vieläkö on pubi tuuri pystyssä lapinlahdella ja vielläkö on siellä samat räkäposket jokainen viikonloppu?
pupintuuri
19
3750
Vastaukset
- eetiijjetä
Kää kahtomassa ..
- enoleropopotti
Valitettavasti on. Mutta valistuneemmat lähtevät muille paikkakunnille juomaan kaljansa tai sitten juovat sen kotonaan.
- oluttaenjuo
sinä kaet sieltä puutut......heheheh
- Jpepulis
jo vain toki. hyvä että on kylällä kuppila!
- Anonyymi
Cruising D ?
- viksukka
Kuka sinne nyt niitä rääkyjiä viittii mennä kuuntelemaan ja maksella siinä sivussa kaljasta. Tylsimmistä tylsin paikka, suunta mielummin etelän tai pohjoisen kaupunkiin pubeihin
- Anonyymi
Olet se, joka oli aina niin v-mäinen, että lopulta sait porttarin ja nyt täällä rälläät, että muka ei taso sulle riitä !
Kuulehan nyt, sun taso ei riitä pubituurin tasoon.. mehtäläenen !
Pysykin pois!
- EiJatkoon
aikamoinen räkälä on kyseinen paikka ja palvelu on heikkoa ja hitaata.. 0/5
- tuomonen
on kyllä aivan räkälä ja kylän juopot ja samat haisevat puliukot ja akat. ei koskaan sinne
- notwannabe
Se on ihan omiaan lapinlahtelaisille.
- Anonyymi
Kait se on
- Anonyymi
Ennen ainakin noin puolet istujista oli erää metsäkonefirman työntekijöitä. Räkälä on näinä aikoina(kin) kovain tarttuva sana, ja siksi aivan väärin.
- Anonyymi
jjjjajjj nyt ymmärtää tarkkaan miksi sitä metsä kone firmaa ei ole ja ne kuskit kavavat itse mäntyä viitostien varressa
- Anonyymi
onko miten auki nyt
- Anonyymi
No kyllä on parempiakin kyläbaareja nähty.
Inhottaa miehet ,jotka hakemalla riitaa päissään etsivät,juoppoja örisiöitä,porttikielto paikallaan.- Anonyymi
Samaa mieltä!
Eikä se vakio naiskaartikaan käytöksellään hurmaa.
Voimia vaan henkilökunnalle.
- Anonyymi
AP = aloittaja, siis ! Helsingissä voi myös "juoppoutua" ja se ei tee sinusta yhtikäs parempoo juoppoo kuin nämä Lapinlahden paikalliset: Omat pojat!
Juoppo on juoppo vaikka bensassa kierittää !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083058Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161840Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151800Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t331300Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2031154Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75918