Mainitsen muutaman homoutta kristilliseltä
kannalta käsittelevän kirjan.Rohkaisen tutustu-
maan, vaikkeivät ne edustakaan vl:tta.Nimimerk-
kien "nainen" ja "johanvaan" ei kannattane
vaivautua.
Payne, Leanne: Särkynyt minäkuva
Comiskey, Andrew: Täyteen mieheyteen ja koko
naiseksi
Bergner, Mario: Rakkauden uusi suunta
sekä vm:n engl.kiel. sivut:
www.redeemedlives.org
Lukuvinkki uskovaisille homoille
16
978
Vastaukset
- usk.m
"eheytymistä" kohtaan. Itse asiassa pidän sitä täytenä huuhaana, jos saan ilmaista näin kärkevästi. Seksuaalisia haluja samaa sukupuolta kohtaan tuntevan ihmisen ei tarvitse "muuttua heteroksi". Ihan turha tällaisille ihmisille on lastata lisää taakkaa. Silti minäkään (mitä epäuskoiset eivät mitenkään ymmärrä) en Raamatusta löydä puoltolauseita homosuhteille.
Nykyaika on niin kyllästetty seksillä ja hedonismilla, väitetään jopa, että on mielenterveydelle haitallista olla toteuttamatta seksuaalisuuttaan. Paljasta ja stereotypisoivaa kuvaa tulee joka tuutista, varsinkin mainokset ovat niitä täynnä. "Vapaamielisyys" ja "suvaitsevaisuus" on tosiasiassa irstautta ja silkkaa haureutta. Siinä olisi paljon parantamisen varaa - mutta tuskinpa muutosta tulee, korkeintaan huonompaan suuntaan.
Meni kyllä hieman ohi aiheen... - Nainen
Miksi niitä ei kannata vaivautua lukemaan?
Siksikö, koska minä uskon ja tiedän olevani Jumalan lapsi ja olen uskomassa, mutta en enää valhetele ja näyttele läheisilleni enkä uskonsisarille enkä uskonveljille heteroa? Siksikö ne ei minulle sovi, kun olen rehellinen kuten täytyykin olla, enkä enää elä valheen ja valehtelijan synnissä?
Minäkin tiedän homoutta kristilliseltä kannalta käsitteleviä kirjoja, jotka ovat luterilaisten homojen kirjoittamia ja heteroiden kirjoittamia.
tahtoisitko lukea niitä, jos laitan viitteitä?
tajuat kai homojen olevan homoja ja heteroiden heteroita, eikä kukaan meistä muuksi muutu.- Liisa
koska olet kantasi valinnut ja siinä onnellinen.Minulla ei ole tarvetta eikä halua vaikuttaa vakaumukseesi.Em. kirjojen sanoma ei siten ole suunnattu sinulle, eikä ole tarpeellista eikä eikä
aiheellista kaltaisillesi.Voi olla etteivät ne sopisikaan sinulle siksi, että suoni päässäsi saattaisi poksahtaa, kun olet noin kiihkeä.
Vihje oli tarkoitettu tiedoksi sellaisille, jotka vakavasti ovat kiinnostuneita vaihtoehdosta vallalla olevalle propagandalle,joka on hyvin edustettuna.Sitäkö ei olisi saanut tehdä? Suvaitsevaisuutesi on valikoivaa.
Olen lukenut kasan kirjoja,luterilaisten homojen sekä heteroiden kirjoittamia sekä seurannut yleistä keskustelua aiheesta.Siltä puolen tuskin uutta olennaista argumentointia löytyy, joka mieleni muuttaisi.Pidä linkkisi.Olen puoleni valinnut kuten sinäkin.
Retostelusi erinomaisella rehellisyydelläsi ja valehtelemattomuudellasi kuulostaa typerältä ja lapselliselta. Ne ovat ihan tavallisia ominaisuuksia.
Mitä muuttumiseen/muuttumattomuuteen tulee, voit puhua vain omalta osaltasi.Mikä sinä olet julistamaan ja tuomitsemaan muuttumattomuuteen kaikkia muita maailman ihmisiä, olkootpa keitä
hyvänsä, homoja tai heteroita.
Koetan vastata jotain toiseenkin viestiisi kunhan ennätän. - Nainen
Liisa kirjoitti:
koska olet kantasi valinnut ja siinä onnellinen.Minulla ei ole tarvetta eikä halua vaikuttaa vakaumukseesi.Em. kirjojen sanoma ei siten ole suunnattu sinulle, eikä ole tarpeellista eikä eikä
aiheellista kaltaisillesi.Voi olla etteivät ne sopisikaan sinulle siksi, että suoni päässäsi saattaisi poksahtaa, kun olet noin kiihkeä.
Vihje oli tarkoitettu tiedoksi sellaisille, jotka vakavasti ovat kiinnostuneita vaihtoehdosta vallalla olevalle propagandalle,joka on hyvin edustettuna.Sitäkö ei olisi saanut tehdä? Suvaitsevaisuutesi on valikoivaa.
Olen lukenut kasan kirjoja,luterilaisten homojen sekä heteroiden kirjoittamia sekä seurannut yleistä keskustelua aiheesta.Siltä puolen tuskin uutta olennaista argumentointia löytyy, joka mieleni muuttaisi.Pidä linkkisi.Olen puoleni valinnut kuten sinäkin.
Retostelusi erinomaisella rehellisyydelläsi ja valehtelemattomuudellasi kuulostaa typerältä ja lapselliselta. Ne ovat ihan tavallisia ominaisuuksia.
Mitä muuttumiseen/muuttumattomuuteen tulee, voit puhua vain omalta osaltasi.Mikä sinä olet julistamaan ja tuomitsemaan muuttumattomuuteen kaikkia muita maailman ihmisiä, olkootpa keitä
hyvänsä, homoja tai heteroita.
Koetan vastata jotain toiseenkin viestiisi kunhan ennätän.Kiitos vastauksesta.
Ei se ole minun tuomio muuttumattomuuteen. Siitä on oikeasti lukuisia tutkimuksia, ettei yhtäkään ole onnistuttu toiseksi muuttamaan. Tiedät sen itsessäsi jos olet lesbo, ettet muutu. Jos muuttuisit lesbosta heteroksi, olisit oikeasti maailman ensimmäinen sellainen ihminen ja sinusta varmasti kiinnostuisivat psykiatrit, lääkärit ja psykologit ja he tahtoisivta mielellään sinua tutkia, jotta tuo muuttumisesi voitaisiin tieteellisestikin todeksi havaita.
laitan sulle myöhemmin linkkejä lääkäreiden kirjoituksiin koskien noita eheyttämisterapioita.
Kuulin just eilen jonkin sanonnan, joka kuvaa sellasia ihmisiä, jotka on homoja mutta näyttelevät heteroa. En muista sitä, mutta se sisälsi sanan "väärä". Ajattelin, että jopa jumalattomat pitävät sitä näyttelemistä ja heteroiden huijaamista vääränä ja eettisesti vääränä. Tuntuu kummalta, jos uskova ei pidä heteroiden huijaamista ja heille näyttelemistä vääränä ja syntinä, vaikka on opetettu, että Jumalan lapsen tulee valkeudessa vaeltaa.
Ei ole ollut kenellekkään helppoa nämä ulostulemiset, etenkään niille, joiden on se pakko tehdä päästäksensä Taivasten Valtakuntaan, sillä Jumalan lapsi vaeltaa valkeudessa eikä valehtele, koska se johtaa helvettiin. tarkotan niitä homoja, jotka on menneet huijaamaan heteroa ja avioituneet ja näyttelevät heteroa, vaikka ovat muuta, eikä puoliso tiedä totuutta. Nehän joutuu helvettiin, jos eivät tunnusta valehtelemisen ja näyttelemisen syntiä ja rikkomusta puolisoitaan kohtaan. Ei siinä ole valinnan vaihtoehtoja. Jumalan sana on yksinkertainen tässä: valehtilja ja väärintekijä on ansainnut kuoleman ja väärintekeminen täytyy tunnustaa sille, jota kohtaan on väärin tehnyt ja se täytyy Jumalalle tunnustaa ja saada syntinsä anteeksi annetuiksi vielä.
Voithan sinä itseäsi pettää muuttuneesi homosta heteroksi, mutta Jumala näkee totuuden. Jos samalla huijaat heteroita tuolla asialla, että olisit muka hetero, niin siitä Jumala sinut tuomitsee. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Se on helvettiin johtava tie, vaikka miten sitä yrittäisi valehdella itselleenkin, niin Jumalan sana vaan pysyy ja sen edessä tietää miten asiat todellisesti on.
valitettavasti en voi kuin todeta kaksi asiaa, että raamatun mukaan homoseksi on syntiä. Silloin homo ei vois harjoittaa koskaan seksiä. Toinen asia lisäksi on se, että Raamatussa lukee, että valehtelija joutuu helvettiin, eikä Jumalan lapset saa valehdella toisilleen. Homolle se tarkottaa toista elämän järkyttävää tosiasiaa: homoutta ei saa peitellä ja näytellä olevansa hetero. Jos teet niin, et ole Taivastiellä.
Ei saa solmia rakkaussuhdetta ja ei saa elää kaapissa, vaan on kerrottava homous rehellisesti, eikä saa valehdella. Siinä ne kaksi asiaa, mitä Raamatun mukaan homonkin on noudatettava, jos haluaa elää Herran tahdon mukaan. En minä ole Raamatun sanaa keksinyt, vaan tuo on totuus, johon kaikki uskovat kasvaa. Ei homo voi muuttaa Raamatun sanaa mieluisakseen ja kuvitella pääsevänsä Taivaaseen, vaikka ei elä valkeudessa, vaan näyttelee heteroa.
Ei niistä kirjoista saa noihin kahteen asiaan apua, kun ei noi Raamatun totuudet tuosta mihinkään muutu. Helvettiin homo joutuu, jos näyttelee heteroa ja helvettiin homo joutuu, jos elää rakkaussuhteessa toisen kanssa. Raamattu ei anna homolle paljon liikkumatilaa. Homo voi huijata itseään ja kuvitella pääsevänsä Taivaaseen, vaikka ei eläkkään valkeudessa, vaan näyttelee ja valehtelee heteroa. Jumala näkee siitä homosta totuuden, koska Jumala hänet tuntee. - usk.m
Nainen kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ei se ole minun tuomio muuttumattomuuteen. Siitä on oikeasti lukuisia tutkimuksia, ettei yhtäkään ole onnistuttu toiseksi muuttamaan. Tiedät sen itsessäsi jos olet lesbo, ettet muutu. Jos muuttuisit lesbosta heteroksi, olisit oikeasti maailman ensimmäinen sellainen ihminen ja sinusta varmasti kiinnostuisivat psykiatrit, lääkärit ja psykologit ja he tahtoisivta mielellään sinua tutkia, jotta tuo muuttumisesi voitaisiin tieteellisestikin todeksi havaita.
laitan sulle myöhemmin linkkejä lääkäreiden kirjoituksiin koskien noita eheyttämisterapioita.
Kuulin just eilen jonkin sanonnan, joka kuvaa sellasia ihmisiä, jotka on homoja mutta näyttelevät heteroa. En muista sitä, mutta se sisälsi sanan "väärä". Ajattelin, että jopa jumalattomat pitävät sitä näyttelemistä ja heteroiden huijaamista vääränä ja eettisesti vääränä. Tuntuu kummalta, jos uskova ei pidä heteroiden huijaamista ja heille näyttelemistä vääränä ja syntinä, vaikka on opetettu, että Jumalan lapsen tulee valkeudessa vaeltaa.
Ei ole ollut kenellekkään helppoa nämä ulostulemiset, etenkään niille, joiden on se pakko tehdä päästäksensä Taivasten Valtakuntaan, sillä Jumalan lapsi vaeltaa valkeudessa eikä valehtele, koska se johtaa helvettiin. tarkotan niitä homoja, jotka on menneet huijaamaan heteroa ja avioituneet ja näyttelevät heteroa, vaikka ovat muuta, eikä puoliso tiedä totuutta. Nehän joutuu helvettiin, jos eivät tunnusta valehtelemisen ja näyttelemisen syntiä ja rikkomusta puolisoitaan kohtaan. Ei siinä ole valinnan vaihtoehtoja. Jumalan sana on yksinkertainen tässä: valehtilja ja väärintekijä on ansainnut kuoleman ja väärintekeminen täytyy tunnustaa sille, jota kohtaan on väärin tehnyt ja se täytyy Jumalalle tunnustaa ja saada syntinsä anteeksi annetuiksi vielä.
Voithan sinä itseäsi pettää muuttuneesi homosta heteroksi, mutta Jumala näkee totuuden. Jos samalla huijaat heteroita tuolla asialla, että olisit muka hetero, niin siitä Jumala sinut tuomitsee. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Se on helvettiin johtava tie, vaikka miten sitä yrittäisi valehdella itselleenkin, niin Jumalan sana vaan pysyy ja sen edessä tietää miten asiat todellisesti on.
valitettavasti en voi kuin todeta kaksi asiaa, että raamatun mukaan homoseksi on syntiä. Silloin homo ei vois harjoittaa koskaan seksiä. Toinen asia lisäksi on se, että Raamatussa lukee, että valehtelija joutuu helvettiin, eikä Jumalan lapset saa valehdella toisilleen. Homolle se tarkottaa toista elämän järkyttävää tosiasiaa: homoutta ei saa peitellä ja näytellä olevansa hetero. Jos teet niin, et ole Taivastiellä.
Ei saa solmia rakkaussuhdetta ja ei saa elää kaapissa, vaan on kerrottava homous rehellisesti, eikä saa valehdella. Siinä ne kaksi asiaa, mitä Raamatun mukaan homonkin on noudatettava, jos haluaa elää Herran tahdon mukaan. En minä ole Raamatun sanaa keksinyt, vaan tuo on totuus, johon kaikki uskovat kasvaa. Ei homo voi muuttaa Raamatun sanaa mieluisakseen ja kuvitella pääsevänsä Taivaaseen, vaikka ei elä valkeudessa, vaan näyttelee heteroa.
Ei niistä kirjoista saa noihin kahteen asiaan apua, kun ei noi Raamatun totuudet tuosta mihinkään muutu. Helvettiin homo joutuu, jos näyttelee heteroa ja helvettiin homo joutuu, jos elää rakkaussuhteessa toisen kanssa. Raamattu ei anna homolle paljon liikkumatilaa. Homo voi huijata itseään ja kuvitella pääsevänsä Taivaaseen, vaikka ei eläkkään valkeudessa, vaan näyttelee ja valehtelee heteroa. Jumala näkee siitä homosta totuuden, koska Jumala hänet tuntee.on yksistään itsepetosta, jolla selität synnin luvallisuuden. Ei minua Jumala syytä siitä, etten elä toisen miehen kanssa, eikä Hän myöskään syytä minua siitä, etten ole tullut ulos kaapista. Kuten tuli jo todettua, ihan toinen voima tuollaisia syytöksiä laittaa mieleen.
- usk.m
usk.m kirjoitti:
on yksistään itsepetosta, jolla selität synnin luvallisuuden. Ei minua Jumala syytä siitä, etten elä toisen miehen kanssa, eikä Hän myöskään syytä minua siitä, etten ole tullut ulos kaapista. Kuten tuli jo todettua, ihan toinen voima tuollaisia syytöksiä laittaa mieleen.
muuta valehtelua kuin sellaista, jolla aiheutetaan vahinkoa muille - älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Osan "totuudesta" kertomatta jättäminen EI ole valehtelua.
- Nainen
usk.m kirjoitti:
muuta valehtelua kuin sellaista, jolla aiheutetaan vahinkoa muille - älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Osan "totuudesta" kertomatta jättäminen EI ole valehtelua.
Valehtelijat, ylpeät, juoruajat jne. eivät peri paikkaa taivasten valtakunnassa, vaan saavat osakseen kuoleman tuomion. Paavali kirjoitti siitä monta kertaa.
Valkeudessa vaeltaminen ei siedä sitä, että näyttelee jotakin sellaista mitä ei ole. Galatalaiskirjeessä on se kohta siitä, mitä on ne Hengen Hedelmät ja valkeudessa vaeltaminen. Minut on ainakin opetettu ja aina seuroissa olen kuullut, että valkeuden lapsina valeltaminen on sitä, mitä Raamatussa sanotaankin ja Paavali oikeasti monta kertaa kirjoittaa siitä, että valehtelijat joutuvat hevettiin. En minä tiedä miksi Paavali oli niin ankara tässä asiassa. Minä vaan olen sen ottanut tosissani, koska Raamattu pitää ottaa kokonaan toissaan, eikä vaan niitä kohtia jotka miellyttää.
Raamattu todella kieltää valheessa elämisen ja valehtelemisen monta kertaa Paavalin kirjoitukissa. Miten voi Jumalan lapsi näytellä jotakin sellaista, mitä ei oikeasti ole? Ei sitä voi tehdä niin, ramatun mukaan. Jos te olette valkeuden päällenne pukeneet, niin myöskin valkeudessa vaeltakaa... Jotakin sellasta tekstiä tulee mieleeni, en muista mistä kohden se on. Kun näyttelee sellaista mitä ei ole, niin miten se voi olla valkeudessa elämistä, kun se on totuuden peittämistä ja väärän käsityksen antamista? Miten voi uskova tahallaan antaa itsestään väärän käsityksen toisille uskoville? Sehän on valehtelemista ja jos homo antaa uskoville sen käsityksen että olisi hetero, niin se ei ole valkeudessa vaeltamista, vaan väärän käsityksen antamista. Väärän käsityksen antaminenhan on petosta ja epäluotettavuutta, vaikka ne petetyt eivät siitä mitään tietäiskään, niin Jumala tietää. Petollisuus, valehteleminen ja epäluotettavuus ja vääryys.. niitä jos tekee, niin niiden tekijät "ovat kuoleman ansainneet, eivätkä ainoastaan ne jotka itse niin tekevät, vaan nekin jotka vieläpä osoittavat hyväksynnän niille, jotka niitä tekevät" lukee Roomalaiskirjeessä 1:29-32. usk.m kirjoitti:
uloslausua kaikkea syntihalujaan. Sellainen tominta ei ole valehtelua. Minusta olisi outoa ja kiusallista, jos kaikki ajatus purettaisiin sellaisenaan ulos. Tosin jos alat seukata tytön kans on reilua kertoa tollaset (homotaipumus) asiat hänelle.
- usk.m
Leenu.n kirjoitti:
uloslausua kaikkea syntihalujaan. Sellainen tominta ei ole valehtelua. Minusta olisi outoa ja kiusallista, jos kaikki ajatus purettaisiin sellaisenaan ulos. Tosin jos alat seukata tytön kans on reilua kertoa tollaset (homotaipumus) asiat hänelle.
Mutta koska minulla ei ole mitään halua jakaa elämääni kenenkään kanssa, asia ei taida olla ongelma koskaan (vaan mistäpä minä tietäisin?).
- Johanvaan
usk.m kirjoitti:
Hyvä veli. Raamattu kieltää kaiken valehtelun. Valehtelu ei kuulu Hengessä vaeltamiseen.
Hetero uskova ei voi antaa toisille uskoville väärää käsitystä omasta itsestään minkään asian suhteen. Meidän kuuluu vaeltaa TOTUUDESSA ja Hengen johdatuksessa. Pyhä Henki ei totisesti johdata ketään uskovaa siihen, että uskova tietoisesti ylläpitää vääriä käsityksiä omasta itsestään.
Tämä koskee myös homoja. Ei homouskovakaan voi antaa väärää käsitystä omasta itsestään toisille uskoville, jos tuo homouskova totuudessa ja Hengessä vaeltaa. Jos hän sellaista tekee, ei hän valellä Hengessä eikä totuudessa, sillä Pyhä Henki ei ole sellainen, joka sallisi vääryyden tekemistä.
Siksi ei voi homouskovakaan tietoisesti ylläpitää väärää käsitystä omasta itsestään. Nainen-nimimerkki lainasi Roomalaiskirjettä. Se on siinäkin kohden niin selkeästi ilmaistu. Antamalla tietoisesti toisten luulla itsestä jotakin sellaista, mikä ei ole totta, ei ole totuudessa ja Pyhässä Hengessä vaeltamista. Sellaiseen ei uskova voi mennä mukaan.
Ei homon tarvitse julistaa homoutta, kuten Leenu kirjoitti. Eihän heterotkaan julista seksuaalisuuttaan. Homo ei kuitenkaan voi antaa itsestään väärää käsitystä, sellaista käsitystä, joka ei pidä paikkansa. Hän ei voi ylläpitää käsitystä, että olisi hetero, jos on oikeasti homo. Homoutta ei tarvitse julistaa, mutta se on selkeästi tuotava esiin, jos tulee niitä tilanteita, joissa muutoin joutuisi väärää käsitystä ylläpitämään.
Ei uskovat voi lähteä tukemaan sellaista, että joku uskova vaeltaisi totuudessa ja Pyhässä Hengessä silloin, kun tuo uskova tietoisesti antaa väärän käsityksen itsestään tai jos tietoisesti ylläpitää väärää käsitystä itsestään. Paavali kirjoitti, että uskovat eivät saa hyväksyä sellaista käyttäytymistä, joka on väärin, petollista, valheellista ja joka ei ole totuudenmukaista ja luotettavaa.
Ei se ole luotettavan ihmisen toimintaa, jos ylläpitää väärää käsitystä itsestään. Uskova ei toimi siten, jos Hengessä vaeltaa. Valkeuden lapsina meidän tulee vaeltaa totuudessa, rehellisyydessä, eikä petoksessa ja valheissa ja väärän käsitysten antamisissa ja niiden vahvistamisissa.
Ei ole oikein sekään, jos sinä vahvistat toisia homoja tuolle väärien käsitysten ylläpitämisen tielle. Paavali kirjoitti siinä Roomalaiskirjeen kohdassa, jota Nainen lainasi, että sellainenkin toiminta on väärin.
Homoutta ei tarvitse julistaa. Mutta kun homo tulee tilanteeseen, jossa hänen täytyy antaa heterokäsitys itsestään tai ylläpitää heterokäsitystä, silloin homon on kerrottava totuus näille omaisille ja ihmisille, eikä hän saa antaa heterokäsitystä eikä sitä vahvistaa.
Valitettavasti Paavali ei kirjoittanut tästä totuudessa ja Hengessä vaeltamisesta siten, että homot saisivat tehdä siinä poikkeuksia ja antaa vääriä käsityksiä itsestään. Jumalan sana koskee myös homoja. Homotkaan eivät saa olla epäluotettavia, petollisia ja valehtelijoita, jos haluavat uskossa elää. Uskossa eläminen on elämistä Hengen mukaan totuudessa ja rehellisyydessä. Siinä ei voi ylläpitää itsestään valheita. Jos niitä ylläpitää, silloin ei ole oikein uskomassa ja Raamatun sana siitä, että he ovat ansainneet kuoleman, pitää paikkansa heidän kohdallaan, vaikka olisivat homoja, sillä Sana koskee homoja kuten se koskee heteroitakin. - Liisa
usk.m kirjoitti:
usk.m:n kanssa.Ei ole mitään valehtelua se, ettei leväytä kaikkia sielunelämänsä intiimisyyksiä julki estottomasti kaikille uusille ja pintapuolisille tuttavuuksille.Eikä tutummillekaan, jos ei ystävyys/luotamus ole sen asteella.Eiväthän niin tee muutkaan.Sanallinen itsensäpaljastelu ei ole paljon viuhahtelua terveempää.
Ihmisellä tulee olla myös ne suojaavat rajat.Eri ihmisillä ne voivat olla erilaiset.Ei meidän tarvitse paljastaa itsestämme toisille yhtään sen enempää kuin haluamme.Sinuun ihastuneita tyttöjä et tietenkään johtaisi harhaan, senhän olet todennut.
Ei Jeesuskaan kertonut kaikkea kaikille.Häntä seurasi paljon kansaa,todetaan UT:ssa.Oli ne 70,sitten 12:ntoista opetuslapsen sisäpiiri, joista 3 läheisintä.Näille hän opetti asioita,joita ei muille ja otti mukaansa valikoituihin tilanteisiin
kuten Getsemaneen.
VT:ssa kuvataan muureja ja aitoja myönteisessä mielessä.Ne antoivat suojaa ja turvallisuutta.
Jossakin UT:n kirjeessä, pitäisi tietää missä, mutta en nyt osaa sanoa, kehotetaan: TIETÄKÄÄ, kuinka teidän tulee itsekullekin vastata...
Ja jossakin vielä,että kaikki mitä Raamattuun on kirjoitettu, on meille esikuvallista.Voinemme soveltaa niitä tähänkin asiaan.
- Nainen
Löytäsin tuolta linkkejä ja kirjallisuutta tieteellisiin tutkimuksiin, joissa on tutkittu homoja, joita on yritetty eheyttää terapioilla. Vielä ei ole yhtäkään sellasta homoa löytynyt, joka olisi muuttunut heteroksi. ne on kauheita heterolääkäreiden kirjottamia tutkimuksia, tai siis se sisältö on kauheaa, sillä nuo eheyttämisterapioissa olleet ihmiset on saaneet vakavia psyykkisiä sairauksia ja ongelmia siitä eheyttämisestä. Tästä on suomalaisetkin lääkärit jo kirjoittaneet viimevuonna. Sellasilla yrityksillä muuttaa ihmisen homoutta heteroksi, tehdään väkivaltaa ihmistä kohtaan ja hän pahimmillaan saa raskaita psyykkisiä ongelmia.
uskovan pitäisi sen luonnostaan tajuta, että ei Jumalan luomistyötä voi mennä muuttamaan. Se on otettava sellaisenaa. ne, jotka pyrkii muuttamaan toisen seksuaalista suuntausta, tekevät siinä paisi syntiä sitä ihmistä kohtaan niin myös Jumalaa kohtaan. Jos sä et voi homoutta ymmärtää, niin sun on kuitenkin sen olemassa olo hyväksyttävä, vaikket ymmärtäiskään. Ei me voida kaikkea ymmärtää. Jumala yksin ymmärtää.
sano jos haluat mun laittavan linkkejä lääketieteellisiin tutkimuksiin, joissa kerrotaan karua totuutta noista eheyttämisterapioista.
yritä hyväksyä lähimmäistesi olemassaolo, äläkä lähde heitä muuttamaan.
usk.m on löytnyt oman tiensä elää homona. Älä häntä muuta. Kyllä Jumala hänerstä huolta pitää, äläkä sinä muuta sitä, mitä Jumala on hänelle antanut ja mitä Hän on hänelle suonut. Se on heidän välinen asia, äläkä puutu siihen haluamalla muuttaa Jumalan työtä, sillä sinä et ole Jumala etkä tunne Jumalan teitä hänen kohdallaan.
Sama koskee muita uskovia homoja, siis heihin suhtautumista. Älä mene puuttumaan Jumalan työhön, sillä syntiä sinä siinä teet. Sen jonka Jumala on nimeltä kutsunut, Hän myös kantaa, eikä irti päästä, joten älä mene Jumalan ja toisen ihmisen väliin omilla ihmisen tahdoillasi, vaan hyväksy lähimmäisesi sellaisena kuin hän on ja luota Jumalaan. - vl-jäbä23v
Mä olen vissiin lukenut noi kaikki kirjat, mutta ei ne musta mitään erikoisia olleet, sai niistä tietenkin monipuolisemman näkökulman asiaan...
Mä olen lukenut kymmenkunta kirjaa homoudesta, osa on ollut huuhaata ja tieteellisten kirjoitusten perusteella olen yhä vakuuttuneempi, että homoseksuaalisuutta ei voida muuttaa heteroseksuaalisuudeksi kuin äärimmäisen harvoissa tapauksissa ja useimmilla homoilla erilaisista eheytymisterapioista voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä, jopa vakavia psyykkisiä traumoja... - Johanvaan
Olen homon (useiden) omainen, ts. heitä on perheessäni ja suvussani.
Eheyttämisterapioista sinulle jo vastattiin. Niillä on saatu vakavaa vahinkoa aikaseksi ihmisten psyykkeelle.
Lähimmäinen tulisi hyväksyä sellaisenaan, eikä mennä muuttelemaan Jumalan luomistyötä, sillä Jumalan luomistyötä et voi muuksi muuttaa: homoja ei voi muuttaa heteroiksi, kuten se on tutkimuksissa osoitettu, eikä heteroita homoiksi.
Jumalan luomistyö on aina hyvää.
Vaikka ihminen ei voi ymmärtää Jumalan tarkoituksia ja Hänen luomistöitään, uskova saa luottaa siihen, että Jumala kyllä itse tietää mitä on luonut ja miksi on luonut sitä mitä on luonut ja että kaikki Hänen luomansa on hyvää.
Ei Jumalan ja ihmisen välistä asiaa saa mennä toinen omalla tahdollaan muuttelemaan. Todella:
luota vaan Jumalaan, äläkä puutu Jumalan töihin.
Jos sinä olet homo, etkä kykene homouttasi hyväksymään, Jumala sinut hyväksyy kuitenkin homona. Sinä saat luottaa siihen.
Jos olet homo, tiedät sen omassa itsessäsi erittäin hyvin ja Jumalan kasvojen edessä, että mikään ei ole koskaan poistanut sinusta homoutta, eikä sitä tule sinusta koskaan poistamaankaan.
Sinun on etsittävä Jumalan tahtoa homona, sillä homoksi olet luotu, syntynyt. Älä taistele sitä vastaan, mikä on Jumalan tahto sinun elämässäsi, vaikka et voikkaan ymmärtää Jumalan tarkoitusperiä.
Kyllä Jumala sinua johdattaa hyväksymään homoutesi ja elämään avoimesti ja rehellisesti sellaisena ihmisenä kuin olet, jos et vain rimpuile Jumalan tahtoa vastaan omien ihmisten pelkojesi tähden.
Täällähän on tullut esiin homojen kirjoituksissa, että Jumala on johdattanut heitä eri tavoin elämään eri tavoilla. Kuuntele sinäkin Jumalaa ja etsi Häntä, jotta saat elää nauttien elämääsi, jonka olet lahjaksi saanut, äläkä kiellä sitä, mitä olet, sillä sinä olet Jumalan luomus kuten jokainen heterokin. - Nainen
Anteeksi Liisa, kun olen niin ehdoton tuon raamatun suhteen koskien meitä homoja. Ei minun tarkoitus ole satuttaa.
Ajattelin joskus aiemmin sitäki, että näyttelemällä ja siis siten valehtelmalla heteroa minä teen väärin toisia ihmisiä kohtaan sen lisäksi että rikon siinä Jumalan sanaa vastaan.
Sitten taas, kun lopetin näyttelemisen ja kerroin kaikille totuuden että olen lesbo, minä teen oikein heitä kohtaan ja vaellan kuten täytyykin valkeudessa vaeltaa.
Nyt minun syntini raamatun mukaan on se, että rakastan toista naista. Tässä synnissä en tee rikosta ketään toista ihmistä kohtaan, mutta teen rikoksen Jumalan sanaa kohtaan.
Kumpi synti olisi ollut parempi vaihtoehto? Se, että näyttelen heteroa, joka on rikkomus ihmisiä ja Jumalan sanaa kohtaan, vai se synti, että en riko enää ihmisiä kohtaan, mutta rikon vain Jumalan sanaa vastaan?
Kumpikin niistä synneistä on Jumalan edessä yhtä suuri ja ne molemmat vie helvettiin. Ihmisiä kohtaan en tee väärin, koska en näytellyt heteroa ja avioitunut heteromiehen kanssa hänelle näytellen.
Nyt minulla on Raamatun mukaan yksi synti, jossa en riko toisia vastaan, mutta Jumalan sanaa vastaan rikon. raamatun mukaan ne homot, jotka vaehtelevat ja näyttelevät heteroa, joutuvat ihan varmasti helvettiin rikkoessaan sekä Jumalan sanaa vastaan että toisia ihmisiä vastaan. Raamatun mukaan minäkin joudun helvettiin rikkoessani Jumalan sanaa vastaan.
Jos joku homo joka näyttelee heteroa luulee pääsevänsä Taivaaseen, vaikka elääkin valheessa ihmisiä vastaan rikkoen ja Jumalan sanaa vastaan rikkoen, niin samalla logiigalla minäkin olen menossa Taivaaseen, koska minun syntini ei Jumalan sanan edessä ole yhtään sen suurempi kuin noiden valheessa elävien homojenkaan.
Minä pääsen Taivaaseen varmasti vaikka elän rakastaen naista, jos nuo valheessa ja näyttelemisessä elävät kaappihomot pääsevät Taivaaseen. Mutta Raamatun mukaan he eivät tule pääsemään Taivaaseen, koska näyttelevät ja valehtelevat, enkä Taivaaseen päse minäkään Raamatun mukaan, mutta minun syntini on toinen kuin valehtelemisen synti. Minun ainoa syntini on se, että tosissani rakastan naista.
Homo ei saisi näytellä eikä valehdella olevansa hetero, koska valehteleminen ja näytteleminen muuta kuin mitä on, ovat syntiä, eikä valkeudessa vaeltamista. Homo ei saisi myöskään harjoittaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Homo ei siis saisi elää kaapissa, eikä saisi harjoittaa seksiä, jotta pääsisi Taivaaseen.
Minut vie helvettiin se, että rakastan naista myös seksuaalisesti. Toinen homo joutuu helvettiin sen takia, että valehtelee ja näyttelee olevansa jotakin muuta, mitä todellisuudessa on.
Minä uskon Jumalan edessä, että Jumala on kanssani ja pääsen Taivaaseen. Minun on pakko uskoa siihen. Toinen homo uskoo Jumalan edessä siihen, että Jumala on hänen kanssaan vaikka hän näyttelee ja valehtelee. Hänen on pakko uskoa siihen.
Jos Jumalan sanaa ei muuttele, niin helvettiin noi homot jouttu ja helvettiin minäkin joudun. Me vaan joudutaan helvettiin eri synneistä.
Minä vaan uskon Jumalan olevan kanssani, kuten sinäkin ehkä uskot Jumalan olevan kanssasi, vaikka näyttelet jotakin sellaista, mitä et oikeasti ole. Ihan niinku Jumala olisi mukanasi siunaamassa sinun valheesi ja Sanan vastaisen elämäsi ja ihan niinku Jumala olisi siunaamassa minun Sanan vastaisen elämäni.
Ei Jumala hyväksy sitä valehtelemisen syntiä niinkuin Hän ei hyväksy sitäkään syntiä, että homot harjoittaa seksiä.
Mutta minä uskon siitä huolimatta olevani taivastiellä ja pääseväni Taivaaseen vielä. Sinäkin taidat uskoa olevasi Taivastiellä, vaikka todellisuudessa sinäkään et sillä tiellä ole, jos näyttelet jotakin sellaista mitä et oikeasti ole.
Olen jättänyt tämän asian Jumalan käsiin. Minä vaan uskon, että Jumala on kanssani. Minä en enää näyttele muille jotakin sellaista mitä en oikeasti ole, joten en tee syntiä heitä vastaan. Minä rakastan naisen kanssa, enkä tee syntiä häntä vastaan, sillä me rakastamme toisiamme oikeasti.
Nämä asiat ovat niin vaikeita ja homojen täytyy vaan pettää tavalla tai toisella itseään ja joutuvat helvettiin. Raamatun mukaan Taivaaseen olisi vain se yksi tie, että elää valkeudessa eikä näyttele ihmisille heteroa eikä rakasta seksuaalisesti ketään.
Toivon sinulle hyvää jatkoa. Jos olet lesbo, toivon sinulle onnea ja onnellisuutta elämääsi. me ollaan aika tuomittuja ihmisiä Raamatun mukaan, eikä ole hyväksi että vielä lisäisin sinulle pahaa mieltä omilla kirjoituksillani, joten anteeksi jos olen satuttanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855