Pliis auttakaa

Mjggh

Hei olen 16 vuotias ja minua jäi pelottamaan unieni merkitykset kun luin niitä jostain netti sivustolta. Kauhean monet asiat tarkoittavat surua ja menetystä ja kuolemaa kun esim näin että autoon astuminen tarkoittaa että suunniteltuun matkaan saattaa tulla muutoksia nii vaikka en edes muista astuneeni unessa autoon, pelkään että tein niin ja nyt ensi viikolla kun lähdemme matkalle niin pelkään siellä tapahtuu jotain kamalaa ja pelottaa myös kaikki muut symbolit jota näin unessa ja jotka tarkoittavat jotain harmillista. näin myös viime yönä unta että olin lentokoneessa ja nousun jälkeen se kone alkoi pyöriä miten sattuu siellä ilmassa kun se oli nousemassa ylöspäin ja nyt pelkään myös että lennolla tapahtuu jotain kauheaa:( Harmittaa kun odotan matkaa innolla mutta sitten pelottaa kokoajan että tapahtuu jotakin. ( minulla on siis lentopelko että olen miettinyt tulevaa lentoa aika paljon joten toivon että uni liittyy vain siihen). mikä voisi auttaa rauhoittamaan mieleni

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkapoikatässä

      Sinun unesi eivät ole enneunia - ole siis täysin turvallisella mielellä. Unikirjojen selitykset voit unohtaa kokonaan.
      Ehkä unesi liittyvät tuohon lentopelkoon, mutta voit olla varma siitä, että sinun matkasi tulee olemaan aivan ihana matka, voit nauttia täysin rinnoin matkastasi, mitään pelättävää sinulla ei ole. Anna tunteidesi tulla vapaasti esiin, kun nouset koneeseen, mutta älä pelkää omia tunteitasi, ne eivät ole se todellisuus - sinulla ei ole mitään pelättävää. Voit rentoutua koneessa ja ajatella, että saat matkustaa pehmeiden pilvien päällä. Kun rohkeasti kohtaat sen lentopelkosi ja toimit niin kuin pitää toimia, eli rohkeasti etsit koneesta paikkasi ja alat nauttia lennon tuomasta vaihtelusta ja kokemuksesta. Voit sulkea silmäsi ja kuvitella olevasi niiskuneiti joka istuu ihanalla pilvellä ja liitää uusiin ihaniin seikkailuihin, niin tuollaiset lempeät mukavat ja miellyttävät ajatukset vievät lentopelkosi pois ja voit kuvitella myös olevasi rentoutuneena meren rannalla, jossa koneen suihkumoottorien ääni on kuin meren aaltojen loisketta..
      Hyvää matkaa sinulle ja kaikille muillekin, jotka ovat mukana, viettäkää ihana matka ja loma.

    • Tulkintaa

      Hei,

      Edellinen kommentti olikin niin tyhjentävä ja hyvä, että lisään vain tämän:

      eli tuosta autoon astumisesta,
      unessa auto viestii riippumattomuutta ja itsenäisyyttä.
      Autoon astuminen unessa siis viestii askelta kohti itsenäistymistä (tai vaikkapa aikuistumista).

      Hyvää kesää ja kauniita unia!

    • Mjggh

      Kiitos paljon vastauksista, helpotti oloa:)

    • niplezz

      unet on ihan tyhmiä. jos näät unta että kävelet tyhjällä kadulla niin se ennustaa kuolemaa sulle samalle vuodelle xDD

      • Unetontyhamiaxd22

        Joo. Jos näät unta niin se tarkottaa että vanha pappa tulee ja raiskaa sut.


      • unetontyhmiäxdd

        ni8i on ja näin elien unta sellasesta vanhasta papasta joska raiskas mut eilen mitä teen auttakaa xDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2212
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1671
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1665
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1206
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      95
      1017
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1004
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      978
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      848
    Aihe