Millainen on yliopiston ensimmäinen päivä? Yliopistossani on ensin orientaatioviikko, tarviiko ensimmäisenä päivänä esimerkiksi kyniä, paperia jne?
Opiskelun aloitus
10
601
Vastaukset
- lyhyest
Ensimmäinen päivä on helppo. Sitä ei tarvitse jännittää. Mutta onko paljon vaadittu, jos pidät aina mukanasi kynän ja palan paperia?
Saat varmasti orientaatioviikon tarkan ohjelman lähiaikoina. Orientaatioviikko on siis pakollinen ja siitä saat ensimmäiset opintopisteet.- Jesssisks
Lähinnä ajattelin että tarvitsenko laukkua, vihkoja yms.
- jasseb
Jesssisks kirjoitti:
Taidat trollata!
- eevasiskos
Jesssisks kirjoitti:
Itse en lähtisi ilman laukkua edes elokuviin. Sinä omalta osaltasi päätät, missä pidät tavaroitasi. Laukussa, repussa vai taskuissa.
- Käsilaukkutäti
Hauska kysymys että pitääkö olla laukku. Mitä sulla siis normaalisti on mukana ? Itse en saisi kännykkää, avaimia, bussikorttia, harjaa ym ym perustarvikkeitani ilman laukkua kulkemaan ...
- hahhhfcc
Olen poika
- mikätääo
hahhhfcc kirjoitti:
Olen poika
Onko sulla siis kaikki välttämättömät tavarat kuten kännykkä, avaimet, bussikortti, lompakko ym. aina taskuissa? Pulleat taskut. Tunge sinne sitten vielä kynänpätkä ja pieni muistivihko, ettei tarvitse lainata! Niitä aina riittää, jotka pyytävät lainaksi kynää ja paperia.
Kuinka tuollainen on voinut päästä yliopistoon? Ei osaa ratkaista, tarvitseeko laukun. Paljon on oppimista ihan arkiasioissa. - hrrrhrrr
hahhhfcc kirjoitti:
Olen poika
Olet poika. Mitä se tähän kuuluu?
- isävasri
Olisiko suurikin katastrofi, jos otat laukun ja laukkuun muistiinpanovälineet mutta et sitten tarvitsekaan niitä?
Sinne laukkuun voit muuten kivasti panna muutkin kapineesi taskuista pöljästi pullottamasta. - Käsilaukkutäti
Eipäs kiusata. Pojat kantaa kaikkea taskuissa. Onhan taskuja muuallakin kuin farkuissa. Mutta ota kynä ja pikku vihko vähintään. Mitä muuten opiskelet ? Tsemppiä opiskeluun, kyllä eka viikolla selviää paljon ja saa puhelimeenkin muistiinpanoja jos ei ole papereille tilaa. Otan usein kuvan aikatauluista ym. Ei tarvi kirjoittaa eikä tule virheitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791