Miksi minua tuijotetaan?

HÄMMÄSTYNYT_NUORI

Olen noin 15 vuotias tyttö ja minulla on "ongelma" olen huomannut että minua toijotetaan esim kadulla kun kävelen. Ihan tuntemattomat yleensä nuoret miehet ja yleensä ulkomaalaiset toijottavat minua suoraan silmiin en tiedä miksi.. tuijotan takaisin vähän aikaa. En tiedä mikä minussa on niin ihmeellistä.. olen huolissani että näytän oudolta tai vastaavaa en ole minkään mallin näköinen kumminkaan...

7

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehthetheh

Huivi päähän ja käsivarret piiloon ja pitkä hame.Muullainen pukeutuminen viestitetään katseella ei toivotuksi vaikka hymyillään ja kohdatessa katse maahan.

• mies_vastaantulija

olet varmasti poikkeuksellisen kaunis ja viehättävä vaikket itse sitä pysty vielä käsittämään. Et nimittäin tunne meidän miesten mieliä, eivät sitä tunne aikuiset naisetkaan. Miehiä viehättävät monet erityiset seikat ja ilmeisesti sinulla niitä on. Ei kun reippaasti eteenpäin kohti aikuista elämää.

• potyäå

pitäkö sheivata viikset

• On-tyttäreni

Työkaverini sanoivat että ei saa katsoa vastaantulijoita silmiin. Jos on huumeveikkoja tai muita häiriintyneitä niin provosoituvat johonkin äkkitekoon. Aikaisemmin aina katsoin, mutta nyt katson vain eteenpäin. Jalkoihin en osaa katsoa, kun haluan kävellä ryhdikkäänä.
      Tiedän naisen, jolle ihmiset hymyilevät. Uskon että hänessä on juuri tuota jotakin, josta mies_vastaantulija puhuu. Tämä nainen ei ole kaunotar, mutta omalla tavallaan varsin viehättävä ja hänestä loistaa ilo ja itsensä hyväksyminen - hymyilemättä.

• SinäOletKaunis

Sanon suoraan todennäköisimmän syyn: Olet kaunis ja kivaa katseltavaa. Ei tarvitse olla malli ollakseen kaunis. Itse asiassa tavallinen nainen on usein kauniimpi kuin ne kukkakepit.

• Bror-Erik1974odin

Nim. Hämmästynyt nuori eli suomalainen karvaperse miesrasisti joka tuntee viehtymystä esiintyä `noin 15 vuotiaana tyttönä` täällä on kyllä epäilyttävää sorttia ja tunnettu muutenkin
      väljäpäisistä vedätyksistään. -Eiks jeh; -noin 15 v tyttö?

• oootkovähäntyhmä

Olet tyttö liian laosellinen . Etkö saa opastusta n0vanhemmiltasi miten vältät vaikeuksia? Älä me paikkoihin joissa on karvakäsiä ja naamoja. Äläkä katsele heitä kiinnostuneena koska he käyvät kiini ja ikävästi käy. Älä ole hölmö. He näkevät vain sinut helppona lapsi saaliina.
      Älä pilaa elämääsi pelehtimällä vähäälyisten raakalaisten kanssa,heillä ei ole sivistystä eikä arvoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. 253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe