Tyhmä minä ja tyhmä sydän, kirjoittelu tänne on ihan turha! Hän on muualla eikä täällä ja PISTE
Miksi kuvittelen edes et olet täällä?
5
407
Vastaukset
- toinentyhmä
Joka kuvittelee kanssa että hän tälle palstalle kirjoittaisi..
Se vasta tyhmää onkin jos molemmat on täällä mutta mikään ei auta.
En koskaan käyttäisi yksittäisistä ihmisistä ilmaisua "molemmat". Olisin kirjoittanut, että kumpikin eli tämäkään kommentti ei ollut minulta.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- onniinpaljonfiksumpiaits
Pitkään jo epäilin, että eräs henkilö kavereineen tai itse asiassa tuttunsa joilla noita it-alan kokemusta niin vittuilee täällä
Ihmiset kuvittele vaikka mitään, mutta täysin turhaan kuvitella et se ja se on omistettu JUST minulle.
MINÄ LUOVUTAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841