Viha muita vakioita vastaan

Keijo_K

Onko se evoluution tuotosta, että me alkoholistit yritämme tuhota toisemme? Jatkuvasti parhaat kaverukset ajautuvat riitoihin, joista saa lukea Alibista ja heti kun jonkun oikea nimi vuotaa palstalle, syntyy valtavasti feikki-tunnuksia pitkin internettiä, varsinkin Facebookkiin. Kostoryhmä lähdössä Vantaalle ja Hyvinkäälle, mutta täytyisi kaikkien pysähtyä miettimään hetkeksi, että miksi?

Mistä tuo viha kumpuaa?

17

450

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asdfh3257

Sanos muuta. Toista yhtä katkeraa, kaunaista ja pitkä muistista jankkaajaa en löydä kuin alkopalstan vakiot. Kertonee live-elämästäkin jotain

• Munillepotkija

Vai pitkä muistista? Mihin unohtui pitkämuistisuus?

• Asdfh3257
        Munillepotkija kirjoitti:

Vai pitkä muistista? Mihin unohtui pitkämuistisuus?

Typerä jankkaaja, malliesimerkki. Kännykällä kirjoittaessa ei oikein jaksa hifistellä

• 2.potku.munille
        Asdfh3257 kirjoitti:

Typerä jankkaaja, malliesimerkki. Kännykällä kirjoittaessa ei oikein jaksa hifistellä

Vai hifistellä. Sinähän nimenomaan hifistelit painamalla turhan välilyönnin sanan pitkämuistista välille.

• Senpä takia ei kannata olla alkoholisti ja aika järjetöntä olla vihassa jollekin "nyymille",,, onpas aika turhaa puuhaa,,,
      Valitettavasti olen jälleen oikeassa mutta vastaankin voi väittää,,, :)

• Oluen_nautiskelija

Palsta vetää kuin magneetti tuskaisia ja pahaa oloa täynnä olevia kuten esimerkiksi nämä pistepirkko Hoitsu..... ja Yksi_teoria.
      Kenties liiallinen raittius johtaa pahaan oloon.
      Nyt on hyvä päivä siemaista olutta parvekkeella.

• Homhomhom

Aiotko päättää päiväsi homo-oluella?

• Kylmiksellä oli eilen tosi paha olo. Hyi saatana. Mutta olo helpottui taisi kokea valaistumisen tai jonkun muun ihmeen

• Kylmis_
        sauna_timppa kirjoitti:

Kylmiksellä oli eilen tosi paha olo. Hyi saatana. Mutta olo helpottui taisi kokea valaistumisen tai jonkun muun ihmeen

No tuli ryypättyä perjantaina ja ajattelin saunaillassa olla vain krapulakaljalinjalla. Noloahan se on kylässä oksentaa ja rangaistukseksi itseäni kohtaan, saat halutessasi julkaista sen videon.

Yleensä kyllä pyrin olemaan kondiksessa joka lauantai, mutta nyt oli vähän huonohko olo.

• Asdfh3257

Joo kyl se vähän uskottavuutta syö kun pitää vuosikausia jankata tuota samaa lääkärileikkiä meidän matalaotsien kanssa.

• Tässä_joitakin_syitä

Alkoholi lisää tunnetusti ihmisessä aggressiivisuutta. Sokeritasapaino, välittäjäaineiden pitoisuudet ja suhteet toisiinsa ja aivojen toiminta muuttuu ja menee joillakin epätasapainoon, tai sekaisin. Naiisilla alkoholi lisää testosteronin pitoisuutta elimistössä.

Kirjoitettu ystävällisesti. Eikä haukkumis, mollaamis, tai missään muussakaan pahassa tarkoituksessa.

Hyviä jatkoja ja kesää!

• Faktaa_vakioista

1hoitsu, miten hemmetissä Kylmis onnistui karkaamaan Peltolan suljetulta osastolta? Kai sulla joku teoria täytyy olla?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe