miten istuttaa ruukkuihin pinaattia, nokkosta, Korianteri, Lehtipersilja, Perilla, Ruohosipuli, Tilli, Timjami, Tilli, pihatähtimö, valkoapila, puna-apila, jos on joku muu helppo kasvatettava niin kertokaa siitäkin tänne
ja miten niitä käytetään ja mikä osa niistä on syötävä
asun rivitalossa eikä ole omaa pihaa on kyllä terassi niin voisko joku kertoa miten nuita kasveja istutetaan ja kuinka nopeasti ne kasvaa ja paljonko pitää sitä ruukussa olevaa pitää kastella
kasvatus apua
3
201
Vastaukset
- Vinkkivinkki
Laita ruukkuun multaa ja sekaan siemeniä. Kastele hyvin ja kaikkia voi syödä. Nokkonen tosin kannattaa keittää ensin, ettei polta suuta.
- aloitatutuista
Kannattaa ostaa yrttien taimet taimimyymälästä. Kasvavat varmemmin kuin elintarvikeosaston ruukkutaimet.
Kasvu on yleensä runsaampaa kuin käyttö.
Suosittelen, että ensimmäisenä vuonna laitat neljä eniten käyttämääsi maustetta ruukkuun, jossa on multaa. Kastelun tarve vaihtelee ilmojen mukaan.
Minulla kasvaa basilika, minttu, korianteri ja timjami. Basilika käy vähän kaikkeen, mutta on loistavaa esimerkiksi salaateissa. Minttu raikastaa kesäiset juomat ja sopii vaikka kantarellien kaveriksi. Korianterilla saa ruokaan itämaista vivahdetta ja timjami tykkää kalasta.
Yleensä mausteita voi käyttää tuoksun perusteella.
Googlettamalla löydät tietoa yksittäisistä mausteista. - Rumatapa
Lopeta trollaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136