Tyrkkyotsikoita

Missä-normaali

Kaikkialla tyrkkyotsikoita. P e r - je le.

Kuka suuteli ketäkin, kuka hiplasi kenen polvea, kenen bosat rohkeasti esillä, nyt näkyy reittä reilusti...

Ketä kiinnostaa!!!

Missä normaali elämä?
"Metsuri Mutikanviturainen kaatoi metsää hehtaarin raivopäissään"
"Mutriainen aamukahvilla sanomalehden äärellä k*senpolttamissa alkkareissaan"
"Hääpäivää juhlinut pariskunta tappeli kuin raivot sonnit, isäntä sairaalaan hiilihanko hanurissa"

20

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissssi55

      Ei mua ainakaan kiinnosta hiplaus ja suutelu-uutiset vaikka hiplaus ja suuteleminen onkin aikamoisen mukavaa.

      Ei ole mielestäni normaalia elämää jos hääpari tappelee itsensä sairaalakuntoon ym maintsemasi esimerkit, surullisia juttuja.

      Se on lukijan silmässä ja mielessä mitä uutisia lukee ja näkee, jos haluat tyrkkyä niin näät juuri ne tyrkyt...

      • New-age

        No iltapäivälehtien nettisivuilla noita tekouutisia on ja paljon.
        Kukaan ei ole täällä kommentoinut 8. käskyn rikkomista, mikä huolettaa pääministeriä.


      • New-age kirjoitti:

        No iltapäivälehtien nettisivuilla noita tekouutisia on ja paljon.
        Kukaan ei ole täällä kommentoinut 8. käskyn rikkomista, mikä huolettaa pääministeriä.

        Pääministerihän sanoi, että tahallinen väärinymmärtäminen on 8:n käskyn rikkomista.
        Sitähän täällä palstallakin harrastetaan pilvin pimein. Joten kyllä eduskunta on läpileikkaus kansasta sanoi pääministeri mitä vaan.
        Lienevätkö sitten synnitöntä porukkaa siellä herätysliikkeessään. En tunne asiaa.


    • JuorulehdetPannaan

      Olet valinnut lehtesi väärin. Itse en osta iltapäivälehtiä, enkä suostu ottamaan edes käteeni paria "aikakauslehteä". Näkee jo kannesta, etteivät ole minua kiinnostavia "uutisia". Vaikea ymmärtää, miten suuri markkinarako moisilla lehdillä on. Jotkut lukevat julkkisjuoruja kiinnostuneina.

      • New-age

        Nettilehti kyseessä. Kelaan joka päivä, onko valtakunnassa kaikki hyvin.
        Päivänpolttavat asiauutiset! Huom!


      • Kelattujohtaja

        Oletteko te sitä kuuluisaa anssi kelaajan sukua tai leopekka tähtihetken kelaus sukua?


      • New-age

        Miten sinä selaat tabletilta tekstejä? Keksi vapaasti uusi verbi. Lanseerataan se täällä.


      • Tapettejanäytölle

        Mä tabittelen ja kun selaan, tabiseeraan. Sitten kun klikkaan, tabsaan

        Harvoin käytän tablettia. Yksikin lojuu tuossa pois annettavaksi.


      • New-age

        Mä oon taPiseerannut - ei liity tähän. Käytkö Tampereella Tapsan tahdeissa?


      • Tapettejanäytölle

        Noup. Tule käytyä.
        Seuraan jos on esillä jossain julkaisussa.
        Mökki idässä.


    • Pikkuapulainen

      Komppaan edellistä. En saa peukutettua, koska en ole rekisteröitynyt enkä aiokaan. Eräs tuttavani sanoi, että tässä iässä saa jo valita seuransa. Se pätee niin elävään seuraan kuin välilliseen eli mitä luet, sitä olet.

      • Seuransa-valinnut

        Minulle tuleekin Seura lehti. Joku määrämittainen tarjous.


      • New-age

        Täällä su24 60 palstalla on lukuisia juuri iltapäivälehdistä napattuja aiheita. Jospa ei teeskenneltäisi.


    • ukkelihko

      Joku niitä kuitenkin lukee. Kyllä etenkin verkkolehdissä seurataan tarkkaan mitä otsikoita klikataan. Onkin syntynyt otsikointitapa, missä otsikko herättää uteliaisuuden ja lupaa paljon enemmän kuin itse artikkeli antaa.
      Kaupallinen tekoihanteiden luonti vääristää monen nuoren maailmankuvaa hänän uskoessaan että ihanneihminen on sellainen kuin mainoksessa epäsuorasti annetaan ymmärtää.

      • New-age

        Plokkaan julkkisuutiset. Otsikoillahan on aina pelattu, johtavat joskus harhaan.
        Pinnalliset sensaatiot ovat usein vastenmielisiä.


      • uteliaisuusviisastuttaa

        Kyllä minua saattaa kiinnostaa, onko maisalla jo torppa ja onko jarimatti ajanut pientareelle ennen ja jälkeen maisan pikini fotojen. Jarimatilla varmaan taustapeilissäkin ja vaihdekepissä roikkuu maisan pikinit.


      • New-age

        Siis plokkaan pois julkkisuutiset. "ANSSIKELAAN" yli. Yhteiskunnalliset asiat ja talouselämä kiinnostavat enempi. Kotimaan ja kansainvälinen politiikka.


      • uteliaisuusviisastuttaa

      • New-age

        Pzzzzz. Klikkaan i h a n vahingossa sun linkkiä. Pzzz ei kukaan huomaa...

        Jotenkin romanttisen siisti sivuunajo: he katselivat toistensa sinisilmiin...

        voi ripsakka ripuli


      • uteliaisuusviisastuttaa

        Harvoin minäkään klikkaan tyrkkyotsikkoa.
        Nyt osui silmien väliin ja "oli pakko" nimen perusteella.

        Suotakoon heille täydellinen onni, olkoot ansaitut, lepikko vahvistaa rakkautta. Pääsee piknikille samalla ajolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe