Mikä olo tänään?
Kolottaako?
Huomenta rakas ukkeli!
9
414
Vastaukset
- EräsJ
Huomenta:)
Kunhan saan tuon berocca-juoman kitusiini niin kyllä tästä päivä lähtee:)
Sinne sun tänne sinkoilua ehkä tänään hommissa. - Rumanimimerkki
Hyi helveti mikä nimimerkki.
Älä käytä tota jos olet NAINEN!- hohohohhhoijaa
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
hohohohhhoijaa kirjoitti:
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
Aloittaja on mitä ilmeisin trolli - Timo -trolli,
joka on rekisteröinyt vanhan nimimerkkini itselleen,
ja esiintyy nyt minuna.
Mies siis huijailee, ja esiintyy naisena.
Ehkei hän myöskään koe todella olevansa MIEHUULLINEN mies,
koska käyttää itsestään määritelmää "EiMies" (?)
- Eitaidaolla
Sulla kaikki ihan reilassa.
Ensinnäkään EN KIRJOITA SLANGIA kommentteihini. Toisekseen en juuri käytä hymiöitä kirjoituksissani.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää HYMIÖITÄ nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Lemmenkipeeukkeli
Olen juossut lääkäriltä toiselle, mutta apua ei ole tullut. Joka paikkaa kolottaa, nukuttua kyllä saan kunnolla.
Lääkäri tokas vaan et oon rakastunut :) Ensinnäkään en edelleenkään TEE ALOITUKSIA TÄLLE PALSTALLE. En myöskään juuri käytä sanaa "kolottaa".
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää "kolottaa" -sanaa nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061