Olemme lähdössä ensi helmikuussa Itävaltaan ja tarkoituksena olisi löytää sopiva kohde Tirolin alueelta, jossa olisi hyvät maastohiihtomahdollisuudet. Olemme matkustaneet paljon Itävallassa, mutta keskiössä on ollut laskettelu, joten maastohiihtomahdollisuuksiin ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Toiveena olisi laskettelua ja maastohiihtoa ja Itävallan alppikylätunnelmaa samassa paketissa, maastohiihto kuitenkin ensisijaisena.
Mahdollisia kohteita, joita olemme ajatelleet:
- Seefeld (hiihdon MM-kisat helmikuussa 2019 täällä)
- Sölden (latukarttaa on aika vähän?)
- Serfaus?
Onko kellään kokemuksia? Kiitos jo etukäteen!
Maastohiihtoa Itävallassa, mikä olisi paras kohde?
FIufiuu
1
282
Vastaukset 1
- TasatyöntöEino
Seefeldiähän on paljon kehuttu. Latuverkostoa reilusti ja perinteitä. Ei aivan suoraa lentoa eikä ilmeisesti kummoisia laskettelu mahdollisuuksia mikäli haluaa vaihteluksi skimbaamaan. Sinne itse lähtisin mikäli aika ja varat mahdollistaisivat asian..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61877- 76855
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685- 44597
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34587- 42531
- 49529