Suomessa estetään lähetystyötä

Ei ymmärretä , että suomalaiset ovat hukkumassa syntiin.

20

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 222345

      Onko saksalaisjohtoinen moderointikoulu asialla, joka haluaa lopettaa elävän uskon??

    • Missä?
      Ettehän te edes tunne lähetystyötä?

      • Kyllä me lähetystyötä tehdään sekä kotimaassa että ulkomailla.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Kyllä me lähetystyötä tehdään sekä kotimaassa että ulkomailla.

        Missä estetään ja mainitse yksi ihminen joka on palkattuna paikalla, kuten Kristillisissä seurakunnissa.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Kyllä me lähetystyötä tehdään sekä kotimaassa että ulkomailla.

        Muuten jäi pois.
        Mainitse yksi paikka Suomesta, jossa SRK tekee lähetystyötä ja aika myös.
        Katulähetystyössä teitä ei näy?


      • S24 estää seuralinkkien laiton, linja on muuttunut.

        Eihän opetuslapsillekaan maksettu lähetystyöstä, kulut vain peitettiin.
        SRK tekee lähetystyötä 19 maassa..


      • Kesitas kirjoitti:

        Muuten jäi pois.
        Mainitse yksi paikka Suomesta, jossa SRK tekee lähetystyötä ja aika myös.
        Katulähetystyössä teitä ei näy?

        Nytkin parhaillaan on iso lähetystapahtuma menosssa, Reisjärven Opistoseurat.
        Ne kuuluvat radiossa ja netissä, sitä ei vain saa linkittää palstoille, ylläpito estää.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Nytkin parhaillaan on iso lähetystapahtuma menosssa, Reisjärven Opistoseurat.
        Ne kuuluvat radiossa ja netissä, sitä ei vain saa linkittää palstoille, ylläpito estää.

        Mikä lä lähetystapahtuma se on, jos pitää kokouksia vakiopaikassa.
        Lähetystyötä tehdään sellaiseen maastoon, jotka eivät ole kuulleetkaan Jeesuksesta?
        Tajuatko.
        Toisaalta ei SRK;n mukana kuulekkaan.


      • ei_vl

        Eihän siinä tarvi kuin laittaa selaimelle: opistoseurat.net/


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        S24 estää seuralinkkien laiton, linja on muuttunut.

        Eihän opetuslapsillekaan maksettu lähetystyöstä, kulut vain peitettiin.
        SRK tekee lähetystyötä 19 maassa..

        Kysyin, montako palakattua lähetyöntekijää on SRK;lla ja mitkä nimet?
        Muuten, eihän Jeeus ole tuttu USA;ssa, eihän.


      • ei_vl
        ei_vl kirjoitti:

        Eihän siinä tarvi kuin laittaa selaimelle: opistoseurat.net/

        ihme ja kumma, joutuu laittamaan eteen sen kolme tuplaveetä.


      • Kesitas kirjoitti:

        Kysyin, montako palakattua lähetyöntekijää on SRK;lla ja mitkä nimet?
        Muuten, eihän Jeeus ole tuttu USA;ssa, eihän.

        Eikö tule vasusta lähetystyöntekijöiden nimistä?
        Puhutta paskaa koko ajan muka lähetystyöstä, ikäänkuin koko alhuuli uupuisi.

        Moni seurakuntanne jäsen myös paheksuu sitä, ettei teillä ole lähetyötä, saarnaajat vain retkeilevät rahoillanne, sinne ne Sivi festari tuotot pannaan, leveään elämään Afrikassaja mustaa kainalossa.


      • satanon
        Kesitas kirjoitti:

        Eikö tule vasusta lähetystyöntekijöiden nimistä?
        Puhutta paskaa koko ajan muka lähetystyöstä, ikäänkuin koko alhuuli uupuisi.

        Moni seurakuntanne jäsen myös paheksuu sitä, ettei teillä ole lähetyötä, saarnaajat vain retkeilevät rahoillanne, sinne ne Sivi festari tuotot pannaan, leveään elämään Afrikassaja mustaa kainalossa.

        Umpipaha helluntairikollinen taas kaljoissaan katkerana.


    • Saksa on tuhon tiellä. Etelä-Saksassa on uusnationalistinen liike, joka on ateistinen.
      Se äärioikeistoa ja on natsitaustainen. Se havittelee maailman valloitusta ja ulottaa lonkeronsa 17 maahan, Suomeenkin.

      • Sen taustalla on paholaisen palvelua, se on Pedon valtakunnan alku.


      • Siinä havitellaan maailman saamista taloudellisesti pienen piirin hallintaan, sitä on USA:ssakin. Mun hyvä kaveri Claudia tutkii sitä siellä.


      • Suomessa tämä ääriliike on keskittynyt pääkaupunkiseudulle. Se saa rahoitusta, ( lahjuksia ) Saksasta. Sillä on sotilaallinen siipi, "Saksin armeija".


    • Missä_maissa

      Monet suomalaiset seurakunnat tekevät hyvin monipuolista lähetystyötä.

      Missä maissa vanhoillislestadiolaisella herätysliikkeellä on lähetystyöntekijöitä?

      • Lähetystyötä tehdään 19 maassa, niihin tehdään lähetysmatkoja.
        Pidetään seuroja, joihin kaikki ovat tervetulleita.


    • Keuruun

      palstallakin oli lyhyt juttu siellä viikon kuluttua järjestettävistä Jämsän seuroista, mutta se oli hetikohta poistettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe