Mitä aamupalaksi mies?
Sunnuntai.
7
224
Vastaukset
- töissäpä
Pari lihapiirakkoo 😆
- Täältä
Kahvit ja jälkiuunileipää...vihanneksia,leikkeleet..
Mitä sulla?
Lähen metsälenkille kohta... - sullesinne
Toivotan mukavaa ja aurinkoista
pyhäpäivää! - EräsJ
Tässä vaiheessa päivää jo lasagne uuniin lämpiään pikkuhiljaa.
Kuis itses aamu lähtenny käyntiin? - Kahviakoneeseen
Hyvää huomenta ja todella aurinkoista päivää sinulle mies <3
No aamupalaksi ihan sitä tavanomaista, Timo-mummo!
Sinä näyt kovasti Timo-mummo tehtailevan näitä keskustelun avauksia, toisin kuin
minä, jonka en tee yhtään, kuten nimimerkkinikin kertoo.
Kysymyksesi ovat muuten "törmäillään Timo", varsin yksinkertaisia ja uteliaita, niin kuin luonteeseesi sopiikin. Koitapa jaksella Timo-mummo, vaikka hiuksesikin ovat jo lähes harmaat.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038