täällä esittäisivät koska itse olen ihan samaa kokenut. Minä en ainakaan olettanut että sinä olisit EiMies koska sinulla on jo tuo M-nimimerkki. Joku taisi vihjata että olet trolli.
        Kuka minä olen sanomaan miten aikaasi käytät. Aika turhaa tuo vanhojen ketjujen nostaminen ja EiMies-nimimerkin häiriköiminen.


      • maannataioli
        ylösulosjalenkille kirjoitti:

        Niin mulla olikin ja pyöräilin :)

        Päivä jolloin ajoin mutkaista tietä.
        Kukkulalta itään päin.


    • ootmunkohtaloseoikee

      Niin hän se oli :)

      • Etköhänsäoo

        Näyttänyt selvästi että ei ollut noin. Aika kamala oot ollut.


    • ihanlätkässä

      Aloitus ei ollut mulle, mutta sopii kyllä tähän päivään täydellisesti!

    • Jokuvaanjostain

      Juu niin oli juu.

    • löytötavaratoimistosta

      Niin.
      Löysit minut.
      :)

      • saakolöytäjäpitää

        Luovutetaan jos on tuntomerkit
        kohillaan,,,,


      • muutenki
        saakolöytäjäpitää kirjoitti:

        Luovutetaan jos on tuntomerkit
        kohillaan,,,,

        Ok tää on huono palsta


    • poliisiasia

      Jakomielen persoonat siis kohtasivat. Tuliko tappelu?

    • manainsutvaisillo

      Kohtaamisemme kieltämättä oli jopa ikävän kohtalonomaista :( Epätodennäköistä nähdä tuollaisen teeman ympärillä. Ei ne tähdet tänne ohjaa rakas. Mä joudun kävelee sun ohi just siks :) Mä oon jo niin viisas, etten lue tähtiä enää.

    • Luotujatoisillemme

      Kyllä oli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe