Mikä olo tänään?
Kolottaako?
Huomenta rakas ukkeli!
9
390
Vastaukset
- EräsJ
Huomenta:)
Kunhan saan tuon berocca-juoman kitusiini niin kyllä tästä päivä lähtee:)
Sinne sun tänne sinkoilua ehkä tänään hommissa. - Rumanimimerkki
Hyi helveti mikä nimimerkki.
Älä käytä tota jos olet NAINEN!- hohohohhhoijaa
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
hohohohhhoijaa kirjoitti:
Kaikki kömpelön ja teennäisen oloiset ovat trollausta. Ethän menetä omia hermojasi trollin eväiksi.
Aloittaja on mitä ilmeisin trolli - Timo -trolli,
joka on rekisteröinyt vanhan nimimerkkini itselleen,
ja esiintyy nyt minuna.
Mies siis huijailee, ja esiintyy naisena.
Ehkei hän myöskään koe todella olevansa MIEHUULLINEN mies,
koska käyttää itsestään määritelmää "EiMies" (?)
- Eitaidaolla
Sulla kaikki ihan reilassa.
Ensinnäkään EN KIRJOITA SLANGIA kommentteihini. Toisekseen en juuri käytä hymiöitä kirjoituksissani.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää HYMIÖITÄ nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Lemmenkipeeukkeli
Olen juossut lääkäriltä toiselle, mutta apua ei ole tullut. Joka paikkaa kolottaa, nukuttua kyllä saan kunnolla.
Lääkäri tokas vaan et oon rakastunut :) Ensinnäkään en edelleenkään TEE ALOITUKSIA TÄLLE PALSTALLE. En myöskään juuri käytä sanaa "kolottaa".
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan saattaa käyttää "kolottaa" -sanaa nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu594694Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183021- 1402663
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162178- 151603
- 1161518
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601146- 951127
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211079