Miksi minua tuijotetaan?

HÄMMÄSTYNYT_NUORI

Olen noin 15 vuotias tyttö ja minulla on "ongelma" olen huomannut että minua toijotetaan esim kadulla kun kävelen. Ihan tuntemattomat yleensä nuoret miehet ja yleensä ulkomaalaiset toijottavat minua suoraan silmiin en tiedä miksi.. tuijotan takaisin vähän aikaa. En tiedä mikä minussa on niin ihmeellistä.. olen huolissani että näytän oudolta tai vastaavaa en ole minkään mallin näköinen kumminkaan...

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehthetheh

Huivi päähän ja käsivarret piiloon ja pitkä hame.Muullainen pukeutuminen viestitetään katseella ei toivotuksi vaikka hymyillään ja kohdatessa katse maahan.

• mies_vastaantulija

olet varmasti poikkeuksellisen kaunis ja viehättävä vaikket itse sitä pysty vielä käsittämään. Et nimittäin tunne meidän miesten mieliä, eivät sitä tunne aikuiset naisetkaan. Miehiä viehättävät monet erityiset seikat ja ilmeisesti sinulla niitä on. Ei kun reippaasti eteenpäin kohti aikuista elämää.

• potyäå

pitäkö sheivata viikset

• On-tyttäreni

Työkaverini sanoivat että ei saa katsoa vastaantulijoita silmiin. Jos on huumeveikkoja tai muita häiriintyneitä niin provosoituvat johonkin äkkitekoon. Aikaisemmin aina katsoin, mutta nyt katson vain eteenpäin. Jalkoihin en osaa katsoa, kun haluan kävellä ryhdikkäänä.
      Tiedän naisen, jolle ihmiset hymyilevät. Uskon että hänessä on juuri tuota jotakin, josta mies_vastaantulija puhuu. Tämä nainen ei ole kaunotar, mutta omalla tavallaan varsin viehättävä ja hänestä loistaa ilo ja itsensä hyväksyminen - hymyilemättä.

• SinäOletKaunis

Sanon suoraan todennäköisimmän syyn: Olet kaunis ja kivaa katseltavaa. Ei tarvitse olla malli ollakseen kaunis. Itse asiassa tavallinen nainen on usein kauniimpi kuin ne kukkakepit.

• Bror-Erik1974odin

Nim. Hämmästynyt nuori eli suomalainen karvaperse miesrasisti joka tuntee viehtymystä esiintyä `noin 15 vuotiaana tyttönä` täällä on kyllä epäilyttävää sorttia ja tunnettu muutenkin
      väljäpäisistä vedätyksistään. -Eiks jeh; -noin 15 v tyttö?

• oootkovähäntyhmä

Olet tyttö liian laosellinen . Etkö saa opastusta n0vanhemmiltasi miten vältät vaikeuksia? Älä me paikkoihin joissa on karvakäsiä ja naamoja. Äläkä katsele heitä kiinnostuneena koska he käyvät kiini ja ikävästi käy. Älä ole hölmö. He näkevät vain sinut helppona lapsi saaliina.
      Älä pilaa elämääsi pelehtimällä vähäälyisten raakalaisten kanssa,heillä ei ole sivistystä eikä arvoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe