Isäni on alkanut lyhyen ajan sisällä tiputtelemaan ja rikkomaan kuulemma vahingossa lasitavaroita ja arvoesineitä. En tiedä miten se voi olla mahdollista?
Hän asuu yksin ja jukaan ei ole nähnyt ja en haluaisi että lisää menee rikki..
Jonkunlaista äkkipikaisuutta ja agressiivisuutta, hermostuneisuutta, sekä kiroilua on alkanut myös esiintymään. Hän tarttuu välillä yhtäkkiä käsivarresta lujaa jne
Sitten on lähimuistissa ja uusien kodinkoneiden kanssa vaikea muistaa miten niitä käytetään, hän kysyy lyhyen ajan sisällä monta kertaa neuvoa..
Olen huolissani tulisiko minun viedä hänet lääkäriin? Vaikuttaako mielrsränne alzheimerille? Mitä kokeita pitäisi vaatia?
Onko Alzheimeria?
Mira_a
3
192
Vastaukset
- ihminenvanhenee
Niin isän ikä on? Tuo viittaa ikääntymiseen ja tressiin ja huonoihin yöuniin,tuskin alzheimeria.
- Muistisairaan.tytär
Alzheimeriin sopivia oireita hyvinkin, mutta toki normaaliin ikääntymiseenkin liittyviä. Terveyskeskuslääkärille kertomaan havaitut ongelmat, Todennäköisesti muistihoitajan testattavaksi, verikokeita ja pään magneettikuvaus. Kannattaa asia selvittää, aina parempi mitä nopeammin asia selviää.
- hänensyntymävuosi
Viittaa vuosikerta 44 tai 49.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647