Oon 16v poika ja harrastan jalkapalloa. Koulussa olen myös menestyvä. Ongelma on että mulla ei oo ikinä ollut tyttöystävää tai ylipäätään tyttöjä kavereina. Ei edes sc juttelua/striikkiä. Onko tämä outoa tai löytyykö jopa kohtalotovereita?
Mitä mieltä
5
143
Vastaukset
Aina ei tarvitse mennä massan mukana. Ei se tee sinusta outoa, jos olet fiksu ja jätät seurustellut ja parisuhdeleikit vähän myöhemmäksi - eli siihen aikakauteen, jonne ne oikeasti kuuluisivat.
- Sekava
Usko pois toi on omalla tavalla kannattavaa. Et oo massan joukossa jossa painostetaan seurustelemaan koko ajan. Itekki oon ottannu asenteen et käyn koulut ilman poikia jos ei sit tuu jotaa kaveriks ja sit koulujen jälkee katotaa tuleeko joskus joku mut ei seurustelu oo sellain et oisit outo jos et ikinä ois.
- Fudisbro
Oon 15v,harrastan futista ja salia, mut eioo ollu koskaa suhteita. Snäpis on tietysti striikkei, mut en uskaltas tyylii mennä puhuu kellekkää :D. Ettoo ainut kaveri. Kyl se oikea aika tulee.
- heterojätkä15v
Te pojat olette homoja, ei siinä mitään väärää ole.
- Fudisbro
Perustele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696