parasta kebabia

janfkdke

mistäs sais parasta kebabia alanyassa? heittäkääs vinkkejä tänne. Niin käymme testaamassa paikat elokuussa. matkastamme teemme myös tubeen videoklipin.

onko jotain muita edullisia ravintoloita, mitä suosittelette?
onko alanyassa hyviä pikaruoka ravintoloita? mitä niissä mahdetaan myydä?

12

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepappiukkeli

      Kepappia saat aivan mistä päin maailmaa tahansa ja se on joka paikassa täysin samanlaista. Minun mielestäni se on paskaa mutta muita mielipiteitäkin toki on.

    • Paras_viesti

      Parasta ja parasta. Miten se mitataan ja kuka sen parhauden päättää? Nämä parhauksien mainostajat Alanyassa ovat maksettuja tai pantuja mainostajia. Parhauden selvittäminen edellyttää että olisi testattu aivan kaikki paikat, milloin mistäkin asiasta on kyse. Ja silloinkin olisi vain yhden ihmisen näkemys selvillä. Kaikki mitä mainostetaan alansa parhaaksi on paskapuhetta ja vedätystä. Aina kun näetee parhaaksi väittämän, niin suhtautukaa kyseenalaistamalla asia.

      • Realistieija

        Jo vuosia on joutunut suodattamaan somessa näiden alanyahuorien parasta-väittämät. Ja toiset uskovat. Ja kampaamot kanssa pahimpia huijareita. Minulle tarjottiin alennusta tunnetusta ja somessa suomalaisten toimesta kehutusta kampaamosta, kun kirjoitan kehuja suomalaisten nettipalstoille. Työ sinänsä oli ihan ok, mutta ei niitä suosituksia sentään pyytämällä ja lahjomalla anneta. Suomalaisten somesivuilla saa nauraa, kun huorat on mennyt tähän kusetukseen.


    • Possuvani

      Juu, näin on. Mutta porsaankyljyksiä ei saa Alanyassa koska koko Turkissa ei ole yhtään possua.
      Lampaita on paljon koska paikalliset ukkelit panevat niitä.

      • Lammasvani

        Paneehan sun muijaskin sikaa.


    • YÄKkebab

      Taloustilanteesta johtuen kannattaa olla tarkkana mitä kebab oikeasti on.
      Huhuja kuullut, et kulkukoiria on yllättäen kadonnut katukuvasta ja niistä tehty kebabbia 😤

    • OiMäMatkamiesMaan

      Olemmehan kaikki matkustelleet esim. Thaimaassa ja muuallakin Aasiassa. Siellä syödään aivan kaikkea mikä liikkuu. Koirat ja maalaisrotat ovat esim. Kiinassa ja Kampodzeassa aivan tavallista ruokaa. Kaikki hyönteiset ja toukat ovat myös varsin proteiinipitoista ravintoa.

      Kuitenkaan missään muualla kuin Alanyassa en ole nähnyt että saastaisia kaupunkirottia pyydystettäisiin, pakastettaisiin ja syötettäisiin turisteille.

    • erdoklaani

      Ja ripuli lääke mukaan ja hiili tabuja kanssa jos myrkyttävät siellä päin!

    • DogLove

      Dog kebab on ihan best.
      Saatavilla nykyään jo monesta ravintolasta

    • Anonyymi

      Aikoinaan kävin Istambulissa viikon lomalla ja söin joka päivä kebabin ja aina ei ravintolassa. Kebabit olivat ihan syötäviä liharuokia mutta muuta yhteistä niillä ei sitten ollutkaan.
      Suomessa kebab on käytännössä aina samanlaista vaan ei Turkissa.

      • KerroMulle

        Mistä Suomessa saa kebabia koiranlihalla?


      • koirakebab44

        et saakkaan, mee kiinaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe