Karting SM televisiossa

Odottava-Eemeli

Koska tulee Oulun SM- kilpailu CMore kanavalta?

10

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulkkinensanoi

että perjantaina, joku pikku kooste tiedossa....

• Vatanensanoi

Ei taida tulla. Ei ainakaan mistään ohjelmaoppaista löydy kartingia miltään maikkarin kanavalta. Kovasti SM sarja mainosti: Jokaisesta osakilpailusta tehtävä 52 minuutin kooste näytetään C More -kanavilla useampaan kertaan noin viikon kuluttua kilpailusta. Ensiesityksen jälkeen ohjelmat julkaistaan myös Moottoriurheilu.tv-sivustolla sekä Karting SM -sarjan Youtube-kanavalla.
      Eipä ole paljon missään näitä näkynyt. Mistä tämä johtuu? Luvataan mutta ei toteuteta. Reilu meininki!

• joojoojoojoojoojoojoo

Ainakin kuvausryhmä oli paikalla ja Pulkkinen haastatteli kärkikolmikot.

• irioropropope09p

siellä se oli maxin ohjelmaluettelossa tänään illalla...ei sieltä kyllä kartingia tullut, mutta kuitenkin...

• Moikka,
      tallenne on katsottavissa myös C Moren suoratoistopalvelussa. Tallenteen löydätte Sport-sektiosta "Muu moottoriurheilu" -osion alta: https://www.cmore.fi/ohjelma/44003003/muu-moottoriurheilu

Huomenna 28.7. nautitaankin klo 21:05 alkaen SM Kartingista C More Maxilla ja myös tästä lähetyksestä jää tallenne katsottavaksi C Moren suoratoistopalveluun, osoitteeseen www.cmore.fi

Terkuin,
      Veera C Morelta

• Yyyyyuuuui

Joo o. Siinä se nyt on. Näkyvyyttä meinaan. Miksi nähdä moinen vaiva? YouTube paljon helpompi.

• väärätuomioko
      • virheet

Eipä mennyt oikein kakkosen vika. Itse aiheutti ajamalla kylkeen. Kukahan näki ?

• väärätuomio

Ei mitään rangaistavaa. Puhdas ajotilanne.

Huono tuomio.

• reilu_peli

Joo aivan käsittämätön rangaistus. Ihan varmasti ohitettava kuljettaja näki ohittavan (tai muuten on ollut aivan omissa maailmoissaan) ja tuossa tilanteessa se on sisällä olija, joka saa päättää linjansa. Ohitettavalle jää päätökseksi ainoastaan kääntääkö kylkeen vai päästääkö ohi. Tällä kertaa päätti kääntää kylkeen ja ohittava sai kaiken kukkuraksi varoituksen ja aikasakon. Enemmin olisi pitänyt kakkosta rangaista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe