Lääkäreitä pitäisi kouluttaa entistä enemmän eikä se haittaisi, että olisi myös työttömiä lääkäreitä. Onhan muillakin aloilla työttömyyttä eikä lääkäreiden tarvitse olla mikään poikkeus. Tärkeintä on, että lääkäreitä olisi tarpeeksi myös syrjäseuduilla, toisarvoinen asia on kuinka paljon on työttömiä lekureita. Lääkäreitä ja lääkisläisiä olisi hyvä vähän pistää ruotuun, ovat tulleet aika ylimielisiksi suurten palkkojen takia, kukkoilevat potilaiden kustannuksella.
Lääkärien työttömyys olisi hyvä
7
278
Vastaukset
- Lisääkoulutuspaikkoja
Juuri näin. Palkatkin niin hyvät ettei lääkärien tarvitse käydä töissä kuin muutama tunti viikossa ja palkka riittää silti. Eläkkeelle voi jäädä nuorena. Aikamoista yhteiskunnan varojen tuhlausta on näiden koulutus. Potilaat saa terveyskeskuksissa sitten palvelua ulkomaalaisilta Suomen kieltä osaamattomilta muka lääkäreiltä. Järjetöntä touhua !
- Eikannataollakateellinen
Olettekohan katsoneet liikaa amerikkalaisia lääkärisaippuasarjoja kun tuossa käsityksessä olette lääkäreiden työpäivien pituudesta ja palkkauksesta:) Jos tiedätte, missä Suomessa on noin "helppoja"hommia, täällä olisi yksi kiinnostunut. Itse olen ainakin raatanut 12 h työpäiviä jo reilut 20 vuotta, eikä siihen nähden palkka ole korkea:( ...jos tämän olisin tiennyt, en olisi kannattanut kuluttaa koulunpenkkejä 23 vuotta! Duunariystäväni tienaavat yhtä hyvin jolleivat enemmänkin ja vähemmällä koulutuspohjalla.
- Lisääkoulutuspaikkoja
No en ole katsonut mitään sarjoja, ihan seurannut suomalaisia tuttavapariskuntia joista toinen tai kumpikin lääkäreitä. Hyvillä palkoilla ovat, ottavat harvakseltaan potilaita vastaan, muutamana päivänä viikossa, miinus lomat. Erikoistumisaloina silmälääkäri, ihotautilääkäri ja gynekologi. Jos koulutettaisiin enemmän lääkäreitä niin terveyskeskuksissakin vanhukset saisivat suomenkielisen lääkärin, näin toivon ainakin, oletko itse tkssa ?
- Lisääkoulutuspaikkoja
Ai niin, kysyit missäpäin ja Helsingissä ja Espoossa ovat mun tutut lääkäreinä.
- turhautunuteläkeläinen
Hiukan parantaisi muutamien lääkäreiden kieroontunutta asennetta kun pitäisi muun kuin rahantakia pitäätyöpaikastaan kiinni. Itselle sattunut pari kolme niin huonoa lääkäriä että yhdelle pitihpmmata siirto helpompaan tehtävään tiukemmat soveltuvuus testia alalle aikoville.
- Soveltuvuuttakaivataan
Eikannataollakateellinen taidat itse olla kateellinen duunareille. Kyllä fyysinen työ kuluttaa enemmän ja on siinä palkassa iso ero. Mutta jos haluat duunariksi ni menet vaan, varmaan ihan suoraankin pääset hoitoalan suorittaviin töihin ka lyhyellä koulutuksella eri alan. Ei tarvitse lääkärin työssä kitua huonolla liksalla. Kyllä sen huomaa kun lääkäriin menee, jos työhönsä kyllästyneen vastaanotolle joutuu.
- oikea_alustus
Olen alustajan kanssa samaa mieltä. Yhteiskunnan kannattaisi panostaa ja sijoittaa aloihin, josta on tarvetta tulevaisuudessa: lääketiede, insinöörikoulutukset, fysiikka, matematiikka, biologia ja kemia,
Turhaan paljon koulutetaan nykyään lakimiehiä. Lakimiesten työllistyminen valmistumisen jälkeen eon erittäin vaikeata eikä myöskään yrittäminen kannata, koska kilpailu jutuista on erittäin kovaa markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806625- 1486167
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252443- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231482- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481120Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes311099