Mikä olo tänään?
Kolottaako?
Huomenta rakas ukkeli!
9
403
Vastaukset
- EräsJ
Huomenta:)
Kunhan saan tuon berocca-juoman kitusiini niin kyllä tästä päivä lähtee:)
Sinne sun tänne sinkoilua ehkä tänään hommissa. - Rumanimimerkki
Hyi helveti mikä nimimerkki.
Älä käytä tota jos olet NAINEN!- hohohohhhoijaa
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
hohohohhhoijaa kirjoitti:
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
Aloittaja on mitä ilmeisin trolli - Timo -trolli,
joka on rekisteröinyt vanhan nimimerkkini itselleen,
ja esiintyy nyt minuna.
Mies siis huijailee, ja esiintyy naisena.
Ehkei hän myöskään koe todella olevansa MIEHUULLINEN mies,
koska käyttää itsestään määritelmää "EiMies" (?)
- Eitaidaolla
Sulla kaikki ihan reilassa.
Ensinnäkään EN KIRJOITA SLANGIA kommentteihini. Toisekseen en juuri käytä hymiöitä kirjoituksissani.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää HYMIÖITÄ nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Lemmenkipeeukkeli
Olen juossut lääkäriltä toiselle, mutta apua ei ole tullut. Joka paikkaa kolottaa, nukuttua kyllä saan kunnolla.
Lääkäri tokas vaan et oon rakastunut :) Ensinnäkään en edelleenkään TEE ALOITUKSIA TÄLLE PALSTALLE. En myöskään juuri käytä sanaa "kolottaa".
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää "kolottaa" -sanaa nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1763064Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos611929Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651553Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt291540- 901226
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221205Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa49963Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187902Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5902Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61887