Kertokaa kokemuksianne

metsänmiestoivo

onko kaksisuuntainen pettänyt teitä parisuhteessa?

Onko kaksisuuntainen houkutellut teitä seksisuhteeseen ilman että olisitte itse halunnut maata hänen kanssaan?

Onko kaksisuuntainen ollut epärehellinen teille nimenomaan manissa ollessaan?

Onko kaksisuuntaisen parisuhde ollut normaalia miehen ja naisen välinen suhde?

17

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IrtiPäässyt

      Itseäni on petetty kaksisuuntaisen toimesta lukemattomia kertoja eri miesten kanssa. Ahdistaa ajatella, että meidän koko suhteemme on ollut pelkkää pettämistä ja valehtelua vaikka niin kovasti minulle ja kaikille läheisilleen hehkutti kuinka paljon minua rakastaa ja kuinka ihana ihminen olen. Itse en edes tiedä mitä on tapahtunut maniassa ja mitä missäkin sairauden vaiheessa kun kaikki oli niin sekaava kun näitä juttuja tapahtui. Valehtelua tapahtui ainakin ihan koko suhteemme ajan. Olin vain niin sokea rakkauden takia, etten kaikkia valheita silloin tajunnut vaan vasta eron jälkeen. Osa näistä pettämisistä on kohdistunut omiin kavereihin, joilta olen sitten asiat kuullut. Vaikea mitenkään ymmärtää kuinka joku joka vannoo rakkautta, toimii noin häikäilemättömästi.

      • eibipojakiitos

        Siinäpä se, miksi joku toimii noin häikäilemättömästi. ÄLKÄÄ ALOITTAKO PARISUHDETTA KAKSISUUNTAISEN KANSSA. Itse kysyin henkilöltä, jonka tapasin kerran sairastaako hän kaksisuuntaista, koska epävakaalta tuntui hänen mielialansa. Ko henkilö antoi kyllä- vastauksen. Sen pituinen oli se tutustumiskerta, ensimmäinen ja viimeinen.


      • oletToiminutOikein
        eibipojakiitos kirjoitti:

        Siinäpä se, miksi joku toimii noin häikäilemättömästi. ÄLKÄÄ ALOITTAKO PARISUHDETTA KAKSISUUNTAISEN KANSSA. Itse kysyin henkilöltä, jonka tapasin kerran sairastaako hän kaksisuuntaista, koska epävakaalta tuntui hänen mielialansa. Ko henkilö antoi kyllä- vastauksen. Sen pituinen oli se tutustumiskerta, ensimmäinen ja viimeinen.

        Olet toiminut oikein.


      • minämulleminämulle

        Mania on tooooosi pahaaa aikaa bipolle, jolloin ei edes aviopuoliso tiedä, missä bipo menee. Huijaa, valehtelee ja tekee puolison selän takana syrjähyppyjään. Bipot eivät myöskään kadu tekojaan. Eiköhän tuo kaksisuuntainen kauhistava mielisairaus ole paholaisen aikaansaama. Ei kukaan hyvä ihminen voi olla noin iljettävää.Jatkuvaa pettämistä ja valehtelua. Pahinta se kun ei osaa hoitaa raha-asioitaan, tuhlaa ja levittelee omasuuttaan. Suurin osa bipoista on myöskin narsistisia. Mulle, mulle, minä, minä,....


      • Uskon.johonkin

        Jumalan luomiahan me kaikki ollaan... eroo jos et jaksa... anna sillai armo itelles ja toiselle ihmiselle..


    • Aika moni "terve" ihminen olis bipo jos pettäminen olisi sairauden oire. Ei mun ex-vaimolla ollut bipoa.

      • eioleei

        Yritin kerran iskeä bipoa jolla oli maniavaihe menossa. Hänpä kieltäytyi perusteella että on naimisissa.


    • makseli

      Kyllä on pettänyt.

      Kyllä on houkutellut ja otti tilanteen heti niin vahvasti haltuun ettei voinut estellä... Voit vain kuvitella mitä tarkoitan...

      On TODELLAKIN ollut epärehellinen maniassa ollessaan.

      Olen n. 50v mies ja takana on useita vuosia kestäneitä suhteita. Biponaisen kanssa suhde kesti n. 7 vuotta ja se oli kyllä todella vaikea.. Kaikkea muuta kuin miehen ja naisen välinen normaali parisuhde. Mikä nyt sitten on normaalia jne..
      Erosta on nyt jo onneksi 4 vuotta. Suhteen jälkeen löysin todella herttaisen kumppanin johon voin luottaa ja jonka kanssa on hyvä elää, jakaa tämä hetki ja suunnitella huomista.....

      • NekkuTikku1

        Oliko maniassa johonkin eläimeen sekaantumista? Monilla on koira se tavallinen.


    • fghjhjgfj

      Makseli se silti jaksaa tälle palstalle tulla, vaikka bipo-naisestaan on eronnut jo vuosia sitten. Miksi?

    • VoiToista

      Sama trolli vastailee itselleen. Jatkanut tätä jo pitkään.

    • makseli

      Makseli on täältä aikanaan hakenut ja saanut vertaistukea. Nyt vaan joskus käy katsomassa miten muilla menee ja kommentoi jos siltä tuntuu.. Onko fghjhjgfj itse bipo, bipon puoliso vai muuten vaan kiinnostunut kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä?

    • Jermulias

      Ei ole pettänyt.

    • fghjhjgfj

      Olen itse bipo.

    • N_adja__

      Minulla on ollut virallinen bipo-II diagnoosi 26-vuotiaasta saakka, oma vahva epäily biposta jostain 17-vuotiaasta saakka.

      Suhteita on ollut viimeisen 20 vuoden aikana vakavia 4 ja vähän vähemmän vakavia jotain kymmenkunta. Kertaakaan en ole ketään pettänyt, mutta muutamasta suhteesta on tullut lähdettyä vähän liiankin nopeasti ja harkitsematta bipon kovimman nousukauden huumassa.

    • Miesbipo

      Itsellä bipo kakkonen ja ei ole koskaan tullut mieleenkään pettää.

    • mpth1

      Meillä vaimolla diagnosoitiin pahimman luokan bipo. Ikävä kyllä sitä luultiin pitkään voimakkaaksi masennukseksi ja sellaisena sitä "hoidettiinkin" eli bipoon toimivaa lääkitystä saati muuta tarvittavaa hoitoa ei siis todellisuudessa ollut. Kolmessa vuodessa tilanne kehittyi pikku hiljaa salakavalasti niin pahaksi että seurasi laitoshoito ja siellä ensimmäistä kertaa saatiin käyntiin toimiva lääkitys ja nyt on edes jonkinlainen tasapaino alkanut löytymään hänelle. Käytännössä vaimo oli jo loppuajat elänyt aivan täyttä kaksoiselämää mm somessa, useita pettämisiä etc, hakenut jatkuvasti huomiota, sairaanloisessa määrin hakenut palvontaa ja huomiota. Itsetunto kasvoi maniassa lopulta järjettömän ylimieliseksi. Kaikkivoipa superminä oli niin itsekeskeinen ja ylimielinen että johti muutaman viikon sairaalahoitoon. Se ylimielisyys näkyi lopulta jo ilmeessä, katseessa, koko olemuksessa ja tietenkin käytöksessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe