Miksi minua tuijotetaan?

HÄMMÄSTYNYT_NUORI

Olen noin 15 vuotias tyttö ja minulla on "ongelma" olen huomannut että minua toijotetaan esim kadulla kun kävelen. Ihan tuntemattomat yleensä nuoret miehet ja yleensä ulkomaalaiset toijottavat minua suoraan silmiin en tiedä miksi.. tuijotan takaisin vähän aikaa. En tiedä mikä minussa on niin ihmeellistä.. olen huolissani että näytän oudolta tai vastaavaa en ole minkään mallin näköinen kumminkaan...

7

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehthetheh

      Huivi päähän ja käsivarret piiloon ja pitkä hame.Muullainen pukeutuminen viestitetään katseella ei toivotuksi vaikka hymyillään ja kohdatessa katse maahan.

    • mies_vastaantulija

      olet varmasti poikkeuksellisen kaunis ja viehättävä vaikket itse sitä pysty vielä käsittämään. Et nimittäin tunne meidän miesten mieliä, eivät sitä tunne aikuiset naisetkaan. Miehiä viehättävät monet erityiset seikat ja ilmeisesti sinulla niitä on. Ei kun reippaasti eteenpäin kohti aikuista elämää.

    • potyäå

      pitäkö sheivata viikset

    • On-tyttäreni

      Työkaverini sanoivat että ei saa katsoa vastaantulijoita silmiin. Jos on huumeveikkoja tai muita häiriintyneitä niin provosoituvat johonkin äkkitekoon. Aikaisemmin aina katsoin, mutta nyt katson vain eteenpäin. Jalkoihin en osaa katsoa, kun haluan kävellä ryhdikkäänä.
      Tiedän naisen, jolle ihmiset hymyilevät. Uskon että hänessä on juuri tuota jotakin, josta mies_vastaantulija puhuu. Tämä nainen ei ole kaunotar, mutta omalla tavallaan varsin viehättävä ja hänestä loistaa ilo ja itsensä hyväksyminen - hymyilemättä.

    • SinäOletKaunis

      Sanon suoraan todennäköisimmän syyn: Olet kaunis ja kivaa katseltavaa. Ei tarvitse olla malli ollakseen kaunis. Itse asiassa tavallinen nainen on usein kauniimpi kuin ne kukkakepit.

    • Bror-Erik1974odin

      Nim. Hämmästynyt nuori eli suomalainen karvaperse miesrasisti joka tuntee viehtymystä esiintyä `noin 15 vuotiaana tyttönä` täällä on kyllä epäilyttävää sorttia ja tunnettu muutenkin
      väljäpäisistä vedätyksistään. -Eiks jeh; -noin 15 v tyttö?

    • oootkovähäntyhmä

      Olet tyttö liian laosellinen . Etkö saa opastusta n0vanhemmiltasi miten vältät vaikeuksia? Älä me paikkoihin joissa on karvakäsiä ja naamoja. Äläkä katsele heitä kiinnostuneena koska he käyvät kiini ja ikävästi käy. Älä ole hölmö. He näkevät vain sinut helppona lapsi saaliina.
      Älä pilaa elämääsi pelehtimällä vähäälyisten raakalaisten kanssa,heillä ei ole sivistystä eikä arvoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe