kun sä et ikävöi mua koskaan. :(
Mua ärsyttää,
29
850
Vastaukset
- eeee100
Ikävöin ihan tosi paljon, mutta jos sen kerron et sano sitä takas :(
- mä__
Olen saanut siitä jo vastaavasti tarpeekseni.
- enyhtäänihmettele
Että olet saanut tarpeeksesi
- mä__
enyhtäänihmettele kirjoitti:
Että olet saanut tarpeeksesi
Niin sitä on vaikea toisen kannalta ymmärtää, jos ei ole ollut ikävöity, kun ite on siihen jo ihan kyllästyny.
- jamitäsittäälläteet
mä__ kirjoitti:
Niin sitä on vaikea toisen kannalta ymmärtää, jos ei ole ollut ikävöity, kun ite on siihen jo ihan kyllästyny.
Kenen ikävöintiin sä olet kyllästynyt?
- mä__
jamitäsittäälläteet kirjoitti:
Kenen ikävöintiin sä olet kyllästynyt?
Yrittänyt olen asettua toisen asemaan, et miltä toisesta tuntuu.
- mäkyllä
Olen ikävöinyt ainakin yhtä.. ja jos asia on näin että hän on missään vaiheessa ajatellut mua niin on varmasti jo kyllästynyt ihan niinkuin edellä oleva vastasi.
- afrikanasantti
- JulmaNainen
Ei kai se nyt mikään kansalaisvelvollisuus ole.
- jajotkuthölmötuskoo
Tuntuu olevan, kun jatkuvasti pitää hokea, että mul on sua ikävä. Naurettavaa yritystä vaan saada toinen loveen. Koukuttaja ikävöi joka lauseessa tarkoittamatta sillä yhtään mitään.
- hokemattaparas
jajotkuthölmötuskoo kirjoitti:
Tuntuu olevan, kun jatkuvasti pitää hokea, että mul on sua ikävä. Naurettavaa yritystä vaan saada toinen loveen. Koukuttaja ikävöi joka lauseessa tarkoittamatta sillä yhtään mitään.
No kah. Siksi mä en hoekaan. Menee maku.
Ja silti, ihmeitten ihme, ei se ikävä kaipaus katoa kumminkaan.
- Eisitä
Loputtomiin voi tuntemattoman perään haikailla missään palstalla.
- oletkyllä
Asian ytimessä
- kunmuuallaeivoikertoa
No mä en ainakaan ikävöi ketään pelkästään palstalla tapaamaani henkilöä. Ne on oikeat ihmiset oikeassa elämässä, joita kaivataan. Vaikka tehtäisikin se täällä.
- oletkyllä
kunmuuallaeivoikertoa kirjoitti:
No mä en ainakaan ikävöi ketään pelkästään palstalla tapaamaani henkilöä. Ne on oikeat ihmiset oikeassa elämässä, joita kaivataan. Vaikka tehtäisikin se täällä.
Tuota kommentoija käsittääseni tarkoitti.. eikait täällä kukaan kaipaile mitään palstakuvitelmaa? omani on ainakin oikeasta elämästä.
- muutakaansyytäole
oletkyllä kirjoitti:
Tuota kommentoija käsittääseni tarkoitti.. eikait täällä kukaan kaipaile mitään palstakuvitelmaa? omani on ainakin oikeasta elämästä.
No pelkän vieraille vittuilun vuoksiko se vastasi aloittajalle?
- tarkkanatarkkana
muutakaansyytäole kirjoitti:
No pelkän vieraille vittuilun vuoksiko se vastasi aloittajalle?
Ei tainnut vastata aloittajalle...
- ilmeisestiet
tarkkanatarkkana kirjoitti:
Ei tainnut vastata aloittajalle...
Kyllä muuten vastasi. Etkö ymmärrä hierarkiasta mitään?
- Eisitä
Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä? Miten oletuksena voi olla joku palstaunelma? Kommentoitte huviksenne täällä ja kaipaatte olevinaan irl vaikka tämä on kaipaus palsta? Ja mitä eroa sillä on? Siis luulette että joku kaipaa täällä jotain palstalla kohdattua henkilö??? Siis miten vammasta sakkia täällä oikeesti on....
- noälämuutasano
Eisitä kirjoitti:
Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä? Miten oletuksena voi olla joku palstaunelma? Kommentoitte huviksenne täällä ja kaipaatte olevinaan irl vaikka tämä on kaipaus palsta? Ja mitä eroa sillä on? Siis luulette että joku kaipaa täällä jotain palstalla kohdattua henkilö??? Siis miten vammasta sakkia täällä oikeesti on....
Täällä tosissaan on vammaista sakkia! Niinkuin nuo edelläolevat jotka jaksavat väitellä siitä vastasiko tuo "kunmuuallaeivoikertoa" nimimerkki aloittajalle vai tuolle nimimerkille "Eisitä" eli vissiinkin sinulle. Kai se on vois laskea niin että vastasi sinulle sekä aloittajalle nyt kun pohdin.
- Murräyh
Mulle on saavutus jos en päivään laita viestiä. Vähänkuin erois pitkästä avioliitosta tottunut ja pitäs päästää irti
- Ajattelensuapaljon
Aika paljon olet tänään kirjoittanut tekstiä?
- einämäkaikkiminultaole
Kiva, kun ajattelet, vaikket edes tunne minua. Puhumattakaan, että osaisit tunnistaa kirjoituksia.
- olentänään
Vastaillut vaan. En ole yhtään aloitusta tehnyt.. muutenkin teen harvoin aloituksia.
Oletko kysynyt häneltä sitä ? Oletteko puhuneet ? Mikä tilanne teillä on ?
- Munonhyvänäun
Mäkin halusin joskus tietää. Ikävöiskö ollenkaan jos ois vaikka ilman mun seuraa hetke. Itelle tulee joskus sellane aalto mikä veteenkin niku ikävänä joskus samanlainen läikehtii ja tuntuu pehmeältä
- Hänellemiehelle
Luulen, että hän tietää, että ikävöin, toivottavasti ei ymmärtänyt sanojani väärin.
Ikävöin kyllä.
Sellaista pettymyksen ja tuskan sekaista ikävöintiä.
Siitä on tullu jo rutiinia😀
Näillä mennään.Ensinnäkään en käytä hymiöitä teksteissäni. Toisekseen en ikävöi HARMAAHIUKSITA Timo-mummoa.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä, surullista, OK"-sanoja nettikirjoituksissaan.
Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1885468- 1004989
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954512Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182744Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412738- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322174Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281923- 921907
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121831