Kertokaa kokemuksianne

metsänmiestoivo

onko kaksisuuntainen pettänyt teitä parisuhteessa?

Onko kaksisuuntainen houkutellut teitä seksisuhteeseen ilman että olisitte itse halunnut maata hänen kanssaan?

Onko kaksisuuntainen ollut epärehellinen teille nimenomaan manissa ollessaan?

Onko kaksisuuntaisen parisuhde ollut normaalia miehen ja naisen välinen suhde?

17

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IrtiPäässyt

      Itseäni on petetty kaksisuuntaisen toimesta lukemattomia kertoja eri miesten kanssa. Ahdistaa ajatella, että meidän koko suhteemme on ollut pelkkää pettämistä ja valehtelua vaikka niin kovasti minulle ja kaikille läheisilleen hehkutti kuinka paljon minua rakastaa ja kuinka ihana ihminen olen. Itse en edes tiedä mitä on tapahtunut maniassa ja mitä missäkin sairauden vaiheessa kun kaikki oli niin sekaava kun näitä juttuja tapahtui. Valehtelua tapahtui ainakin ihan koko suhteemme ajan. Olin vain niin sokea rakkauden takia, etten kaikkia valheita silloin tajunnut vaan vasta eron jälkeen. Osa näistä pettämisistä on kohdistunut omiin kavereihin, joilta olen sitten asiat kuullut. Vaikea mitenkään ymmärtää kuinka joku joka vannoo rakkautta, toimii noin häikäilemättömästi.

      • eibipojakiitos

        Siinäpä se, miksi joku toimii noin häikäilemättömästi. ÄLKÄÄ ALOITTAKO PARISUHDETTA KAKSISUUNTAISEN KANSSA. Itse kysyin henkilöltä, jonka tapasin kerran sairastaako hän kaksisuuntaista, koska epävakaalta tuntui hänen mielialansa. Ko henkilö antoi kyllä- vastauksen. Sen pituinen oli se tutustumiskerta, ensimmäinen ja viimeinen.


      • oletToiminutOikein
        eibipojakiitos kirjoitti:

        Siinäpä se, miksi joku toimii noin häikäilemättömästi. ÄLKÄÄ ALOITTAKO PARISUHDETTA KAKSISUUNTAISEN KANSSA. Itse kysyin henkilöltä, jonka tapasin kerran sairastaako hän kaksisuuntaista, koska epävakaalta tuntui hänen mielialansa. Ko henkilö antoi kyllä- vastauksen. Sen pituinen oli se tutustumiskerta, ensimmäinen ja viimeinen.

        Olet toiminut oikein.


      • minämulleminämulle

        Mania on tooooosi pahaaa aikaa bipolle, jolloin ei edes aviopuoliso tiedä, missä bipo menee. Huijaa, valehtelee ja tekee puolison selän takana syrjähyppyjään. Bipot eivät myöskään kadu tekojaan. Eiköhän tuo kaksisuuntainen kauhistava mielisairaus ole paholaisen aikaansaama. Ei kukaan hyvä ihminen voi olla noin iljettävää.Jatkuvaa pettämistä ja valehtelua. Pahinta se kun ei osaa hoitaa raha-asioitaan, tuhlaa ja levittelee omasuuttaan. Suurin osa bipoista on myöskin narsistisia. Mulle, mulle, minä, minä,....


      • Uskon.johonkin

        Jumalan luomiahan me kaikki ollaan... eroo jos et jaksa... anna sillai armo itelles ja toiselle ihmiselle..


    • Aika moni "terve" ihminen olis bipo jos pettäminen olisi sairauden oire. Ei mun ex-vaimolla ollut bipoa.

      • eioleei

        Yritin kerran iskeä bipoa jolla oli maniavaihe menossa. Hänpä kieltäytyi perusteella että on naimisissa.


    • makseli

      Kyllä on pettänyt.

      Kyllä on houkutellut ja otti tilanteen heti niin vahvasti haltuun ettei voinut estellä... Voit vain kuvitella mitä tarkoitan...

      On TODELLAKIN ollut epärehellinen maniassa ollessaan.

      Olen n. 50v mies ja takana on useita vuosia kestäneitä suhteita. Biponaisen kanssa suhde kesti n. 7 vuotta ja se oli kyllä todella vaikea.. Kaikkea muuta kuin miehen ja naisen välinen normaali parisuhde. Mikä nyt sitten on normaalia jne..
      Erosta on nyt jo onneksi 4 vuotta. Suhteen jälkeen löysin todella herttaisen kumppanin johon voin luottaa ja jonka kanssa on hyvä elää, jakaa tämä hetki ja suunnitella huomista.....

      • NekkuTikku1

        Oliko maniassa johonkin eläimeen sekaantumista? Monilla on koira se tavallinen.


    • fghjhjgfj

      Makseli se silti jaksaa tälle palstalle tulla, vaikka bipo-naisestaan on eronnut jo vuosia sitten. Miksi?

    • VoiToista

      Sama trolli vastailee itselleen. Jatkanut tätä jo pitkään.

    • makseli

      Makseli on täältä aikanaan hakenut ja saanut vertaistukea. Nyt vaan joskus käy katsomassa miten muilla menee ja kommentoi jos siltä tuntuu.. Onko fghjhjgfj itse bipo, bipon puoliso vai muuten vaan kiinnostunut kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä?

    • Jermulias

      Ei ole pettänyt.

    • fghjhjgfj

      Olen itse bipo.

    • N_adja__

      Minulla on ollut virallinen bipo-II diagnoosi 26-vuotiaasta saakka, oma vahva epäily biposta jostain 17-vuotiaasta saakka.

      Suhteita on ollut viimeisen 20 vuoden aikana vakavia 4 ja vähän vähemmän vakavia jotain kymmenkunta. Kertaakaan en ole ketään pettänyt, mutta muutamasta suhteesta on tullut lähdettyä vähän liiankin nopeasti ja harkitsematta bipon kovimman nousukauden huumassa.

    • Miesbipo

      Itsellä bipo kakkonen ja ei ole koskaan tullut mieleenkään pettää.

    • mpth1

      Meillä vaimolla diagnosoitiin pahimman luokan bipo. Ikävä kyllä sitä luultiin pitkään voimakkaaksi masennukseksi ja sellaisena sitä "hoidettiinkin" eli bipoon toimivaa lääkitystä saati muuta tarvittavaa hoitoa ei siis todellisuudessa ollut. Kolmessa vuodessa tilanne kehittyi pikku hiljaa salakavalasti niin pahaksi että seurasi laitoshoito ja siellä ensimmäistä kertaa saatiin käyntiin toimiva lääkitys ja nyt on edes jonkinlainen tasapaino alkanut löytymään hänelle. Käytännössä vaimo oli jo loppuajat elänyt aivan täyttä kaksoiselämää mm somessa, useita pettämisiä etc, hakenut jatkuvasti huomiota, sairaanloisessa määrin hakenut palvontaa ja huomiota. Itsetunto kasvoi maniassa lopulta järjettömän ylimieliseksi. Kaikkivoipa superminä oli niin itsekeskeinen ja ylimielinen että johti muutaman viikon sairaalahoitoon. Se ylimielisyys näkyi lopulta jo ilmeessä, katseessa, koko olemuksessa ja tietenkin käytöksessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe