ihastuksia?

Tsukasa

oletteko koskaan ihastunu johonki animehahmoon niin paljon, että kaverit alkaa pitämään jo ihan kahjona? haluaisin tehdä galluppia, koska kiinnostaisi tietää, olenko itse oikeasti niin kahjo kuin he väittävät... eihän se toki minun syytäni ole... syyttäkää niitä japanilaisia mangakoita... kun kerran piirtävät niin pahuksen söpöjä hahmoja....

(älkää antako nimeni hämätä! olen tyttö!) XD

39

1937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cherryy

      Juu. ihastuksia kyllä riittää XD
      Joka sarjasta jota katson niin ainakin yksi tai kaksi xD
      en yleensä puhu niistä mitään irl kavereille, he kun eivät animea katso tai mangaa lue ^^'
      mutta netti kaverit sitten..he yleensä pitävät samoista hahmoista kuin minä ja "ihquilemme" sitten yhdessä kuinka ihania he ovatkaan XD

      • Kyllä olen.. Itse olen joskus todella "kajahtanut" kuin puulla päähän lyötynä... En pahemmin ole puhunut kavereilleni miten söpö tai siisti joku hahmo on, mutta täytyy sanoa, että hahmot ovat minun mielestäni yksi mangan ja animen tärkeimmistä asioista... Persoonallisuus. Se on tärkeää etkä tosiaankaan ole ainut kajahtanut... Kyllä meitä varmasti löytyy..! ^^'


      • murokeksi
        Poku89 kirjoitti:

        Kyllä olen.. Itse olen joskus todella "kajahtanut" kuin puulla päähän lyötynä... En pahemmin ole puhunut kavereilleni miten söpö tai siisti joku hahmo on, mutta täytyy sanoa, että hahmot ovat minun mielestäni yksi mangan ja animen tärkeimmistä asioista... Persoonallisuus. Se on tärkeää etkä tosiaankaan ole ainut kajahtanut... Kyllä meitä varmasti löytyy..! ^^'

        Johonkin saattaa vähän "kajahtaa"(Lainaan Pokua:) Niin hyvä sana!) mutta ei siitä sitten enempää... Eli kyllä osaan pitää ne ihan järkevästi vain piiroshahmoina, mutta tietenkin niitä pitää ihkuttaa hieman mielessä ja huokailla sarjan edetessä miten ihana.. Hahmot ovat tosiaan aivan älyttömän tärkeitä animessa ja mangassa. Niille on tosiaan luotu ihan oma persoonallisuus(puuttuu mielestäni tyystin länsimaalaisesta sarjakuvasta)! Aina pitää saada unelmoida ja hassutella! Muuten elämä maistuisi puulta... Eikä se sitten olisi enää elämää!


      • Anjel
        murokeksi kirjoitti:

        Johonkin saattaa vähän "kajahtaa"(Lainaan Pokua:) Niin hyvä sana!) mutta ei siitä sitten enempää... Eli kyllä osaan pitää ne ihan järkevästi vain piiroshahmoina, mutta tietenkin niitä pitää ihkuttaa hieman mielessä ja huokailla sarjan edetessä miten ihana.. Hahmot ovat tosiaan aivan älyttömän tärkeitä animessa ja mangassa. Niille on tosiaan luotu ihan oma persoonallisuus(puuttuu mielestäni tyystin länsimaalaisesta sarjakuvasta)! Aina pitää saada unelmoida ja hassutella! Muuten elämä maistuisi puulta... Eikä se sitten olisi enää elämää!

        Huh... Onneksi en ole ainut poika joka on ihastunut johonkin anime hahmoon XD Joskus olen ajatellut että johtuuko se hahmon ulkonäöstä vai sitten äänestä hmm... ehkä molemmista...


      • Hotaru
        Anjel kirjoitti:

        Huh... Onneksi en ole ainut poika joka on ihastunut johonkin anime hahmoon XD Joskus olen ajatellut että johtuuko se hahmon ulkonäöstä vai sitten äänestä hmm... ehkä molemmista...

        E kyllä oikein "ihastu" mihkään animehahmoon, mutta tykästyn siihen. Olipas järkevästi sanottu... -_- Tai että jossakin animessa on hyvännäköinen ja luonne on mielenkiintoinen(Mrauh Hawks-Eye ^-~ :D) niin sitten sitä voi unelmoida. Samanlaisesti kun ihastuu johonki IRL-tyyppiin ja ei uskalla sanoa siitä sille tai se on 36-vuotias julkkis ja sitä on mahdotonta saada niin sitten unelmoi siitä kaikilla tylsillä matskuntunneilla.

        En kavereilleni puhu näistä kiinnostuksistani sillä tuskin heitä edes kiinnostaisi, itse olen ainakin ihan että jaahas kun ne pauhaavat Ville Valosta ja Johnny Deppistä... :p


    • namiko

      kyllä kyllä^^ voivat pahimmassa tapauksessa olla todella sikahyvänihanan näköisiä, meinaan manga/anime-pojat/miehet (yhdistettynä sairaan sikacooliin luonteeseen... MUR!!!). ne tytöt ja naiset ovat mielestäni ihan kivan joo näkösii, mutta en ymmärrä miten pojat voivat nähdä niissä jotain sikahyvääihanaa... no, ehkä johtuu siitä että olen itse tyttö, mutta mutta^^

      pojat hei, kertokaa voitteko te ymmästää mitä tytöt näkevät mangamiehissä? haluaisitteko esim. itsellenne yhtä jumalaisen ulkomuodon ja yhtä persoonallis-coolisen luonteen? itse en haluaisi näyttää mangatyttömassateinitipuselta^^

    • Kyo-kun

      Kyllähän sitä aina sattuu. Kyseinen 'tila' menee yleensä ohi sarjan lopputtua tai viimeistään pari viikkoa sen jälkeen. ^^

      • Ran-Chan -nya!

        No, sillon kun olin siis pieni. Jotain vaahtosammuttimen pituinen... Eli aika pieni.. Silloin olin vasta katsonut paria sarjaa, mutta kyllä sieltä aina joku söpöliini löytyi.. Kuten Tähtisoturit.... Ei ei se tuo nimi ollut.. No enkunk se oli vissiin Starzingers.. Niin kun se oltiin dubattu suomeksi niin siittä se... Mikäs sen nimi nyt on... Niin!! Kokko! Niin se oli sillon kova sana! Mutta, silti kun kamujen (ne oli poikia ja minä tyttö) kanssa niitä leikittiin niin en mie silti mikään rinsessa ollut vaan pääsin itse Kokon rooliin... Ah... Oli ne kyllä hyviä aikoja... Tällä hetkellä joitain "söpöliinejä" on ehkä Dragonball Z:n Goku, Ranma½:sta Ranma ja Ryoga, ja Tokyo Mew Mew:ista Aoyama Masaya... Kaikki nyt vaan on niin hianosti piirretty.... Mutta ne on vain unelmia täydellisestä pojasta.. Mutta joo-_- Itsekin ihmettelen sitä että miten pojat voivat "ihastua" anime/mangan tyttöihin... Häiritsevää...


    • Mira Morgan

      Tuota jos vain muistaisin kaikki ihastukseni, lista ulottuisi täältä Timbuktuun. Melkein jokaisessa sarjassa on jokin ihastus minulle ja välillä ne ovat ihan pieniä mutta taas melko usein erittäin suuria. Voi kyllä, kaverini pitivät minua ensin ihan hulluna, mutta ovat nyt jo tottuneet vouhotuksiini hahmoista. Olen kääntänyt asian siten että hekin ovat ihastuneet :D

      • Kätevää...! ^^'


    • kaeru-chan

      Totta kai!!! Kuinka joku vois olla ihastumatta edes yhteen animetyyppiin... Oon saanu siskonikin ihastumaan Gundam Wingin Heeroon vaikka sisko ei pidäkään animesta/mangasta... Kavereita saa haitata mutta puhunpa silti aina ihastuksistani.. ja ne saa rauhassa puhua omista Leonardo DiCaprioistaan!!
      En ymmärrä kuinka te ette ymmärrä poikia, jotka ihastuu animetyttöihin... Esim vaik Chi Chobitsista ja Naru Luve Hinasta. Nehän on tosi nättejä!! Oisin hulluna niihin jos oisin poika =D!

      • ole...

        Söpöydestä kiinni. Siis kyllähän joku Chii on ihan äärimmäisen söpö, mutta ei sellaiseen aivottomaan fanservice hahmoon voi sillä lailla ihastua.

        Todellinen hahmoihin ihastuminen johtuukin sitten yhdistelmästä luonnetta ja kauneutta, joten siinä sen ilmiön taustalta löytyykin jo käsikirjoittajaa ja taiteilijaa ainakin.

        Esimerkkeinä hahmoista joihin todella-todella kovasti olen tippunut voisi olla Haibane Renmein Reki, joka on varmasti yksi animehistorian monimutkaisimmiksi kirjoitettuja hahmoja.

        Toinen ihastus, joka tosin on jo jäänyt pahimmilta fanitusajoilta ohi on Rurouni Kenshin _mangasta_ Kaoru, joka samaan aikaan onnistuu olemaan söpö, naiivi, hellä, äidillinen ja vahva :D

        Ja tietenkin pitää muistaa jälleen mangan puolelta mainita Miyazakin Naushika (Nausicaä mitenlie tahtoo kirjoittaa), jonka persoonallisuudesta on täysin selvää että Miyazaki on rakastanut luomustaan ihan älyttömästi itse. Niin kauniisti on Naushikan hahmo kirjoitettu.

        Eli nättiys ei aina automaattisesti johdata miespuolista animefriikkiä ihastukseen, vaan pitää olla luonnetta muuhunkin kuin pantsujen vilauttelemiseen. Ugh!


      • Hotaru
        ole... kirjoitti:

        Söpöydestä kiinni. Siis kyllähän joku Chii on ihan äärimmäisen söpö, mutta ei sellaiseen aivottomaan fanservice hahmoon voi sillä lailla ihastua.

        Todellinen hahmoihin ihastuminen johtuukin sitten yhdistelmästä luonnetta ja kauneutta, joten siinä sen ilmiön taustalta löytyykin jo käsikirjoittajaa ja taiteilijaa ainakin.

        Esimerkkeinä hahmoista joihin todella-todella kovasti olen tippunut voisi olla Haibane Renmein Reki, joka on varmasti yksi animehistorian monimutkaisimmiksi kirjoitettuja hahmoja.

        Toinen ihastus, joka tosin on jo jäänyt pahimmilta fanitusajoilta ohi on Rurouni Kenshin _mangasta_ Kaoru, joka samaan aikaan onnistuu olemaan söpö, naiivi, hellä, äidillinen ja vahva :D

        Ja tietenkin pitää muistaa jälleen mangan puolelta mainita Miyazakin Naushika (Nausicaä mitenlie tahtoo kirjoittaa), jonka persoonallisuudesta on täysin selvää että Miyazaki on rakastanut luomustaan ihan älyttömästi itse. Niin kauniisti on Naushikan hahmo kirjoitettu.

        Eli nättiys ei aina automaattisesti johdata miespuolista animefriikkiä ihastukseen, vaan pitää olla luonnetta muuhunkin kuin pantsujen vilauttelemiseen. Ugh!

        Se ei ole yhtään kummallista että pojat ihastuu johonkin animetyttöön,sillä kun katsoo vaikka Sailor Moonin Michirua niin siinä on erittäin nätti ja elegantti tyttö, Hotaru taas sellainen söpö ja synkkä, Ranman Akane sellainen... No en osaa selittää, mutta tajusitte varmaan pointin. ^^'


      • kuroi kage
        Hotaru kirjoitti:

        Se ei ole yhtään kummallista että pojat ihastuu johonkin animetyttöön,sillä kun katsoo vaikka Sailor Moonin Michirua niin siinä on erittäin nätti ja elegantti tyttö, Hotaru taas sellainen söpö ja synkkä, Ranman Akane sellainen... No en osaa selittää, mutta tajusitte varmaan pointin. ^^'

        olisiko joku anime-hahmo vienyt koskaan sydäntäni totaalisesti, mutta muistan ylä-aste ajoiltani, Tekken 3:n ollessa kova juttu, Jin Kazama nimisen hahmon joka oli minusta silloin niiin ihana että kaverinikin jo huolestui,ainakin melkein :D


      • Hotaru
        kuroi kage kirjoitti:

        olisiko joku anime-hahmo vienyt koskaan sydäntäni totaalisesti, mutta muistan ylä-aste ajoiltani, Tekken 3:n ollessa kova juttu, Jin Kazama nimisen hahmon joka oli minusta silloin niiin ihana että kaverinikin jo huolestui,ainakin melkein :D

        Mää muistaisin että siinä oli joku Jim, sellainen tuhannen voltin mustatukka, ja se oli niin ihana aina. :D Tosin olin siihen aikaan ehkä neljännellä...


      • Radon

        Chi on *ihkusöpis* ja naru on ihan kiva joo. On niitä useita "ihastuksia" tai sellaisia. On ollu esim. Mihoshi Tenchistä ja Android 18 (jep jep) DBZ:stä, yms. Mitäs pahaa siinä on? Aina saa unelmoida. Ja mikä siinä on jos meitä poikia ei voida ymmärtää, mutta meidän pitäisi ymmärtää teitä tyttöjä. Sukupuolirasismia. Ai niin, Heero on ärsyttävän synkkä ja depis hahmo. Ottaa pannuun. ^_^


    • Tulitassu

      Onhan ihan luonnollista, jos johonkin Anime-hahmoon retkahtaa.. Ee sitä nyt kettään kajahtaneeksi voi kuhtua!! Meikällä on vain yksi Anime-ihastus.. Mutta jotkut saattavat olla söpöjä, sillä "chibi"tavalla^^" tai jottai sinne päin.... Jos nyt ymmärrätte.. Onhan niitä siistejä ja jonkin moisia hahmoja, mutta mitäs sille luonnolleen voi^^ Ihastuu, jos ihastuu, ei ole mielisairaan touhua!!

    • vegeta-fan

      joo oon mäki ihastunut aika moneenki hahmoon...
      en voi sille mitään että japanilaiset osaa piirtää..... ^-^'
      mutt älkää missää tapaukses kertoko kellekkää ihastuksistanne!!!!!
      tällä tytöllä on kokemusta siitä!!!!!
      se oli iha KAUHEET!!!!! mua vaa kiusattiin ja pilkattiin yli kolme vuotta...ja se jatkuu joskus nykysinki vaikka oon yläasteel....

      nii sillee.......ja ne kiusaajat oli ennen mun bestiksii....joten olkaa varovaisii!! ;)

      • Sura-chan

        Kyllä.. myönnän että olen ihastunut moneenkin hahmoon. Kylläkin niin moneen, että en enää muista. En edes ensimmäistä. Harmittaa.. ja paljon...


    • tunnustan...

      Hyvä on. Tunnustan, että olen parista hahmosta pidän erityisesti...en siis ole ihastunut, mutta pidän paljon. ainakin DB-mangassa Piccolo ja Tenshinhan on hyviä X]

      • xxx

        Itse olen niin ihastunut DBZ:n Vegetaan se on niin söpö ja sil on niin ihanat lihakset siinä ja sit kaikista huipuin on se kun se on tavallaan paha ^^ Toi voi tuntuu typerältä mutta oma mielipiteeni on toi...


      • Hotaru
        xxx kirjoitti:

        Itse olen niin ihastunut DBZ:n Vegetaan se on niin söpö ja sil on niin ihanat lihakset siinä ja sit kaikista huipuin on se kun se on tavallaan paha ^^ Toi voi tuntuu typerältä mutta oma mielipiteeni on toi...

        Minä taas tykkään enemmän bisheistä, Dragonballin lihaskimput... Plääh. :p Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä. ^^


      • Inuyasha
        Hotaru kirjoitti:

        Minä taas tykkään enemmän bisheistä, Dragonballin lihaskimput... Plääh. :p Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä. ^^

        Juu minä kanssa rakastun aina bishouneneihin! Esim. Gravitationin shuichi on kawaii, ja tietty inuyasha... tosin inulla on niin ilkee luonnekin että se jo pelkästään riittää mulle... niin ja sonic x:n Shadow! siihen rakastuin jo peliä pelatessani se kun on niin cool ja söpö! Eli toisin sanoen sydäntäni lähimpänä ovat aina ilkeät, coolit ja pahat tyypit. Sääli ettei sellasia ole täydellisenä kompinaationa...! Tosin tämäkin on vain yksi mielipide...


    • Helposti ihastuva96

      Itsekkin olen ihastunut muutamaan animehahmoon. Saatta johtua siitä etten ole "oikeassa" maailmassa niin suosittu poikien keskuudessa. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, mutta äidilläni on jotain sitä vastaan. Siksi en ole näyttänyt ihastustani tähän hahmoon muille kuin isosiskolleni ja harvoille kavereilleni (serkulleni ja tämän kaverille).
      Suurin ihastukseni kohde on Ulquiorra (Bleachista), mutta myös muutama muu on saanut pienemmän ajatuksen. Olen jo pienestä asti ihastunut helposti, ja jostakin syystä lähes aina pahaan hahmoon. (Esim. joskus 4-vuotiaana halinallejen pahikseen XD Voi jumankekka.) Sen takia lempihahmoni (Ja samalla ihastukseni) yleensä kuolevat. TT_TT Siinä sitten yöllä itketään.
      Kyllä minulla on tässä "oikeassa" maailmassakin kaksi ihastusta, joista toinen on sanonut että ei halua seurustella.Tämä ei minua haitannut, sillä en tunne olevani valmis seurusteluun. (n. kolme vuotta sitten seurustelin yhden pojan kanssa, mutta se suhde kuihtui kuin ruusu ilman vettä.)
      Tulipa taas höpötettyä. =D Joka tapauksessa, siinä ei ole mitään pahaa ihastua anime- tai mangahahmoon.
      Hyvää jatkoa! \(^o^)/

      • Myöshelpostiihastuva

        Haha xD ihana, halinallejen pahikseen =D
        Ja sit aiheeseen, ei se ole mun mielestä mitenkään outoa jos ihastuu johonkin anime/manga/sarjis tms hahmoon, siinä kun vaikuttaa ihan älyttömästi eri tekiät(öö mitähän mä nyt haen takaa xD heräsin just niin aivot viel narikassa), sen hahmon luonne yms.


      • animews
        Myöshelpostiihastuva kirjoitti:

        Haha xD ihana, halinallejen pahikseen =D
        Ja sit aiheeseen, ei se ole mun mielestä mitenkään outoa jos ihastuu johonkin anime/manga/sarjis tms hahmoon, siinä kun vaikuttaa ihan älyttömästi eri tekiät(öö mitähän mä nyt haen takaa xD heräsin just niin aivot viel narikassa), sen hahmon luonne yms.

        Mä ihastuin Black Lagoonin Revy ja Resident Evil pelin Claire Redfieldiin. Nämä 2 on mun top ihastukset.


      • Helposti ihastuva96
        Myöshelpostiihastuva kirjoitti:

        Haha xD ihana, halinallejen pahikseen =D
        Ja sit aiheeseen, ei se ole mun mielestä mitenkään outoa jos ihastuu johonkin anime/manga/sarjis tms hahmoon, siinä kun vaikuttaa ihan älyttömästi eri tekiät(öö mitähän mä nyt haen takaa xD heräsin just niin aivot viel narikassa), sen hahmon luonne yms.

        Nytten kymmenen vuotta myöhemmin sitä onkin hauska ajatella. =''''DD Aiemmin olin ihastunut Narutosta Gaaraan, Suigetsuun ja Utakataan (En kuitenkaan yhtä aikaa). Se on kummallista, mutta normaalia.


    • Aariko223

      Mulla se lista ei oo kovinkaan pitkä ja se onki sitte kovin ykspuolinen.... eniten niitä heppuja on FMA:sta ^^
      Joo ja niitäki vaan kolme.... mut minkä sille mahtaa että musta Ling Yao on ihana?

      • Aariko223

        Jei, ja nyt oon kajahtanu Ouran high school host clubin Moriin


    • yayyuuu

      Mäki oon ihastunu tosi moniin XDD
      Varsinkin Naruto sarjasta rakastan todella monia!
      Sasukea ehdottomasti!  

    • grazy in love

      Olen ollut todella rakastunut yhteen anime-hahmoon! Jopa niin ihastunut, että ensimmäisen oikean poikakamun kanssa meni poikka, koska en pystynyt lopettamaan "suhdettani" hänen kanssaan.

      Häpeää ei hälvennä yhtään se, että hän esiintyi sarjassa, jota pikkuveljeni katsoi XD. Ostin kaikki sarjan DVD:t ja tihrustelin häntä salaa öisin :D. Kyllä sitä joskus koulussa nukutti.

      Nyt olen päässyt eroon hänestä ja tullut takaisin oikeaan elämään (ja sen karuun todellisuuteen).
      Kuitenkin elättelen toiveita oikeasta japanilaisesta poikaystävästä.

    • uyuhdfl

      Fruits Basketeista Kyo Sohma ja sitte E-Soh Chocolatesta. Sillai.

      • Aariko223

        Nyt taas uusia..
        Uusin ihastus on Kuroshitsujin Sebastian. Cool tyyppi.
        Sitten Axis Powers Hetaliasta kaikki! Siis mieshahmot.(No eipa niitä naishahmoja siinä paljon olekkaan)


    • Hullujäbä

      ensimmäinen 2016 kommentti. ps: olen itse myös ihastunut animehahmoon/hahmoihin. hyvä tietää etten ole ainut vaikka tuskin kukaan tätä kommenttia näkee :D

    • Anonyymi

      Mulla on sillee et oon ihastunu anime hahmoon ja tahtoisin palavasti puhua sille ja mennä sinne missä se on. En kyl on sanonu siit kellekkään irl. Mä vaan rakastan sen tapaa toimia ja kohdella sitä hahmoa jota se rakastaa😍

    • Anonyymi

      Mä oon ihastunu the seven deadly sinsin Meliodakseen. En tiiä miks mutta rakastan sen pervoa luonnetta ja sitä kuinka ns. "vaarallinen" se on

    • Anonyymi

      Izaya Durararasta on ihana <3

    • Anonyymi

      Itse olen Animesexual jos et tiedä mikä se on niin googlaa

    • Anonyymi

      Olen ihastunut assassination classroomin karmaan, kaverit pitää ihan kahjona :'D he eivät oikein ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe