itse d 2 tabletti potilas

onkojärkeevai

aamulla kahvia, kurkkua ja tomaattia puoli kiloa. päivällä pari banaania. illalla 4 karjalanpiirakkaa voin, ja juuston kera. yöllä 3 leipää, ja neljä hedelmää. outo on menu, mutta paino tippunut 2 kuukauden aikana 8 kg.

9

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi.valehtelet

      Taidat olla trolli. Ei kukaan syö täsmälleen samaa ateriaa jatkuvasti kahden kuukauden ajan. Siis ei ole järkeä - miksi valehtelet?

    • miksi.valehtelet

      Taidat olla trolli. Ei kukaan syö täsmälleen samaa ateriaa jatkuvasti kahden kuukauden ajan. Siis ei ole järkeä - miksi valehtelet?

    • veksiaamiaisenteossa

      Kyllähän nääntymällä laihtuu mutta usein saa myös itsensä sairaalaan.
      Täällä ollaan kovia laskemaan kaloreita joka sinällänsä on täysin turhaa touhua mutta energiaa täytyy saada oikeasta ravinnosta. Tyhjällä tankilla ei pitkälle pötkitä.

      Ei varmaaankaan luulijoiden parissa mikään outo ruokavalio.

    • Terveyshän_siinä_menee

      Kyllä on outo ruokavalio, melkein pelkkää hiilihydraattia oudossa muodossa (pääosin hedelmiä). Jos tuollaista syö kuukausikaupalla, alkaa syntymään jo erilaisia puutostiloja.

    • aloittajaeitrolli

      en tarkoittanut että syön joka päivä näitä samoja. aamu, ja päivä on aina sama, mutta ilta ja yö vaihtelevat. minulle tällainen rytmi näyttää sopivan. illalla voin syödä vaikka kaurapuuroa.

    • 2000kcal

      totta kuin rotta. karjalanpiirakoita, maitoa, leipää, ja voita. tuskin niillä kaloreilla kukaan nääntyy.

    • vekuptoivoo

      2000kcal

      toivottavasti et ole diabeetikko.

      • kjyfgkfvghdf

        No-no Veku! Sinähän olet kieltäytynyt uskomasta kaloriteoriaan. Tuohan on ihan asiallinen päivittäinen kalorimäärä. Olisit laskenut hiilihydraatit niin olisit pysynyt palstan aiheessa.


    • sleepysleepers

      Aamulla iso muki mustaa kahvia, siivu ruisleipää, juustoa. Keskipäivän aikoihin tuhti annos maitoon keitettyä kaurapuuroa, kananmuna, tomaatti tai joku hedelmä. Iltapäivällä iso muki mustaa kahvia, joku pieni keksi tms. Päivälliseksi perunaa, täysjyväpastaa tai tummaa riisiä. Lihaa, kalaa tai kanaa, vihanneksia, kasviksia. Täysmaitoa. Illalla mahdollisesti teetä, pieni leipäsiivu, useimmiten ei mitään.
      Suunnilleen näin on menty. Aamusokerit viimeisen puolen vuoden aikana 3.9 - 6.4, ainoastaan kerran on ollut tuo yli kuuden lukema. Pitkäaikaissokeri 5.7.
      Dee kakkonen, lääkityksenä Metforem 1g aamuin illoin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe