Heips!
Onko kellään kokemusta autonvuokrauksesta esim torontossa tai muualla kanadassa? Ikää löytyy 22v ja oon katellu netistä hintoja mutta on aika kalliita. Kannattaakohan ihan paikan päältä vuokrata? Ei varmaan lentokentältä. Joku pikkupaikka on varmasti halvempi? Jotain tommosta ihan perusautoo kattelemassa toukokuulle pariks viikoks. Jos joku tietäis mistä löytyis halpa vuokraamo ymmm... tietoa! Kiitos!!!:)
Toronton autonvuokraus
lauri
1
382
Vastaukset
- torontossa asunut
Moi!
Torontosta löytyy myös käytettyjen autojen (siis todella käytettyjen) vuokrausfirmoja.Valitettavsti en osaa sanoa justiin mitään yhteystietoja, mutta "rent a reck" on ainakin yksi,sijaitsee ns. Toronton alakaupungilla. Luottokortti pitää olla että yleensä mitään saa vuokrattua. Siitä on useampi vuosi kun olimme siellä, silloin käytimme ko.firmaa, auto oli aikamoinen romu mutta kesti se useamman viikon. Sielläkin keltaisilta sivuilta ainakin löytyy, mahtaako kyseiselle firmalle olla nettisivut, varmaksi en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390