Tyhmä minä ja tyhmä sydän, kirjoittelu tänne on ihan turha! Hän on muualla eikä täällä ja PISTE
Miksi kuvittelen edes et olet täällä?
5
437
Vastaukset
- toinentyhmä
Joka kuvittelee kanssa että hän tälle palstalle kirjoittaisi..
Se vasta tyhmää onkin jos molemmat on täällä mutta mikään ei auta.
En koskaan käyttäisi yksittäisistä ihmisistä ilmaisua "molemmat". Olisin kirjoittanut, että kumpikin eli tämäkään kommentti ei ollut minulta.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- onniinpaljonfiksumpiaits
Pitkään jo epäilin, että eräs henkilö kavereineen tai itse asiassa tuttunsa joilla noita it-alan kokemusta niin vittuilee täällä
Ihmiset kuvittele vaikka mitään, mutta täysin turhaan kuvitella et se ja se on omistettu JUST minulle.
MINÄ LUOVUTAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450