Mua ärsyttää,

vamos_a_la_playa_

kun sä et ikävöi mua koskaan. :(

29

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeee100

      Ikävöin ihan tosi paljon, mutta jos sen kerron et sano sitä takas :(

    • mä__

      Olen saanut siitä jo vastaavasti tarpeekseni.

      • enyhtäänihmettele

        Että olet saanut tarpeeksesi


      • mä__
        enyhtäänihmettele kirjoitti:

        Että olet saanut tarpeeksesi

        Niin sitä on vaikea toisen kannalta ymmärtää, jos ei ole ollut ikävöity, kun ite on siihen jo ihan kyllästyny.


      • jamitäsittäälläteet
        mä__ kirjoitti:

        Niin sitä on vaikea toisen kannalta ymmärtää, jos ei ole ollut ikävöity, kun ite on siihen jo ihan kyllästyny.

        Kenen ikävöintiin sä olet kyllästynyt?


      • mä__
        jamitäsittäälläteet kirjoitti:

        Kenen ikävöintiin sä olet kyllästynyt?

        Yrittänyt olen asettua toisen asemaan, et miltä toisesta tuntuu.


    • mäkyllä

      Olen ikävöinyt ainakin yhtä.. ja jos asia on näin että hän on missään vaiheessa ajatellut mua niin on varmasti jo kyllästynyt ihan niinkuin edellä oleva vastasi.

    • afrikanasantti
    • JulmaNainen

      Ei kai se nyt mikään kansalaisvelvollisuus ole.

      • jajotkuthölmötuskoo

        Tuntuu olevan, kun jatkuvasti pitää hokea, että mul on sua ikävä. Naurettavaa yritystä vaan saada toinen loveen. Koukuttaja ikävöi joka lauseessa tarkoittamatta sillä yhtään mitään.


      • hokemattaparas
        jajotkuthölmötuskoo kirjoitti:

        Tuntuu olevan, kun jatkuvasti pitää hokea, että mul on sua ikävä. Naurettavaa yritystä vaan saada toinen loveen. Koukuttaja ikävöi joka lauseessa tarkoittamatta sillä yhtään mitään.

        No kah. Siksi mä en hoekaan. Menee maku.
        Ja silti, ihmeitten ihme, ei se ikävä kaipaus katoa kumminkaan.


    • Eisitä

      Loputtomiin voi tuntemattoman perään haikailla missään palstalla.

      • oletkyllä

        Asian ytimessä


      • kunmuuallaeivoikertoa

        No mä en ainakaan ikävöi ketään pelkästään palstalla tapaamaani henkilöä. Ne on oikeat ihmiset oikeassa elämässä, joita kaivataan. Vaikka tehtäisikin se täällä.


      • oletkyllä
        kunmuuallaeivoikertoa kirjoitti:

        No mä en ainakaan ikävöi ketään pelkästään palstalla tapaamaani henkilöä. Ne on oikeat ihmiset oikeassa elämässä, joita kaivataan. Vaikka tehtäisikin se täällä.

        Tuota kommentoija käsittääseni tarkoitti.. eikait täällä kukaan kaipaile mitään palstakuvitelmaa? omani on ainakin oikeasta elämästä.


      • muutakaansyytäole
        oletkyllä kirjoitti:

        Tuota kommentoija käsittääseni tarkoitti.. eikait täällä kukaan kaipaile mitään palstakuvitelmaa? omani on ainakin oikeasta elämästä.

        No pelkän vieraille vittuilun vuoksiko se vastasi aloittajalle?


      • tarkkanatarkkana
        muutakaansyytäole kirjoitti:

        No pelkän vieraille vittuilun vuoksiko se vastasi aloittajalle?

        Ei tainnut vastata aloittajalle...


      • ilmeisestiet
        tarkkanatarkkana kirjoitti:

        Ei tainnut vastata aloittajalle...

        Kyllä muuten vastasi. Etkö ymmärrä hierarkiasta mitään?


      • Eisitä

        Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä? Miten oletuksena voi olla joku palstaunelma? Kommentoitte huviksenne täällä ja kaipaatte olevinaan irl vaikka tämä on kaipaus palsta? Ja mitä eroa sillä on? Siis luulette että joku kaipaa täällä jotain palstalla kohdattua henkilö??? Siis miten vammasta sakkia täällä oikeesti on....


      • noälämuutasano
        Eisitä kirjoitti:

        Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä? Miten oletuksena voi olla joku palstaunelma? Kommentoitte huviksenne täällä ja kaipaatte olevinaan irl vaikka tämä on kaipaus palsta? Ja mitä eroa sillä on? Siis luulette että joku kaipaa täällä jotain palstalla kohdattua henkilö??? Siis miten vammasta sakkia täällä oikeesti on....

        Täällä tosissaan on vammaista sakkia! Niinkuin nuo edelläolevat jotka jaksavat väitellä siitä vastasiko tuo "kunmuuallaeivoikertoa" nimimerkki aloittajalle vai tuolle nimimerkille "Eisitä" eli vissiinkin sinulle. Kai se on vois laskea niin että vastasi sinulle sekä aloittajalle nyt kun pohdin.


    • Murräyh

      Mulle on saavutus jos en päivään laita viestiä. Vähänkuin erois pitkästä avioliitosta tottunut ja pitäs päästää irti

    • Ajattelensuapaljon

      Aika paljon olet tänään kirjoittanut tekstiä?

      • einämäkaikkiminultaole

        Kiva, kun ajattelet, vaikket edes tunne minua. Puhumattakaan, että osaisit tunnistaa kirjoituksia.


      • olentänään

        Vastaillut vaan. En ole yhtään aloitusta tehnyt.. muutenkin teen harvoin aloituksia.


    • Oletko kysynyt häneltä sitä ? Oletteko puhuneet ? Mikä tilanne teillä on ?

    • Munonhyvänäun

      Mäkin halusin joskus tietää. Ikävöiskö ollenkaan jos ois vaikka ilman mun seuraa hetke. Itelle tulee joskus sellane aalto mikä veteenkin niku ikävänä joskus samanlainen läikehtii ja tuntuu pehmeältä

    • Hänellemiehelle

      Luulen, että hän tietää, että ikävöin, toivottavasti ei ymmärtänyt sanojani väärin.

    • Ikävöin kyllä.
      Sellaista pettymyksen ja tuskan sekaista ikävöintiä.
      Siitä on tullu jo rutiinia😀
      Näillä mennään.

      • Ensinnäkään en käytä hymiöitä teksteissäni. Toisekseen en ikävöi HARMAAHIUKSITA Timo-mummoa.
        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää hymiöitä nettikirjoituksissaan, ja vijelee "törmätä, surullista, OK"-sanoja nettikirjoituksissaan.
        Ei pitänyt siitä, että sai minulta pakit.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe