Tyrkkyotsikoita

Missä-normaali

Kaikkialla tyrkkyotsikoita. P e r - je le.

Kuka suuteli ketäkin, kuka hiplasi kenen polvea, kenen bosat rohkeasti esillä, nyt näkyy reittä reilusti...

Ketä kiinnostaa!!!

Missä normaali elämä?
"Metsuri Mutikanviturainen kaatoi metsää hehtaarin raivopäissään"
"Mutriainen aamukahvilla sanomalehden äärellä k*senpolttamissa alkkareissaan"
"Hääpäivää juhlinut pariskunta tappeli kuin raivot sonnit, isäntä sairaalaan hiilihanko hanurissa"

20

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissssi55

      Ei mua ainakaan kiinnosta hiplaus ja suutelu-uutiset vaikka hiplaus ja suuteleminen onkin aikamoisen mukavaa.

      Ei ole mielestäni normaalia elämää jos hääpari tappelee itsensä sairaalakuntoon ym maintsemasi esimerkit, surullisia juttuja.

      Se on lukijan silmässä ja mielessä mitä uutisia lukee ja näkee, jos haluat tyrkkyä niin näät juuri ne tyrkyt...

      • New-age

        No iltapäivälehtien nettisivuilla noita tekouutisia on ja paljon.
        Kukaan ei ole täällä kommentoinut 8. käskyn rikkomista, mikä huolettaa pääministeriä.


      • New-age kirjoitti:

        No iltapäivälehtien nettisivuilla noita tekouutisia on ja paljon.
        Kukaan ei ole täällä kommentoinut 8. käskyn rikkomista, mikä huolettaa pääministeriä.

        Pääministerihän sanoi, että tahallinen väärinymmärtäminen on 8:n käskyn rikkomista.
        Sitähän täällä palstallakin harrastetaan pilvin pimein. Joten kyllä eduskunta on läpileikkaus kansasta sanoi pääministeri mitä vaan.
        Lienevätkö sitten synnitöntä porukkaa siellä herätysliikkeessään. En tunne asiaa.


    • JuorulehdetPannaan

      Olet valinnut lehtesi väärin. Itse en osta iltapäivälehtiä, enkä suostu ottamaan edes käteeni paria "aikakauslehteä". Näkee jo kannesta, etteivät ole minua kiinnostavia "uutisia". Vaikea ymmärtää, miten suuri markkinarako moisilla lehdillä on. Jotkut lukevat julkkisjuoruja kiinnostuneina.

      • New-age

        Nettilehti kyseessä. Kelaan joka päivä, onko valtakunnassa kaikki hyvin.
        Päivänpolttavat asiauutiset! Huom!


      • Kelattujohtaja

        Oletteko te sitä kuuluisaa anssi kelaajan sukua tai leopekka tähtihetken kelaus sukua?


      • New-age

        Miten sinä selaat tabletilta tekstejä? Keksi vapaasti uusi verbi. Lanseerataan se täällä.


      • Tapettejanäytölle

        Mä tabittelen ja kun selaan, tabiseeraan. Sitten kun klikkaan, tabsaan

        Harvoin käytän tablettia. Yksikin lojuu tuossa pois annettavaksi.


      • New-age

        Mä oon taPiseerannut - ei liity tähän. Käytkö Tampereella Tapsan tahdeissa?


      • Tapettejanäytölle

        Noup. Tule käytyä.
        Seuraan jos on esillä jossain julkaisussa.
        Mökki idässä.


    • Pikkuapulainen

      Komppaan edellistä. En saa peukutettua, koska en ole rekisteröitynyt enkä aiokaan. Eräs tuttavani sanoi, että tässä iässä saa jo valita seuransa. Se pätee niin elävään seuraan kuin välilliseen eli mitä luet, sitä olet.

      • Seuransa-valinnut

        Minulle tuleekin Seura lehti. Joku määrämittainen tarjous.


      • New-age

        Täällä su24 60 palstalla on lukuisia juuri iltapäivälehdistä napattuja aiheita. Jospa ei teeskenneltäisi.


    • ukkelihko

      Joku niitä kuitenkin lukee. Kyllä etenkin verkkolehdissä seurataan tarkkaan mitä otsikoita klikataan. Onkin syntynyt otsikointitapa, missä otsikko herättää uteliaisuuden ja lupaa paljon enemmän kuin itse artikkeli antaa.
      Kaupallinen tekoihanteiden luonti vääristää monen nuoren maailmankuvaa hänän uskoessaan että ihanneihminen on sellainen kuin mainoksessa epäsuorasti annetaan ymmärtää.

      • New-age

        Plokkaan julkkisuutiset. Otsikoillahan on aina pelattu, johtavat joskus harhaan.
        Pinnalliset sensaatiot ovat usein vastenmielisiä.


      • uteliaisuusviisastuttaa

        Kyllä minua saattaa kiinnostaa, onko maisalla jo torppa ja onko jarimatti ajanut pientareelle ennen ja jälkeen maisan pikini fotojen. Jarimatilla varmaan taustapeilissäkin ja vaihdekepissä roikkuu maisan pikinit.


      • New-age

        Siis plokkaan pois julkkisuutiset. "ANSSIKELAAN" yli. Yhteiskunnalliset asiat ja talouselämä kiinnostavat enempi. Kotimaan ja kansainvälinen politiikka.


      • uteliaisuusviisastuttaa

      • New-age

        Pzzzzz. Klikkaan i h a n vahingossa sun linkkiä. Pzzz ei kukaan huomaa...

        Jotenkin romanttisen siisti sivuunajo: he katselivat toistensa sinisilmiin...

        voi ripsakka ripuli


      • uteliaisuusviisastuttaa

        Harvoin minäkään klikkaan tyrkkyotsikkoa.
        Nyt osui silmien väliin ja "oli pakko" nimen perusteella.

        Suotakoon heille täydellinen onni, olkoot ansaitut, lepikko vahvistaa rakkautta. Pääsee piknikille samalla ajolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe