Mikähän mahtaa olla suomen ulosoton suhtautuminen siihen, että olen saanut muutaman kerran aika reiluja palkkoja(yli 1000e eli tilin suojaosuuden) pätkätöistä joihin ulosotto ei ole vielä ehtinyt, mutta siirtänyt välittömästi summat skrill- tai neteller - tililleni. Jos Vouti katselee pankkitiliäni kuten kohta saattaa katsoa kun tipun taas alle tulorajan mistä hän voi ulosmitata, niin mikähän mahtaa olla reaktio? Voiko tuota katsoa ns. omaisuuden siirtämiseksi turvaan ulosotolta vai voiko tuosta pulista juuri mitää?
Ulosotto ja skrill/neteller yms nettilompakko
3
3934
Vastaukset
- Fkrncoekkgk
Olen siirtänyt useinkin varoja Skrilliin eikä ulosotto ole mitään kitissyt eikä ulosmitannut Skrilistä mitään.
Siitä vain rahat turvaan. - dsfgdsfg4
Samoin. Skrill eli entinen moneybookers ollut itselläni jo vuosikausia. Ei uo ole koskaan kiinnostunut, tosin mulla lähtee palkasta joten miksi kiinnostuisikaan. Mutta kyllä ne noi tilien penkomiset on enemmän noita talousrikollisia tai muuten epäluotettavilta tuntuvien ihmisten ongelma. Normi ulosmittaus sisältää vain perusluontoisen tilikyselyn saldosta ("onko tilillä rahaa, kyllä/ei") eikä ota kantaa minne rahoja on siirrelty
- Ghklbbh
Jeps ja harvemmin uo nitään tililtä vie muutenkaan, jos palkasta ulosmitaan. Tai tietty jos jotain tonneja alat sinne säästelemään niin ehkä sitten ja luulen että sittenkin helvetin harvinaista.
Mutta tosiaan jotain parin tonnin vedonlyöntivoittoja itsekkin skrilliin aina siirtänyt varmuuden vuoksi ja siihen hommanut skrillin mastercardin. Ja omalle käyttötilillekkin monasti jotain satasia siirrellyt. Eipä niitä liiemmin kiinnosta jos saavat palkasta joka kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126